Pressure5 with NOISIA (Vision, Metalheadz, NL) - YO-talo, TRE 10.11.2006 @ Tampere

184 posts, 10 pages, 27,073 views

Juhgu

Posts: 7,921

#121 • • Juhgu Virnistelijä
No jöö.

Muistikuva 1: Menossa bileisiin, kaikilla on kivaa ja fiilis on katossa.
Muistikuva 2: YO-talon edessä toista tuntia jonossa, ei niin siistiä.
Muistikuva 3: Taisi siellä joku Noisiakin olla, emt.
Muistikuva 4: Byööögh.

En muista koska viimeksi olisin dokannut reissua näin pahasti pilalle. Kiitos ja anteexxi ;(((((

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

RiD

Posts: 2,817

#122 • • Edited RiD Nukemi
Ihan kipeet keckerit. Paras selvinpäin bilereissu mun kirjoihin ikinä.

Noisia *sydän*


Iso plussa ulkona seisoneelle järjestyksenvalvojalle joka hoiti kivuliaan 1h+ jonotuksen mallikkaasti, ja esti vielä ranskalaistapaterroristijonoetuilijoiden hirmuvallan!

Ainoana miinuksena oli liukasteluvaara tanssilattialla maanneista hyljätyistä kaljatuopeista johon allekirjoittanut meinasi murtaa nilkkansa n+1 kertaa.

--
*super* *possu*

madis

Posts: 71

#123 • • madis Don.
Paskat bileethän nää oli, ei mahda mitää............... NOT




Mut tosiaan NOISIA <3
TonTom

Posts: 19

#124 • • TonTom
Noisia revitti kyl hyvin,pisti jalkaa tamppaa alusta alkaen*hih*
Porukka oli ainakin messissä,niin olin mäkin.Tais olla pari känniääliöö..
Niin taisin olla mäkin..Jäi hyvä fiilis ja lauantai alullaan..Lisää bassoa kiitos!!!*pahis*
Freya84

Posts: 43

#125 • • Freya84
viddu kun ei päässy! Työt...*stop**grr*
noh, onneks ne nyt ei kauheen usein bilereissuja estä. Eli maybe next time..!! *jiihaa*
Ober

Posts: 587

#126 • • Ober Dog shit taco
NOISIA*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän* Pitää heti sanoa et bileitten tunnelma oli suorastaan
mahtava ja jengi oli täysillä messissä loppuun asti.

+Musiikki koko illan, en tainnu spotata yhtäkään paskaa biisiä tai edes vähän tylsää:)
+Ihmiset
+TUNNELMA
+Sopiva humala
+Muistan kaiken

-Mesta ei ollu oikeen mun mieleen
-Rumpubasso bileet ilman bassoa, ajoittain tosin. Mut ois tost pa:sta salettiin enemmänki irronnu.

Enivei, sikki meno ja yleisesti ottaen jäi himmee fiilis näistä.<3
Avatar
#127 • • astaroth Guest

Juhgu, 11.11.2006 06:15:
En muista koska viimeksi olisin dokannut reissua näin pahasti pilalle. Kiitos ja anteexxi ;(((((


äijä on mun idoli! ^^

ei ollu virheveto tulla tänne. varmaan puolet potentiaalisista asiakkaista joutui lähtemään kotiin, kun narikka oli tukossa - siitäkin huolimatta, että oli tullut hyvissä ajoin mestoille. vaikka paikka ampui itseään nilkkaan suuren osanottajan takia. välillä eteneminen oli aika tuskallista

still, fuck it. tunnelma rokkas kybäl, hyvä pleksi ja jengi meisingeis - osa vähän liiankin :D
Lippe

Posts: 438

#128 • • Lippe
Aika samaa biittiä oli mun korvaan koko illan ja se alkoi vähän turruttaan.. Mutta siinä loppupuolella kun Noisia alkoi soittaan niin.. aah <3. Hyvät bileet oli kyllä, varsinkin kun oli mukavaa seuraa :).
arttq

Posts: 21

#129 • • arttq
Hyvät pippalot oli. Musiikki oli kautta linjan hyvää. Ainoaksi miinukseksi jäi tilan ahtaus, kun Noisia soitti.
Amuck

Posts: 2,396

#130 • • Amuck dub-i-dub

Hemppa, 11.11.2006 14:10:
Aika samaa biittiä oli mun korvaan koko illan ja se alkoi vähän turruttaan.. Mutta siinä loppupuolella kun Noisia alkoi soittaan niin.. aah <3. Hyvät bileet oli kyllä, varsinkin kun oli mukavaa seuraa :).

Kumma homma, mä sitten taas olin ihan eri mieltä. Alkuillasta tuli tyttöpoppia, myöhemmin vähän kaikkea, ja etenkin Noisian soittaessa musiikki vaihteli reunasta toiseen. Vähän latistutti. Mutta minkäs sille voi ettei kaikki tykkää Pendusta.

Bileet oli kuitenkin kuten junkkabileet aina, eli hieno fiilis, ihania ihmisiä, sain kyllä rahoilleni vastinetta. :) Kiitti jatkoista, vaikka aika pian hyydyinkin.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#131 • • Aziz Combat Fighter
KUKA PÄÄSTI SAATANAN KAAPISTA

KUKA!

ps kiitos kaikille I love tampere!
Femi

Posts: 651

#132 • • Femi
*jeesus* mikä meininki! *sydän*
Lippe

Posts: 438

#133 • • Edited Lippe

2la, 11.11.2006 14:47:
---
Hemppa, 11.11.2006 14:10:

---
Kumma homma, mä sitten taas olin ihan eri mieltä. Alkuillasta tuli tyttöpoppia, myöhemmin vähän kaikkea, ja etenkin Noisian soittaessa musiikki vaihteli reunasta toiseen. Vähän latistutti. Mutta minkäs sille voi ettei kaikki tykkää Pendusta.



Ihan alkuillasta en ollut paikalla, mutta makuasiahan tuo on. Eikä teinit kaikkea ymmärrä musiikista. Riippuu myös istuuko vaiko tanssiiko, tanssiessa vaihtelu on mukavaa. Näin omasta mielestäni, mutta vastinetta rahoille sai joka tapauksessa enemmän kuin tarpeeksi *joo*
milo

Posts: 860

#134 • • milo Plaugenaut
Taisin eksyä jonkin rinnakkaistodellisuuden YO-talolle, kun siellä oli niin paljon ihmisiä, joilla oli selvästi hauskaa. Pari uutta genreä opin, joista toinen oli takaa-ajojunkka.

+"tarkoitko naisia" !?!?!?11 <3

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Jarskie

Posts: 33

#135 • • Jarskie


Siinä on pari videoo eilisestä, oli kyllä niin mahtavaa settiä koko illan että huhhuh *kuolaa**jiihaa*
ainoat miinukset oli ettei voinut ottaa mitään kun joutu olemaan kuskina ja 2h ajomatka yöllä kotia niin meinas vähä väsähtää rattiin :/
...niin ja tilanpuute tanssilattialla noisian keikan aikana :I
kyy

Posts: 39

#136 • • kyy
kuka vittu pyys ne TAPPELIJAT paikalle? ihme meininkii, ainakin kolme kertaa siel näytettii taistelevan tampereen herruudesta. näytti vielä kovin tosissaan olevan. "haluutsä vittu koko tampereen messiin tähä!?" vähän räkästä jengiä. mut joo oli vitun hyvää musaa koko illan!
PennyLane

Posts: 121

#137 • • PennyLane
NOISIA *sydän*
Olen täysin sanaton, joten:

Corrupt, corrupt and immoral.
The tough guys who came to kill, but stayed to rape.

--
bass bass BASS!

nuance

Posts: 1,963

#138 • • nuance cov ops, combat, sunrise
FAT RAVE STANDARD.

tampere, kiitos ja anteeksi. ootte te vaan niin ihanii siel.
drS

Posts: 1,939

#139 • • drS
tarkoititko MIÄHIÄ? remix.

ääni oli aika nihkee, mut meininki kompensoi. hyvää pussailua oli kans ja flight on kiva <3
elysion

Posts: 1,036

#140 • • Edited elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Huh, nyt vasta saanu aivotoiminnan sille mallille, että pystyy kirjottaa tänne jotai.

Oli kyl huikeet bileet. En oo koskaa nähny yo-taloa noin täynnä. Tosin se nyt ei ollu välttämättä mitenkää hyvä juttu.

+hyvä meisinki
+uzu hoiti valot hianosti :)
+paljon hyviä biisejä
+Jatkoilla soi unknown error <3

-Bileissä ei soinu unknown error (ainakaa ite en spotannu)
-Melko tunkkanen ilma bileis :-/
-Hikka :(

Noisia kyllä soitteli omaan makuun väärät biisit :(. Esim sacrifice, fade to gray & block control ois ollu kiva kuulla. Mut concussion oli kyl loistava \o/!