Pressure5 with NOISIA (Vision, Metalheadz, NL) - YO-talo, TRE 10.11.2006 @ Tampere

184 posts, 10 pages, 26,898 views

blueflame

Posts: 35

#141 • • blueflame of ananasmurska
Ite tuli lähettyä kyllä bileisiin aika extemporee, kun kaveri pyysi mukaan kotimatkalla ollessani ja en ehtinyt edes kotona käydä, kun matka suuntautui jo Tampereelle. Kiva yllätys kun oli paljon kavereitakin paikalle eksynyt.

Ei onneksi joutunut odottelee ulkona, kun tultiin jo niin aikaseen paikalle. Tuli kyllä junkattuakin kivasti parit vika tuntia, kun sen verran kovaa settiä kuitenkin dj:t soitteli. Kivaa siis oli ja kannatti lähteä.
meisi

Posts: 327

#142 • • meisi maiu naki
mä en oo se sama tyyppi.
:x
Forcer

Posts: 162

#143 • • Edited Forcer Separi

elysion:., 11.11.2006 20:51:
Noisia kyllä soitteli omaan makuun väärät biisit :(. Esim sacrifice, fade to gray & block control ois ollu kiva kuulla. Mut concussion oli kyl loistava o/!



Kyllä mä ainakin olin kuulevani Block Controllin ihan ensimmäisenä...

Hiton hyvät kekkerit olivat, aika paljon porukkaa tosiaan, eikä ihan loppuun asti jaksanut olla paikan päälläkään, mutta kaiken kaikkiaan aika loisto junkkaiset *hymy*

Mikähän soi ~23:10 ? *nauru*
Flight

Posts: 1,306

#144 • • Edited Flight Groove Me Baby

drS, 11.11.2006 19:22:
hyvää pussailua oli kans ja flight on kiva <3



Ooksää pettäny mua? *stop*

Oli messevimmät YO-bileet, missä on tullu vierailtua.

edit: ketkä tunnustaa pahoinpidelleensä mua jatkoilla, esim. painanut patjaan ja juottanu väkisin alkoholia? *eiei*
milo

Posts: 860

#147 • • milo Plaugenaut

elysion:., 11.11.2006 23:15:
---
Forcer, 11.11.2006 21:37:
Kyllä mä ainakin olin kuulevani Block Controllin ihan ensimmäisenä...

---

Jah... känni <3


Tai sitten hikottelit niin lujaa, ettet kuullu mitään.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

genki

Posts: 872

#148 • • genki
barsele!½

hiano meininki, tästä kelpaa ammentaa. PA:n soundi oli mitä oli ja Martijnin biisivalinnoissa olisin odottanut vähän enempi rohkeutta mut bileet oli aivan mielettömät! kiitos resound, escher ja co aivan helvetin hyvistä kemuista! niin ja tumpsi, wispy ja kumppanit - jatkot oli viehkeät! niistä saa kuvia pyytämällä kauniisti joko mun mailin tai sit privaviestin kautta. :]



tässä KUVIA BILEISTÄ:

http://www.exogenic.com/gallery/main.php?g2_itemId=12677


jos haluatte bärstänne pois sieltä niin viestiä tännepäin. yritin olla kuitenkin reilu.

kiitokset foxmagonille kanssakuvaamisesta ja hyvistä opetuksista asian suhteen. :]

--
crop circles in the carpet

bubbelgum

Posts: 2,477

#149 • • bubbelgum ~sylikissa~

drS, 11.11.2006 19:22:
hyvää pussailua oli kans ja flight on kiva <3



Mä komppaan, ja, mä komppaan. <3

Flight, 11.11.2006 21:51:
Ooksää pettäny mua? *stop*



Ei nyt sentään, se oli vaan viaton sivusta seuraaja. Niinku näytti olevan aika moni muuki. *nauru* Mut ei siin mitään, toivottavasti yleisö tykkäs showsta.
Mul oli ainaki kivaa. *vink*


Bileet oli ihan megahuiput. Onnistuttiin välttymään jonottelulta, ja sisällä oli kyllä meisinki aika hurja. Me likes. *plur* Paljon oli tuttuja paikalla, sekä vanhoja että uusia. Ja menojalkaa vipatti kovasti. *jiihaa*

Tosin, pakko kyllä myöntää että Noisia oli itelle pienoinen pettymys. *uuh* Tai no, soitti se kyllä hemmetin hyvin, ja oli ilo kattoa sitä taitavaa kikkailua... Mutta noin tanssilattialta asiaa tarkasteltuna niin ois saanu olla ehkä vähän rullaavampaa menoo, eikä niin paljon "taukoja".

Mut oli siellä kyllä kuitenkin loppupeleissä tosi hyvä meno, ja fiilis katossa. Sekä itekseen hiljaa että ääneen kavereille tuli ihmeteltyä sitä että miks ihmeessä mä en oo aikasemmin käyny junkkabileissä! No, ehkäpä tästä nyt sitten kunnostaudutaan tulevaisuudessa tämän asian suhteen. *joo*

Eli ei muuta kun Iso Kiitos kaikille joille se kuuluu. Tiedätte kyllä itekki. *sydän*


(niin joo, ja jatkoilijoille tiedoks, että en "hanskannu" ketään. :P Ja seuraaval kerral jopa tiedän etten moista sanontaa enää käytä. :D )

Ps. Tampere on kyllä aika mesta paikka. *sydän*

--
Hullu ku pullosta tullu.

tumpsi

Posts: 2,553

#150 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

meisi, 11.11.2006 21:16:
mä en oo se sama tyyppi.
:x


et enää

edit: ps sain koko illan rajatonta riemuntunnetta siitä, että macin mainokses oli yhdyssanavirhe :D
Rocca

Posts: 3,064

#151 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
ja mä en päässy :´C

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

ArtStevens

Posts: 1

#152 • • Edited ArtStevens
Onko illan biisilistoja jossain talles? Etenkin toisena (?) soittanu, illan muuhun tarjontaan verrattuna kevyttä ja ilosta matskua soittaneen jäbän lista kiinnostas kovasti.

Eli siis tämä: http://www.youtube.com/watch?v=N_p7H17QCH4
Foxmagon

Posts: 1,329

#153 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Kiitos ja kumarrus, mahtava reissu! *sydän*

Pitänee harkita että josko sitä jatkossa vihais tamperetta hieman vähemmän. *vink*

PUSPUS.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

pinza

Posts: 85

#154 • • pinza
Jees jees, mosh mosh. Ihan ok bileet.

Vaha ois kaivannut lisaa joo tokavikan DJ:n kaltaisia kavereita sinne, Noisia meni vahan liian monotoniseks, turvalliseksi itsepromootiosetiks sitte kuitenki vaikka tuli helmiakin (Bottomfeeder, Illusions ja Moodswings nyt ainaki). Ja bassoa puuttui. Tjoo. :)

Hyva meininki, hienoa etta jengi naita jarjestaa.
Kiitos, kelpaa Kotkasta tulla!

P.S. : Block Controlhan tuli kolme kertaa, alkup breaksremix ja vip.

P.P.S. : Timppasettia ois tarvittu
dash

Posts: 7

#156 • • dash
Hyvät bileet totta tosiaa mitä ennätin paikalla pyörähtämään. Miinukset 1½h jonosta ja basson ajottaisesta uupumisesta (ois sitä tosissaan voinut vääntää nuppeja toiseen asentoon). Sisäl oli kivaa ja paljon porukkaa <3 lisää tämmötstä.
nuance

Posts: 1,963

#157 • • Edited nuance cov ops, combat, sunrise
HOX !!

Allekirjoittaneelta hävis korttilompakko jossain välissä iltaa. Jos jollain on tarttunut semmonen harjatusta teräksestä valmistettu kotelo mukaan, ilmoitusta tähän suuntaan kiits. Jonkinmoinen löytöpalkkio luvassa.
UzU

Posts: 2,361

#158 • • UzU [33100]

Foxmagon, 12.11.2006 14:33:
Pitänee harkita että josko sitä jatkossa vihais tamperetta hieman vähemmän. *vink*



Turhaan harkitset. Viha pitää virkeänä.
thebbo

Posts: 346

#159 • • Edited thebbo free spirit
Nice kuvii Genkil.

nois.jpg

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

tumpsi

Posts: 2,553

#160 • • tumpsi rekisteröitymätön

Wispy, 12.11.2006 15:22:
---
drS, 11.11.2006 19:22:
tarkoititko MIÄHIÄ? remix.

ääni oli aika nihkee, mut meininki kompensoi. hyvää pussailua oli kans ja flight on kiva <3

---


sama + en oo ikinä nähny yhtä monta junglistia etelän kebabissa samaan aikaan ja kaikki niistä tuli viä jatkoille*piis*


ilmankos se pizza oliki nii vitun pahaa :D
kävitte sit tampereen paskimmassa yöruokalassa.
hyvä pojat.