192kbps, 10:26, 137bpm
vähän vakavampaa ransea verrattuna edelliseen. alku ja loppuki iha eri. mukasupersaha enemmän taustalla, lisänä loppupuolella yllärimelodia. oiskohan jo pientä petrausta miksauksessakin?
18 posts, 1 page, 4,903 views
rmtn, 10.10.2006 00:01:
mä melkeen jättäsin tuolta mikserin sivulta noista biiseistä noi "poika syö muroja ja itkee" selitykset pois, jotenkin vähän äklö-siirappisia.
mut muuten siis hyvää onnea ja menestystä... :)
remontoi, 16.10.2006 01:49:
kuuntelin täs tarkemmin vielä ja ei voi sanoo kyllä kuin et tää on hitti.
ainoa "miinus" on ehkä se että biisissä on kaksi paljon yli minuutin pitkää suvantoa jotka tanssilattialla saattais aiheuttaa jo harmaita hiuksia.
pyydänkin että tekisit tästä biisistä tiiviimmän version jossa ois vaan toinen noista pidemmistä suvannoista ja toinen ois semmonen ihan nopea max 20sek breikki, tähän versioon myös näppärä miksaushäntä perään ni tulee takuulla olee mun seuraavan mixtapen / keikan ykkös biisi.
nykysellään huippu kuuntelutrancea. noilla muutoksilla myös lattialle sopivampi.
10/10.
mattij, 20.10.2006 11:04:
Hienon kuulonen, meitsi tykkää. Tulee trancen kulta-ajat mieleen. Tohon dancefloor mixiin ois voinu ton alkupadityksen sijaan laittaa vaikka ihan pelkkää basaria ja percsiä. En dj-hommista mitään tiiä mut voisin olettaa et ois helpompi mixata, kun nyt suoraan tollaseen tykitykseen :)
heh, eihän sitä alusta asti tarvi soittaa :]
mattij, 20.10.2006 17:26:
No ei tietenkään, mutta ellei dj soita biisiä settinsä introbiisinä niin se aloittaa miksaamisen tuosta missä kicki ja bassolinjaa alkaa soimaan. Olettaisin, että ois helpompi mixata biisi johonkin toiseen biisiin jos alussa sois kicki ilman bassolinjaa
ja tuossa taitaa olla about 30 sekkaa kun tuo liidi alkaa soimaan. siina ei niin kauheesti anneta dj:lle aikaa mun mielestä. No ihan sama... jos ny tehdää ns. dancefloor mixi niin vois se olla mahdollisimman dj-friendly :)