Aihe tuli mulle mieleen koska..
Kävelimme tyytyväisinä Glorian portaita alas kohti Lab 4:n huikeaan maailmaan kavereitteni kanssa. Heti sisälle päästyäni tupsahti eteeni kaksi kaiffaria jotka kauppasivat dj Sauronin cd:tä. Nimi ei ollut minulle mitenkään tuttu joten päätin tentata miehiä hetken. Ilmeisesti jompi kumpi näistä herroista oli tuo kyseinen Sauron. Cd maksoi 8 euroa joka aluksi tuntui hassulta kuitenkin niin nimettömän plätyn hintana. Eihän itse herra Gary D:nkään cd Anttilan topten osastolla haahuillessani maksanut kuin muutaman euron verran. Päätimme kuitenkin sijoittaa kaverini kanssa tähän cd:seen ja tyytyväisenä iskin sen reppuuni. Kun sitten pitkän biletyksen jälkeen pääsimme kotiin aloimme käydä läpi kyseisen levyn raitoja. Nopeaa ehkä jopa Proteusta, Neonia ja muita isoja poikia jäljittelevää settiä alkoi tulvia kajareista huimalla vauhdilla. Ensimmäisenä korvaan iski alun kovin töksähtelevä biitti. On hienoa että ihmiset jaksavat yrittää mutta se materiaali mikä lopuksi myydään tulisi olla suhteellisen puhdasta ja viimeisteltyä.. Ja varsinkin kun ne ensimmäiset saundit siitä levyltä yleensä tekee vaikutuksen niin jatkoa ajatellen olisi hyvä tarkistaa että menikö se nyt niin hyvin.
Eli samanlasia kokemuksia ym.
Ja yritystä kaikille musiikin ystäville eri saroilla!!
[muokattu 4.9.2002 15:58]