Käenpoika, 23.9.2006 06:04:
http://www.stealthunit.net/message.aspx?intBoardID=3&intMessageID=122372
Tällä tavalla trance-maailmaa pitää parodioida, jos sitä ylipäätään tahtoo parodioida
Eikä sillä Nytin tavalla, jota mä en -- anteeksi vaan -- tunnistanut lainkaan huumoriksi.
Katsokaas kun huumoria kannattaisi joukkotiedotusvälineissä harjoittaa vasta sitten, kun tuntee huumorin kohteen kunnolla! Jos ei tunne, homma menee hakuammunnaksi ja huumorista katoaa se kirpeän tarkkanäköinen terä, jota keskivertoa älykkäämmän lukijan on lehdeltään oikeus vaatia. Eilistä juttua en siis osannut epäillä ns. huumoriksi.
Nytin jutussa mua ärsyttikin eniten asiavirheet. Bileistä on mielipiteenvapaus kaikilla, myös rokkiurpoilla, mutta toimittajan pitäisi osata tarkistaa juttunsa ne kohdat, jotka aiheuttavat epäilyksiä, ennen kaikkea nimien oikeellisuus. Nimien pitää olla jutuissa oikein ja oikeissa paikoissa. Esim. [reiv:]:hän ei järjestänyt Housenationia vaan ikään kuin sen pääsalin. Mitä Darude teki kiksu-kohdassa?
Ikävää, että bileistä kirjoitettiin tällä tavalla Nytissä. Onneksi elokuussa julkaistu yhtä iso juttu metsäbileistä oli huomattavasti vähemmän matalamielinen (sen jutun asiavirheistä joku muu voisi kertoa enemmän, sillä itse en käynyt missään siinä mainituista bileistä, Housenationissa kylläkin). Ja pikkumaininta Louie Vegasta just eilisen lehden klubit -palstalla meni ihan oikein ja oli kai just oikea valinta klubit-palstan suurimmaksi maininnaksi!
Muuten tähänkin juttuun pätee Oscar Wilden vanha sanonta: "Mikään ei ole niin kauheaa kuin se, että sinusta puhutaan. Paitsi se, että sinusta ei puhuta." Ensi kerralla kuiteskin vähän asiantuntevampi juttu, eiksvaan Hesari?