Aivan loistavat pippalot oli, Lontoosähkö ja LAOS olivat jopa parempia kuin uskalsin odottaa. Laav! Paikkana tuo Studio on kyllä ihan kauhea, kaikki se hopeatapetti ja glitter sai mut melkein voimaan pahoin, ja äänissäkään ei ollut kehumista. Juomien gauhiasta hinnasta huolimatta humalatila oli vahva... onneksi itse lippu sentään oli naurettavan halpa. Ja näin julkkiksiakin! (ei Ville, en laske sua julkkikseksi, sori) Julkkis itse ei vaan tuntunut olevan kohtaamisesta niin hurmioitunut. "Joo meen ny tonne vetää ranteet auki."
Joo ja plussana vielä tietysti sukupuolijakauma! ^_^
Turku kiittää. <3
ps. Toivottavasti muuten asianomaiset osasivat hakea narikasta tanssilattialta löytyneen puhelimen ja kukkaron.
pps. Hurmaava henkilö jonka kanssa mulla oli ilo tampata, mutta jota en kuitenkaan enää valomerkin jälkeen bongannut, hihkaise toki. :)
Oli kyllä loistava ilta Ei oo kyllä aikoihin ollut noin hauskaa.
Hirvitti vain käydä äsken automaatilla katsomassa rahatilannetta
Jalat muussina ja darra. Ah.
oli ihan huippuu kyl :) ainoo mikä vähän harmitti oli taas tanssilattian lasinsirumeri. grimet toimi vitun hyvin ja samoin tietty junkka. ja ihania tyttöjä oli kans!
Olen liekeissä vieläkinedelleenyhä!!!Kolmen tunnin yöunetkaan ei häiritse eilisen jättämiä positiivisia viboja!!Lonkat huutaa hunajaa, vois rajottaa noit "tanssiliikkeit" hiukan maanläheisemmiks.. Rahaakaan ei palanu ku ei ehtiny/muistanu tiskil juosta. Tunnelma katos, melko hyvä porukka, mut osa vaan ei tajunnu et DnB ei oo paritanssia.......välttämättä
kivat bileet. Blu Mar Ten oli kyl paras! Panda Style kyl pisti oikee ihokarvat pystyyn, hittooo!! =D ja se american beautyn sample-biisi oli kans kova.
hyvä meininki! tiesin noin kovan lineupin suhteen et junkka tippuu kovaa! mut oli siistii et dubstep-grime sai noin lämpimän vastaanoton. oma setti oli tosiaan dubsteppiä vaikka grimenä mainostettiin! erot tietty ei oo kaikilla ihan selvät :-) pian lisää. viimeistään N-type rosiksessa!
Mulla nous ainakin arvostus dubsteppiä kohtaan vähintään 110%. Livenä se on todella nautinnollista musaa, basso hivelee korvia mukavasti. Oli kyllä loistavat kekkerit!
he, mukavaa musaa oli. tais amokk onnistua mun käännyttämisyrityksessä.
paikka vaan ei vieläkään miellyttäny, eikä paikallinen ördäys. vois sanoo et melkein pahempaa ku turkukännit! + turun hintoihin tottuneena baaritiskillä tuli katottua baarimikkoa hieman kieroon. :S
rumpubassoa tännekin kiitos!
Say what? Tarkoitat varmaan, että niitä matalimpia bassoja jäit kaipaamaan? Koko äänimaailmahan oli klubeille tyypillisesti painottunut sinne matalaan päähän saaden koko soundin kuulostamaan epämiellyttävän tunkkaiselta (mitä käyttämäni vaahtomuovitulpat tietenkin entisestään pahentavat). Odotan turhaan sellaisia bileitä, missä miksaaja ja äänentoistolaitteisto tuottaisivat neutraalia soundia, eivätkä sitä normaalin värittynyttä sontaa, mitä normaalisti tarjotaan.
Itse bileet olivat tylsähköt. Alussa tuli ihan kivaa rumpubassoa, jota olisi voinut myöhemmin tanssiakin, mutta dub step on kyllä sellaista jumitusmusaa, ettei sen tahtiin tee mieli oikein edes heilua. DJ-kopissa oli meno kyllä ylimmillään, mutta siihen se sitten jäikin, sillä MC:t eivät päässeet oikeuksiinsa, kun kaiuttimista kuului lähes pelkkästään epämääräistä mölinää. Chillouttina olisi mennyt parhaimmillaan ihan kivastikin, mutta sellaisesta nauttimiseen vaadittaisiin myös se neutraali äänentoisto.