91 posts, 5 pages, 18,825 views
dj dice, 5.10.2006 07:13:
ps, pientä esimakua mun settiin voi ottaa täältä. heitin sinne kolme uutta raitaa jotka mahdollisesti eksyy settiin mukaan. ->
www.myspace.com/teslarok
ena, 4.10.2006 23:30:
Liput on nyt onnellisesti takataskussa, mut alko kyl yhtäkkii kuumottaa toi sisäänpääsypolitiikka. Onko mitään käsitystä kuinka paljon tonne on tulossa jengiä? Nimittäin mitä vähemmän, sen paremmat mahdollisuudet pokeillakin on vähän joustaa..
Kyl saattais _hieman_ ottaa päähän jos en pääsis kun lippu on hankittu etukäteen, seuralaisina vain 23-vuotiaita ja itsellä tosiaan aikaa 20-v synttäreihin puolitoista kuukautta
Pitää kai väittää että matkustin resiinalla Kolarista asti sairaan äitini leikkausrahojen turvin
nuance, 5.10.2006 08:09:
---
ps, pientä esimakua mun settiin voi ottaa täältä. heitin sinne kolme uutta raitaa jotka mahdollisesti eksyy settiin mukaan. ->
www.myspace.com/teslarok
---
lol. jäbä on sämplänny the tidea.
nuance, 5.10.2006 08:14:
---
ena, 4.10.2006 23:30:
Liput on nyt onnellisesti takataskussa, mut alko kyl yhtäkkii kuumottaa toi sisäänpääsypolitiikka. Onko mitään käsitystä kuinka paljon tonne on tulossa jengiä? Nimittäin mitä vähemmän, sen paremmat mahdollisuudet pokeillakin on vähän joustaa..
Kyl saattais _hieman_ ottaa päähän jos en pääsis kun lippu on hankittu etukäteen, seuralaisina vain 23-vuotiaita ja itsellä tosiaan aikaa 20-v synttäreihin puolitoista kuukautta
Pitää kai väittää että matkustin resiinalla Kolarista asti sairaan äitini leikkausrahojen turvin
---
mä en kyl jaksa uskoa et mikään neonatsifasistisatanistijääkaappipakastin jättäis sua pihalle seisomaan tossa asetelmassa. on sitä 19-vuotiaana käyty k22 mestoissakin ja mä oon sentään poken näkökulmasta sitä huonompaa sukupuolta.
Käenpoika, 5.10.2006 18:19:
nii mut sä näytätki metroseksuaali homolta etkä sellaselt ns. epäilyttävältä ihmiseltä. mulle on sanottu k18 mestan ovilla vieläki ettei oo tervetullu sisää.!!!!!!!!
nuance, 5.10.2006 19:04:
---
Käenpoika, 5.10.2006 18:19:
nii mut sä näytätki metroseksuaali homolta etkä sellaselt ns. epäilyttävältä ihmiseltä. mulle on sanottu k18 mestan ovilla vieläki ettei oo tervetullu sisää.!!!!!!!!
---
no mut se johtuukin siitä et sä oot vitun kännissä ja muutenki aika karvanen.
dj dice, 5.10.2006 08:27:
---
nuance, 5.10.2006 08:09:
---
www.myspace.com/teslarok
---
lol. jäbä on sämplänny the tidea.
---
erm. nyt meni kyllä jo jäbän heitto loaheiton puolelle. kyllä toi on ihan cameloen syna soundeja, taitaapa olla presetti no 1 vielä.... goosh.
kävin heti tarkistaa, cameleon patch ALIEN, särön läpi, eq matalat leikattu, kaiku. layeroidut melodiat albino 3.