BASSO 03# Launch Party 6.10.2006 @ helsinki

91 posts, 5 pages, 18,825 views

-qwr-

#41 • • -qwr- antifeidari
nähään siellä!
ena

#43 • • Edited ena
Liput on nyt onnellisesti takataskussa, mut alko kyl yhtäkkii kuumottaa toi sisäänpääsypolitiikka. Onko mitään käsitystä kuinka paljon tonne on tulossa jengiä? Nimittäin mitä vähemmän, sen paremmat mahdollisuudet pokeillakin on vähän joustaa..

Kyl saattais _hieman_ ottaa päähän jos en pääsis kun lippu on hankittu etukäteen, seuralaisina vain 23-vuotiaita ja itsellä tosiaan aikaa 20-v synttäreihin puolitoista kuukautta *toktok*

Pitää kai väittää että matkustin resiinalla Kolarista asti sairaan äitini leikkausrahojen turvin *hih*
Femi

#44 • • Femi
Ai vitsi, kovat bileet kyl tiedos :D
tes la rok

#45 • • Edited tes la rok
yes people! laitatte ykköset päälle niin kyllä ne studion bouncerit päästää ineen! :-) mul on yleisesti sellanen fiilis että ennakon ostaneita ei syynätä niin aggressiivisesti.

ps, pientä esimakua mun settiin voi ottaa täältä. heitin sinne kolme uutta raitaa jotka mahdollisesti eksyy settiin mukaan. ->

www.myspace.com/teslarok

ja pakko hehkuttaa että deadboysin soundi tulee olee ihan mieletön! kundeilla niin kovii dubei takataskussa.
nuance

#46 • • nuance cov ops, combat, sunrise

dj dice, 5.10.2006 07:13:
ps, pientä esimakua mun settiin voi ottaa täältä. heitin sinne kolme uutta raitaa jotka mahdollisesti eksyy settiin mukaan. ->

www.myspace.com/teslarok

lol. jäbä on sämplänny the tidea.
nuance

#47 • • nuance cov ops, combat, sunrise

ena, 4.10.2006 23:30:
Liput on nyt onnellisesti takataskussa, mut alko kyl yhtäkkii kuumottaa toi sisäänpääsypolitiikka. Onko mitään käsitystä kuinka paljon tonne on tulossa jengiä? Nimittäin mitä vähemmän, sen paremmat mahdollisuudet pokeillakin on vähän joustaa..

Kyl saattais _hieman_ ottaa päähän jos en pääsis kun lippu on hankittu etukäteen, seuralaisina vain 23-vuotiaita ja itsellä tosiaan aikaa 20-v synttäreihin puolitoista kuukautta *toktok*

Pitää kai väittää että matkustin resiinalla Kolarista asti sairaan äitini leikkausrahojen turvin *hih*

mä en kyl jaksa uskoa et mikään neonatsifasistisatanistijääkaappipakastin jättäis sua pihalle seisomaan tossa asetelmassa. on sitä 19-vuotiaana käyty k22 mestoissakin ja mä oon sentään poken näkökulmasta sitä huonompaa sukupuolta.
tes la rok

#48 • • Edited tes la rok

nuance, 5.10.2006 08:09:
---

www.myspace.com/teslarok

---

erm. nyt meni kyllä jo jäbän heitto loaheiton puolelle. kyllä toi on ihan cameloen syna soundeja, taitaapa olla presetti no 1 vielä.... goosh.

kävin heti tarkistaa, cameleon patch ALIEN, särön läpi, eq matalat leikattu, kaiku. layeroidut melodiat albino 3.
Gilgamint.com

#49 • • Gilgamint.com Making questions

nuance, 5.10.2006 08:14:
---
ena, 4.10.2006 23:30:

---

mä en kyl jaksa uskoa et mikään neonatsifasistisatanistijääkaappipakastin jättäis sua pihalle seisomaan tossa asetelmassa. on sitä 19-vuotiaana käyty k22 mestoissakin ja mä oon sentään poken näkökulmasta sitä huonompaa sukupuolta.

nii mut sä näytätki metroseksuaali homolta etkä sellaselt ns. epäilyttävältä ihmiseltä. mulle on sanottu k18 mestan ovilla vieläki ettei oo tervetullu sisää.!!!!!!!!
azure

#50 • • azure plauge
oisko kukaan lähdössä tampereelta autolla näihin bileisiin. olis 2-4 tyyppiä kyytiä vailla. me osataan kyl käyttäytyä ja maksetaan kunnon bensarahat...
nuance

#51 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Käenpoika, 5.10.2006 18:19:
nii mut sä näytätki metroseksuaali homolta etkä sellaselt ns. epäilyttävältä ihmiseltä. mulle on sanottu k18 mestan ovilla vieläki ettei oo tervetullu sisää.!!!!!!!!

no mut se johtuukin siitä et sä oot vitun kännissä ja muutenki aika karvanen.
Wiljams Blood

#52 • • Wiljams Blood Bright Shades
Järjestävästä tahosta riippumattomista syistä toista lavaa ei Studiossa pystytä toteuttamaan, eli ohjelma vedetään kokonaisuudessa yhdellä lavalla. (Tapahtuma oli alunperin Kaivolla, josta Kaivon sisäisen tupla bookkauksen takia se siirtyi studioon)

Bileiden uusi aikataulu on siis seuraava:

22.00 - 23.00 DEAD BOYS MASSIVE
23.00 - 00.00 L.A.O.S
00.00 - 00.30 TES LA ROK feat. ROGUE STAR (UK)
00.30 - 01.00 DEAD BOYS MASSIVE
01.00 - 02.00 BLU MAR TEN (UK)
02.00 - 03.30 LONDON ELEKTRICITY (UK)

- Basso Crew.
Gilgamint.com

#53 • • Gilgamint.com Making questions

nuance, 5.10.2006 19:04:
---
Käenpoika, 5.10.2006 18:19:

---

no mut se johtuukin siitä et sä oot vitun kännissä ja muutenki aika karvanen.

joo se on kyl totta. paitsi et oon nykyää raitis ja 2010 hyväjätkä projektin alainen kaveri... siis miettikää mite freesii. huomen laitan puvun päälle, enkä juo viinaa.
rjv

#55 • • rjv neuron tuoppi kiitos

dj dice, 5.10.2006 08:27:
---
nuance, 5.10.2006 08:09:
---

www.myspace.com/teslarok

---

---

erm. nyt meni kyllä jo jäbän heitto loaheiton puolelle. kyllä toi on ihan cameloen syna soundeja, taitaapa olla presetti no 1 vielä.... goosh.

kävin heti tarkistaa, cameleon patch ALIEN, särön läpi, eq matalat leikattu, kaiku. layeroidut melodiat albino 3.

soundaa kyl ihan tidelta :-)
Femi

#57 • • Femi
pian! *hihu*
Femi

#58 • • Femi
mikä meininki!!!! ihan loistavat bileet *plur* imo mesta toimi yllättävän hyvin, tiettyjä miinuspuolia lukuunottamatta. Pirun kovaa setitystä jok ikiselta, tosin panda style kyl keräs potin, ei voi mitään.

nyt jalat rikki mut hyvä mieli. tätä lisää lisää lisää. kiitos!
Gnizhak

#59 • • Gnizhak iku
Jalkoihin sattuu, mut ois kaivannu...

LISÄÄ BASSOO!

Jotain itkua äänentasosta siin oli kokoajan.. :(

--
Don't Just Stand There

thebbo

#60 • • Edited thebbo free spirit
- aivan kauhee äänentoisto
- kallis kalja
- ihmeellinen väärinymmärrys kun bileissä nyt sitten ei ollutkaan kahta stagea

+artistien tasoon nähden silmiinpistävän edullinen lipunhinta
+ihmiset
+musa
+grime

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu