SINKKULUUKKU™ bileet

321 posts, 17 pages, 95,024 views

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#61 • • WiljamiDzay Nyypiö

Zenni, 18.9.2006 15:47:
---
WiljamiDzay, 18.9.2006 15:45:
Mulla ois kiinnostusta ja varmaan aikaakin, mut yhteydet etenkin pääkaupunkiseudun klubeihin olemattomat... *uuh*

---


Sieltä bileistä voipi saada ainaki yöpaikan sit *hih*



Siinä uskossa aattelin lähteä matkaan... *vink**tirsk*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

tir

Posts: 951

#62 • • tir

WiljamiDzay, 18.9.2006 15:45:
Mulla ois kiinnostusta ja varmaan aikaakin, mut yhteydet etenkin pääkaupunkiseudun klubeihin olemattomat... *uuh*


noissa baareissa on se onkelma, että jos oikeasti meinaa jotain järjestääjärjestää, vaatii se yleensä pienen summan rahaa.
ellei sitten vaan sovita "piilossa" joku aika, jolloin kaikki ryntää johonkin baariin.

ja juu, porukka tietysti, yhdelle näyttää paisuvan liiankin suureksi *hihu*

itse kannattaisin kyllä kanssa mieluummin tollasta hiljaa-tissutellaan-viinilasin-kanssa -meininkiä, mut vaihtoehtonahan on tietysti pileet missä on 2 areenaa...

ja homma senkun paisuu *joo*
JetZe

Posts: 221

#63 • • JetZe

tir, 18.9.2006 15:51:



noissa baareissa on se onkelma, että jos oikeasti meinaa jotain järjestääjärjestää, vaatii se yleensä pienen summan rahaa.
ellei sitten vaan sovita "piilossa" joku aika, jolloin kaikki ryntää johonkin baariin.



mutta ei siihen joku pääsymaksukaan paha ole. ainakaan jos hienot pippalot saadaan aikaseks *ding*
Fyrisch

Posts: 4,525

#64 • • Fyrisch

domi, 18.9.2006 15:44:
---
tir, 18.9.2006 15:38:
jaksaisiko joku ottaa sen päävastuun ko tapahtumasta?
eli varmistaisi/hommaisi paikan ja löisi päivämäärän lukkoon.
jos se päivä ei kaikille kävisi, niin voi voi ja toiset pileet sit myöhemmin.

voidaanhan me kaikki tässä hehkuttaa että joo, tullaan mut lopulta kuitenkaan kukaan ei tee mitään enempää ja sitten ei tapahdu mitään koskaan...

---

Toinen vaihtoehto et tästä porukasta osa ottaa vastuuta siitä jutusta, ei pelkästään yksi ihminen. JA oikeesti alkaa puuhaamaan sitä tapahtumaa sit :)




jos esim. toi 25.11 käy, ja paikkana se turkoosi nii käyn tän viikon aikana bookkaamas sen meille, pari soittajaaki jo valmiina ja viel vois 1 lisää tulla veivaamaa siihen loppuun vähän rankasuu viinalaskuihin :D

soittimet löytyy, pa löytyy ravintolast.. jotai pient koristeluu jää se paikka vaa kaipaamaa.. seki korjaantuu pitkälti kankail ja uv-valol..
Dementation

Posts: 2,892

#65 • • Dementation wednesday?
Kyllä mä oon messissä jos nyt ei oo mikään tiistai ilta eri puolella suomea...
Mieluiten joku oikee promoottori tarttuu tilaisuuteen... Mä oon ainakin valmis sijoittamaan hyviin bileisiin mieluummin vähän enemmän rahaa, kun matkakustannukset tulee kuitenkin kalliiks, kuin se että maksan vaan matkat johonkin kahden tunnin istumiseen jossain räkälässä... *piis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#66 • • WiljamiDzay Nyypiö

tir, 18.9.2006 15:51:
---
WiljamiDzay, 18.9.2006 15:45:
Mulla ois kiinnostusta ja varmaan aikaakin, mut yhteydet etenkin pääkaupunkiseudun klubeihin olemattomat... *uuh*

---

noissa baareissa on se onkelma, että jos oikeasti meinaa jotain järjestääjärjestää, vaatii se yleensä pienen summan rahaa.
ellei sitten vaan sovita "piilossa" joku aika, jolloin kaikki ryntää johonkin baariin.

ja juu, porukka tietysti, yhdelle näyttää paisuvan liiankin suureksi *hihu*

itse kannattaisin kyllä kanssa mieluummin tollasta hiljaa-tissutellaan-viinilasin-kanssa -meininkiä, mut vaihtoehtonahan on tietysti pileet missä on 2 areenaa...

ja homma senkun paisuu *joo*



Noi kaikessa hiljaisuudessa sovitut yhteiset baariinmenot ois muuten rok, paitsi et ois kiva, jos pystyis vaikuttamaan esim. siihen, mitä siellä soitetaan ja oishan joku tulodrinksu tai vastaava kans varmaan paikallaan... Pitäis kysellä tutuilta opiskelijabileiden järjestäjiltä, miten homma käytännössä toimii...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

John

Posts: 1,384

#67 • • John Lauma
Kolmisen vuotta sitten hyväksi todettu konsepti oli Sinkkuetkot[tm] ennen bileitä. Pariutumista ei kylläkään tainut tapahtua, mutta ainakin tutustui uusiin kivoihin ihmisiin. :) Pieni ongelma on tietty se että pitäisi olla joku kipeen kokoinen kartano käytössä, tai muuten joutuu rajoittamaan osallistujien määrää rankasti...

--
Fancy some cheese, Gromit?

domi

Posts: 7,069

#68 • • domi Työn sankari.
Melkeinpä sit pitäis olla privamuotoiset bileet jos siis aiotaan pitää kii tosta "pääset sisään jos oot sinkku"-menetelmästä :D
Sparkling

Posts: 740

#69 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Bölle, mä sit voin jelppii jos ja kun rupee rattaa pyörii eteenpäin *joo*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

tir

Posts: 951

#70 • • tir
saattaisin saada toisenkin paikan buukattua mihin saisi helpostikin kaksi eri "areenaa", eli tuon polkkakiksubiletetäänjeejee ja sitten se hiljaisempi nurkkaus niille jotka haluaa tutustua muihin rauhassa.

en vaan uskalla vielä varmaksi sanoa, voipi olla että siitä saattaisi joutua muutaman euron pulittamaankin.
Dementation

Posts: 2,892

#71 • • Dementation wednesday?
Ja itseäkään ei yhtään haittais jos olis alkoholiton tai semi alkoholiton ja chillipohjainen tapahtuma...
Yleensäkään en juo bileissä ja näissä bileissä kai olis jeessimpää jos pystyis myös keskusteleen, eikä vaan polkkaan muiden kanssa... *piis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

domi

Posts: 7,069

#72 • • domi Työn sankari.

tir, 18.9.2006 15:58:
saattaisin saada toisenkin paikan buukattua mihin saisi helpostikin kaksi eri "areenaa", eli tuon polkkakiksubiletetäänjeejee ja sitten se hiljaisempi nurkkaus niille jotka haluaa tutustua muihin rauhassa.

en vaan uskalla vielä varmaksi sanoa, voipi olla että siitä saattaisi joutua muutaman euron pulittamaankin.


Mä voisin nostaa lippua tälle vaihtoehdolle. Vielä jos saatais soittajat/artistit sinkkuluukun sisältä :)
JetZe

Posts: 221

#73 • • JetZe
itse mielellään olisin joko pe tai la illan,eli olisiko aiemmin mahdollista järjestää,jokin vkonloppu? *nyyh*
mutta ei tuo kait aivan onneton ajatus ole,vaatii vain hiukan jotain toimenpiteitä (eli reilusti) työpaikalla. :/ ja nyt tässä tietenkin käy niin,että tuohon päivämäärään mennessä on 50% ihmisistä jo pariutunut. mutta kyllä niitä kai vastapainoksi tulee lisääkin *enkeli*
domi

Posts: 7,069

#74 • • domi Työn sankari.
Mut pitäiskö täs nyt joku työryhmä perustaa joka alkais keskenään tätä asiaa sumplimaan, ja sit katsois threadiin miten edetään?
Sparkling

Posts: 740

#76 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

domi, 18.9.2006 16:01:
Mut pitäiskö täs nyt joku työryhmä perustaa joka alkais keskenään tätä asiaa sumplimaan, ja sit katsois threadiin miten edetään?



Mä nyt periaattees voin.. muit?

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

tir

Posts: 951

#78 • • tir

domi,
Mä voisin nostaa lippua tälle vaihtoehdolle. Vielä jos saatais soittajat/artistit sinkkuluukun sisältä :)



uskoisin että helposti.
nyt vaan halukkaat järkkärit käsiä ylös. voisin tietysti lähteä auttamaan itsekin, ainakin jos tuo mainitsemani baarivaihtoehto kelpaisi (joutuisi siis maksamaan jonkin verran..) niin voin sitä lähteä kyselemään.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#80 • • WiljamiDzay Nyypiö
Mä läksin joka tapauksessa siitä ajatuksesta, et jos jotkuu bileet järjestää, ni kyl siihen voi laittaa rahaakin kiinni... Ainakii sen baarin vuokran verran ja kait DJ tahtoo kans jotain (en tiedä käytäntöjä, fiksummat saa hoitaa sen puolen)...

Eli kolehti vaan kiertämään ja katotaan pääsenkö niillä rahoilla Ibizalle... Eiku sitähän mun ei pitäny mennä kirjottaa... *vink*

Siis kolehti kiertää kunhan tietää kustannukset... Fiksuinta ois varmaan myydä tonne lähinnä ennakkolippuja tai jtn vastaavalla nimellä ja kattoo sit, onko niillä varoilla mahdollista käytännössä toteuttaa bileitä.

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.