pinkki, 11.9.2006 13:43:
---
ALIEN, 11.9.2006 13:18:
No tuskin ainakaan tahalleen sytetettyjä tulipaloja ;)
---
et vittu oo tosissas. Niin missäs näitä tahallaan sytytettyjä tulipaloja oli??
Hmm.. Itseasiassa näin TV:n uutisissa kun juuri nämä ihmiset olivat laittaneet tulen pystyyn kiasman edessä. Pienen mutta silti. Mitäs jos sinne oltaisiin kaadettu pirtua ja olisi ollut x5 isompi palo sen jälkeen? Vai väitäks et YLE hankki Industrial Light & Magicin hoitaa special efectei uutisiin?
---
eli tää oli nyt niinq sit täysin sama asia? hyvä seivaus..
Olis voinut olla. Joten ihan okei seivaus.
Siinä on kato sellanen konkreettinen ero, että mä ilmasen sen suoraan olevan veikkaus enkä esitä asiaa faktana, ja tossa tilanteessa vieläpä tukien sitä tosiasiaa, että alkuperäinenkin oletus aineesta oli pelkkä mediaan lentänyt veikkaus. Jos mulla on huonot perusteet veikkailulle niin jätän senkin kokonaan väliin, toisin kuin aika moni täällä näköjään viitsii tehdä. Pystytkö näkemään mitään eroa noissa konsepteissa, pystytkö?
Mulla taas oli ihan hyvät pohjat veikata et seassa oli samaa naamaa jolla on historiaa ilkivallassa. En kuitenkaan esittänyt asiaa faktana, minkä takia mä iskin sinne kysymysmerkkejä lauseiden perään. Pystyitkö näkemään niitä, pystytktö?
Vähintä mitä me yhdessä voimme tehdä heidän tukemisekseen on tuoda edes hieman sekasortoa myös Helsingin kaduille.
Dongzhou koalitio
anarkistinentoiminta [at] anarkismi.net
thebbo, 7.9.2006 21:50:
Lauantaina räjähtää.
pinkki
Voisko nää rikkinäiset puhelimet jo ees hieman laantua ja tämmöset täysin perättömät randomit laukomiset jäädä pois?
Yep. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa sulle stressiä niin kuin tais SMASH aiheuttaa Poliisille. Sori. Sä taas otat asiat niin henkilökohtaisesti et on tainnut verisuonet pursua päässä lukiessas noita sivuja. Ei hyvä