L I Q U I D | C R Y S T A L | S O U N D S :: 'Launch Night' :: 04.11.2006 @ Turku

73 posts, 4 pages, 14,329 views

josh

#42 • • josh
Muuten kyllä mutta huomenna duunia.. pkele!
:(
Mick Elsa

#45 • • Mick Elsa Macarize Records
Kai tässä vois kohta alkaa suuntailemaan bileitä kohti. *hymy*
Anny

#46 • • Anny Hurricane-Munster
Olipa kemut... Kiitos kaikille, jotka tulitte paikalle ja teitte bileistä bileet!!! *plur* Vielä on pää hieman jäässä eikä ajatus kulje, mutta sen verran voin sanoa että mahtavaa oli!!! *joo* Toivottavasti tekin viihdyitte! *Hihu*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

flygfisk

#47 • • flygfisk
Puolen vuoden biletauko päättyi näihin kemuihin, mitä nyt myöhään saapumiselta ehti tanssahdella, vaikka musiikki ei ollut aivan sitä omaa. Paikka toimii kuin nyrkki silmään snägärijonossa, keskiaikaisessa kellarissa aivan mahtava fiilis. Konseptina aivan loistava, mitä nyt launch nightin jälkeen voi sanoa. Musiikin voimakkuus oli ilman tulppia hieman liian kova, mutta tulpilla liian hiljainen, mikä voi johtua omista tulpista.

Respect.
eden

#49 • • eden Heidi
Olipas bileet *tanssittel* *känni* Thank you *aplodit*

--
Let The Music Play

nenna

#50 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Oli kyl oivat billeet! ..kaikki oli viimoisenpäälle, decotekstit, crew:in paidat, messumatot, snapsimyynti, popparit..kaikki..ihan ranneketta ja mark:in mix-ceedeetä myöden! *hihu* ..jos nyt jostain tarvii murista..niin prkl ku kahvinkeittoainekset piti käydä ite ostamassa.. *vink*

..deejiiltä loistomatskua, defa&huppel *sydän*

..tästä on hyvä jatkaa!..kiitos Gavin&Ansku&co! *aplodit*

(Ansku voi sit kääntää tän Gavinille..*vink*)

..kuvia tulee..videoo ei kun oli aika pimeetä meininkiä.. *iloinen*
Jussi Soro

#51 • • Jussi Soro choon!
Ihan kivan olosta meininkiä, sen hetken kun ehti olemaan. Pari valorämpytintä johonkin nurkkaan pyöriin ja paikka vaihtoon, ni olis viel parempi :) Mut kyl tälleenki pärjäilee.
akiapina

#52 • • akiapina apinaki
Pirun hyvä meno! Musiikki oli hyvää, etenkin Kinnier veti pari sellaista raitaa että ei tienny miten päin ois ollut :) Humala oli tukeva ja lattialla tuli viihdyttyä, polvi on vaan pirun kipee, oon ilmeisesti onnistunut kolhimaan sen johonkin *igor*

Järjestelyt toimi, harmi kun en muistanut napata tota cd:tä mukaan. Ensi kertaa odotellessa :)
shenti

#53 • • shenti
Oli kyllä hyvä meno näin ensikertalaisen silmin :P Musiikki oli aivan loistavaa ja porukka näytti viihtyvän. Paikan pienuus yllätti, mutta tunnelmaa ainakin riitti.
Progression

#55 • • Edited Progression www.LiquidCrystalSounds.com
Kiitos Kiitos Kiitos.... To Everyone!

What a party we all had! *hihu* *nuotti* *nuotti* *nuotti*

All the hard work was worth every bit of the effort! Excellent atmosphere with people clearly coming to dance and let their hair down! As our initial launch it couldn't have gone more to plan. A huge Thank you to "ALL" the clubbers who made the effort to dance and turn up!! I truely hope you had a great experience. We had well over 100 people come through the door throughout the entire event :)

A huge huge thanks also goes out to the following people:

Minna & Anny: The two ladies on the door with huge smiles making sure things ran smoothly. I couldn't have done this without your commitment and patience. You took care of all the fine details... Thank you Thank you!!!

Pasi: For taking the trouble to come and snap some shots of the party! You were there for each DJ and caught the people smiling. *joo* Superb!

Defa: The man who played to the early hours of 5am. A good set and a lively act with a jam packed dance floor :) Cheers!

Mark Kinnier: Our Northern Irish DJ who played the peak set. Our trust was in you to come here to Finland and do your thing. You did more than that. Solid set with some tunes that were worth gold. We hope to see you here for Liquid Crystal in the future!

Ali Catin: For helping launch this project here in Finland and making this idea spin into reality. Lets roll on with our ideas...

And finally... For those who managed to get hold of the Mark Kinnier Promo Mix... We at Liquid Crystal Sounds hope it hits the parts that other mixes can't reach ;)

Until the next Liquid Crystal Event... Watch this space... More certainly to Come!*joo*

Progression!
pop

#56 • • pop pop
Ihan mielettömän hyvät bileet loppuillasta *jiihaa*
Kiitoksia kaikille teille ketkä olitte järkkää *aplodit*
Kiva yllätys tuo popparipussi ;)
Paikka oli tunnelmaan sopiva ja kaikki ketkä pistivät jalalla koreaksi mahtuivat hyvin tanssimaan. Ihanan ystävällisiä ja huolehtivaisia ihmisiä ja tuttuja oli paikalla.. ;)
Defa soitti loistavan kuulloisen ja tanssittavan setin *tanssittel*
vähä harmittaa ku en saanu cd:tä mukaan..*hmph*

--
;)

HooVee

#59 • • HooVee
Kiitos järjestäjille ja soittajille!!! Ja aivan ihanille ja iloisille ihmisille :) Paikat hivenen kipeet portaissa kompuroinnista.. mutta tekevälle sattuu ...*känni* KIITOS vielä kaikille ja Ps. Hyvin sä defa pistit soimaan vaikka ite olitkin vähäsen eri mieltä asiasta!!!
Progression

#60 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com

akiapina, 5.11.2006 18:24:

Järjestelyt toimi, harmi kun en muistanut napata tota cd:tä mukaan. Ensi kertaa odotellessa :)

I think the booze affected many people's memories *vink* Many forgot to come back and claim their CD's. I handed most out to the rightful owners. Unfortunately that was right near the end...

But, I have couple left, so I will drop one to you when I see you next *joo*