L I Q U I D | C R Y S T A L | S O U N D S :: 'Launch Night' :: 04.11.2006 @ Turku

73 posts, 4 pages, 14,387 views

akiapina

Posts: 2,729

#21 • • akiapina apinaki
No niin, tännekös sitte lauantaina! Kiva nähdä miten toi kellari toimii kun trance raikaa, mielenkiintoinen lineup ainakin :)
Anny

Posts: 666

#22 • • Anny Hurricane-Munster
*stop*Ilmoitusluontoista asiaa!!!!*stop*

Suurin osa varmaan tietääkin/muistaakin, että jos aiot nauttia alkomahoolipitoisia virvokkeita, täytyy ne tuoda mukanaan omasta takaa.

Ja muistakaa rakkaat kanssabailaajat, että lauantai on PYHÄpäivä, mikä tarkoittaa että kaljakaupat ovat kiinni!! Joten täydennäthän varastosi hyvissä ajoin jo huomenissa eli perjantaina, ettei sitten lauantaina tule itku... *joo*

C U all on SAT!!! *tanssittel*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Jussi Soro

Posts: 6,385

#23 • • Jussi Soro choon!

Anny, 2.11.2006 20:15:
Ja muistakaa rakkaat kanssabailaajat, että lauantai on PYHÄpäivä, mikä tarkoittaa että kaljakaupat ovat kiinni!! Joten täydennäthän varastosi hyvissä ajoin jo huomenissa eli perjantaina, ettei sitten lauantaina tule itku... *joo*


Kyllähän bensikset ja kioskit on auki. ;)
Anny

Posts: 666

#24 • • Anny Hurricane-Munster

JussiS, 2.11.2006 20:18:
---
Anny, 2.11.2006 20:15:
Ja muistakaa rakkaat kanssabailaajat, että lauantai on PYHÄpäivä, mikä tarkoittaa että kaljakaupat ovat kiinni!! Joten täydennäthän varastosi hyvissä ajoin jo huomenissa eli perjantaina, ettei sitten lauantaina tule itku... *joo*
---

Kyllähän bensikset ja kioskit on auki. ;)



Ei OO!!! *kissatappelu*

(on oikeesti, mut kuka nyt bensikselt...??!!)

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Jussi Soro

Posts: 6,385

#25 • • Jussi Soro choon!

Anny, 2.11.2006 20:22:
(on oikeesti, mut kuka nyt bensikselt...??!!)


Mä ostan kaikki tavarani bensikseltä! Levyt, vaatteet ja ruuat kans!
Defa

Posts: 293

#26 • • Defa Zuhause

JussiS, 2.11.2006 20:30:
---
Anny, 2.11.2006 20:22:
(on oikeesti, mut kuka nyt bensikselt...??!!)

---

Mä ostan kaikki tavarani bensikseltä! Levyt, vaatteet ja ruuat kans!



ja tärkein kaikista..take away kahvit!!
Anny

Posts: 666

#27 • • Anny Hurricane-Munster

JussiS, 2.11.2006 20:30:


Mä ostan kaikki tavarani bensikseltä! Levyt, vaatteet ja ruuat kans!



Huomio Huomio Attention Attention!!!!

Seuraavalla Jussi Soron keikalla kuullaankin Iskelmä Hitti Vol 10:ä sekä Matin ja Tepon Parhaita Anneli Mattilaa unohtamatta... *tirsk*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#28 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Anny, 2.11.2006 20:56:
Huomio Huomio Attention Attention!!!!

Seuraavalla Jussi Soron keikalla kuullaankin Iskelmä Hitti Vol 10:ä sekä Matin ja Tepon Parhaita Anneli Mattilaa unohtamatta... *tirsk*



Vähän hajosin *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

freeve

Posts: 345

#29 • • freeve

Anny, 2.11.2006 20:56:

Huomio Huomio Attention Attention!!!!

Seuraavalla Jussi Soron keikalla kuullaankin Iskelmä Hitti Vol 10:ä sekä Matin ja Tepon Parhaita Anneli Mattilaa unohtamatta... *tirsk*


Toihan nyt on ihan perus choonin musiikkilinja.. :D

Itse aiheeseen.. saas nähä jos tänne eksyy.. ois kyl töitä sunnuntaina et saas ny nähä..
Beliar

Posts: 1,361

#30 • • Beliar

JussiS, 2.11.2006 20:30:
Mä ostan kaikki tavarani bensikseltä! Levyt, vaatteet ja ruuat kans!



*Repeilyä!* *lmao* *tirsk*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#31 • • Jussi Soro choon!

Anny, 2.11.2006 20:56:
Seuraavalla Jussi Soron keikalla kuullaankin Iskelmä Hitti Vol 10:ä sekä Matin ja Tepon Parhaita Anneli Mattilaa unohtamatta... *tirsk*


Älä unohda tiktakkia ;)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#32 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tomorrow *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Progression

Posts: 2,691

#33 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com

Steven Hoaks, 3.11.2006 13:03:
Tomorrow *jiihaa*



Yeps yeps yeps! *jiihaa* Saturday dawns...

We have a DJ Mark Kinnier here in Finland. We brought him here a few days earlier to make sure he doesn't freeze up on the night due to these strange sub zero temperatures he isn't used to! Looking forward to seeing all the people smiling and having fun at our Launch! Plenty of surprises in store... (But no strippers...;). Doors swing open at 21.00....

Get in, Warm up with a few shots and soak up the atmosphere as we aim to get u all drunk on Music...

See all tomorrow.... ProgreSSion :)
Anny

Posts: 666

#34 • • Anny Hurricane-Munster

JussiS, 3.11.2006 12:45:
---
Anny, 2.11.2006 20:56:
Seuraavalla Jussi Soron keikalla kuullaankin Iskelmä Hitti Vol 10:ä sekä Matin ja Tepon Parhaita Anneli Mattilaa unohtamatta... *tirsk*

---

Älä unohda tiktakkia ;)



Mutku tiktakki on oikeesti iha hyvä *blush* Aattele ny Tik Tak - Rannaton (Jussi Soro remix) *plur* *hih*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Bio

Posts: 4,429

#35 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Katotaan jos [o]pääsen[/o]pystyn tulee tänne kaverin läksiäisistä..

edit: pystyn
Flügel

Posts: 212

#36 • • Flügel Leicht begeistert
Oon tulossa, mut kukaan mun kaverini ei suostu messiin. Mitä tehdä? Nämä bileet olisivat ensimmäiseni Turussa...

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

laite

Posts: 2,994

#37 • • laite MastahWankah

Flügel, 4.11.2006 03:09:
Oon tulossa, mut kukaan mun kaverini ei suostu messiin. Mitä tehdä? Nämä bileet olisivat ensimmäiseni Turussa...


Kyllä mä ja myrkky huolehditaan siitä että ei tuu olemaan tylsää!
Rocca

Posts: 3,064

#38 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

laite, 4.11.2006 10:02:
---
Flügel, 4.11.2006 03:09:
Oon tulossa, mut kukaan mun kaverini ei suostu messiin. Mitä tehdä? Nämä bileet olisivat ensimmäiseni Turussa...

---

Kyllä mä ja myrkky huolehditaan siitä että ei tuu olemaan tylsää!



voin vaan kuvitella \:D/

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Anny

Posts: 666

#40 • • Anny Hurricane-Munster

laite, 4.11.2006 12:53:
Saaks tänne tuoda oman pullon (tai pulloja)???



Tiätty! PITÄÄ tuoda, mutta ei saa rikkoa!! *vink*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde