CLUB MILLENNIUM 14.10.2006 @ Porvoo

100 posts, 5 pages, 22,281 views

sts

Posts: 7,969

#81 • • sts Sama pyynti aitta!
Olis päässy tänne, mut yhet JÄBÄT ei voinu maksaa palveluksii YHELLE dj:lle takas, niin koko homma meni reisille.

PERSEESTÄ. ON MUUTE VITU SIISTII TÄÄL HIMAS. OLIS KIVA OLLA SIEL.
Pyr0n

Posts: 617

#83 • • Pyr0n Metsänpeikko
*plur**plur**plur*
Lisää sitten kun on herätty...

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Tiah

Posts: 322

#84 • • Tiah
hyvät bileet.. lisää myös sit mun osalta kun on yö nukuttu :)

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Raver71

Posts: 3,605

#86 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Paikka yllätti todella positiivisesti. Ilmainen biljardi useammalla pöydällä. Playbarin puoli oli todella onnistunut veto. Musiikki oli kohdallaan. Play barin puolella tuli hetken aikaa semmoisia klassikoita että oksat pois. Kaikki toimi, jäi hyvä maku illasta. Marraskuussa uudestaan. Olen paikalla.
Waily

Posts: 919

#87 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Eipä oo ollu pitkään aikaa noin hauskaa bileissä.. melkeen pääs unohtumaan että oon kixubileissä =D.. melkee.. ehkä se johtu hyvien ystävien seurasta.. en tiiä mut tänkjuu. näitä lisää.. diggasin paikasta kybällä.. =)
gerry

Posts: 979

#88 • • Edited gerry
Hyvät kemut oli:) Vaikka alkuillasta hiukan jänskätti (bandin eka keikka) niin kaikki sujui hyvin ja bilejärjestöstäkään ei ole muuta kuin positiivista sanottava:)! Myös paikka yllätti positiivisesti. Lounge oli todella viihtyisä sohvineen biljardipöytineen. Ihmisiäkin oli kiitettävästi.

Bay City Stompers kiittää ja kumartaa.*iloinen*

--
by B.C.S

aj_

Posts: 65

#89 • • aj_
Vaihtelun vuoksi oli ihan hauska käydä Porvoossa bileissä. Siellä loungen puolella tuli kivaa musiikkia. Se tanssilattia saisi olla kyllä vähän isompi.
jamzam

Posts: 37

#91 • • Edited jamzam jamzam
Yes, mitkä bileet *plur**plur**plur*.

Ennen bileitä oli aikas säätöä, mutta mulla oli koko ajan kutina....raaps raaps,
et bileet onnistuu ja nehän onnistu kybällä.

Jamzam, kiittää kaikkia järjestäjiä ja tietenkin kaikkia paikalla olleita *iloinen*

Marraskuus uusiks *tanssittel*

--
live your dreams

Zeni-

Posts: 1,104

#92 • • Zeni- Funky Little Man
Underground toimi paikkana kivasti, musa menikin sitten vähän ohi kun huomattiin että bilistä saa pelailla niin paljon ku tykkää. Nasta reissu. ja kuten reiveri tossa sano niin marraskuussa uudestaa *iloinen*

Niin ja kiitos tietysti Diffákselle kuskailusta =)

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

p3T0

Posts: 386

#94 • • p3T0 häslä
porvoo rokkas kyllä isosti *joo*
ja iloisia ihmisiä paljon! *sydän*
PAIKKA *jiihaa**aplodit**super*
fiiilis *plur**sydän**plur*

kannatti ehdottomasti lähtee turusta asti ja varmasti uusiks =LOISTOBILEET *pepsodent**sydän*

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

Pyr0n

Posts: 617

#95 • • Pyr0n Metsänpeikko
Jäikö joltain sinne logitechin webcamin tuki (tai joku muu vastaava) tuonne undergroundiin? Itselläni tuo tallessa, joten joka tunnistaa niin saa kysellä.

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

MaSari

Posts: 1,986

#96 • • MaSari space jammer
Oli kivaavaaa! *plur* Pitkästä aikaan oikee nautti pileistä :) Kiitsa Tomminen taas! *hali*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Hocut

Posts: 42

#97 • • Hocut
H Y V Ä T B I L E E T
Kiitos järjestäjille*känni*
:D

Posts: 3,707

#98 • • :D
rules !

Mä en ainakaan diskosta mitään pahaa sanottavaa osaa oikein.
Jengia oli paikalla hyvin, vaikkakin ennakkoon toiset osasikin
sanoa, et ei kukaan tulee ja paska mesta jne jne.
Tytöt oli hyvin pinkeitä ja osa jopa pieksi mua bilikses. :|
Homma toimi muutenkin, kun jengiki näytti ihan tykkäävän
meidän ekasta virallisesta keikasta...

Ens kuussa tämä uusiksi ja vielä paremmin ! :)



(ps! onneks ne muutamat häiriköt poistui hyvissä ajoin jo mestasta)
Tiah

Posts: 322

#99 • • Tiah
Jees,eli nyt on keräilty ittensä bileistä, eli todella onnistuneet bileet. Hyvää musiikkia ja mukavasti jengiä: yllätyin vallan kun oli paljon tuttuja paikalla. Muutama sellainenkin oli paikalla jotka eivät muuten tän tyylisestä musiikista välitä, mutta totesivat että kun kerran Porvoossa jotain järkätään niin pitäähän sitä olla paikalla ja olivat sitä mieltä että hyvät bileet oli :)
Paikasta oli saatu todella hienon näkönen :) ja henkilökuntakin oli mukavaa ja lasia ei ollut tanssilattialla vaikka ovatkin vaihtaneet lasisiin laseihin.
Tappeluita taisin nähdä yhden vaivaisen joka on harvinaista paikassa ja sekin loppui nopeesti. Taisivat ne tappelupukarit suunnata sitten muualle kun totesivat ettei noissa bileissä kukaan jaksa tapella :D
Oikeastaan ei ole mitään negatiivista sanottavaa bileistä, ylitti kaikki mun odotukset ja kaikki olivat varmaan tyytyväisiä bileisiin. Hauskaa oli, 11.11 uudestaan, kiitos Milleniumin porukka ja kiitos myös UG:n väki :)

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Jay T

Posts: 70

#100 • • Jay T
Plussia ja miinuksia

+ setit, etenkin anton sonin b2b matthew health *jiihaa*
+ sander kleinberg - this is miami/ibiza/paris
+ fedde le grand - put your hands up for detroit
+ järjestelyt
+ decot

- fiilis

--
-clubbing since 1998-