CLUB MILLENNIUM 14.10.2006 @ Porvoo

100 posts, 5 pages, 22,285 views

jamzam

Posts: 37

#41 • • Edited jamzam jamzam
Jut JOOO.

Tästä topiikista tuli valituspalsta.

Luulenpa et monella on huonoja kokemuksia Porvoon ja muiden kaupunkien paikoista.


Eikös voitais palata aiheeseen, eli keskutelemaan vain tulevista bileistä *joo*
Keskitytään nyt vain bileisiin. *tanssittel*

14.10.2006 kannattaa tulla itse paikalle katsomaan kun Porvoossa kerrankin tapahtuu, eikä vain valittaa, kun ei tääl oo mitään menoa......


-- Mä en ollu Loveparades, kun Berliininst on niin huonoja kokemuksia *nauru* --

--
live your dreams

Tiah

Posts: 322

#42 • • Tiah
No kyllähän sitä paikalla pitää olla, katsomassa UG:n uudistusta jos on parempaan päin menossa, hyvä niin :) olen siis paikalla kaikesta valituksesta huolimatta..

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

jamzam

Posts: 37

#43 • • Edited jamzam jamzam
Yes *iloinen*.

Mä meen Millennium bileiisiin aina Millenniumin takia.
Aivan sama missä bileet on, kun ei "bileil" ole mitään tekemist paikan kanssa.

*jiihaa* Partyihin alle kuukausi

--
live your dreams

Zombi

Posts: 61

#44 • • Zombi

Flinck, 18.9.2006 20:31:
---
jamzam, 17.9.2006 18:34:

UG:ssa tapahtui kuukausi sitten muutosta omistuksessa, henkilökunnassa ja tiskijukissa, eli paikka on menossa parempaan *joo*


---


No joo paikkahan on nyt "uudistunu" ja ollu "remontissa" joka toinen kuukausi ja oikeastaan mitään järkevää ei ole saatu aikaan. Omistaja myi mulle lonkeron hintaan 4.5e vaik koko päivän piti olla kaikki juomat 3e. Jokunen viikko sitte ku olis pitäny netin ja tien vieressä olevan kyltin mukaan olla ilmanen sisäänpääsy ni ne olis halunnu 5e että olisin menny sisää (jos jotain nyt kiinnostaa ni en kyllä menny ku esim gigling on se 5e kans). Paikalla on kauheesti mainoksia joka lehdessä että live dj ja club dancer girls, ekakski siel on laitettu joku valmiiks soitettu paska euro/saksa dance mixi päälle ja ainoot mitä tanssii on noin 40v vanhat naiset jotka on eksyny paikkaan (ei aina mutta usein), mutta ei paljoo kyllä club dancer girlsejä nää? Joskus siel on kaveriki soittamassa musiikkia ja sain kerran kinuttuu siltä Deep Dish - Flashdancen *aplodit* . Myyjille ja niille ketkä keräilee mukeja ni ne on kyllä mukavaa porukkaa kaikki tähän mennessä mitä on vastaan tullu. Oon aina ihmetellykki että mistä ne saa sitä rahaa niin paljo ku ei siellä oikeen porukkaa käy hirveesti ni vaihteleekohan ne omistusta ja saa aina uudet apurahat tai jotain *nauru* . Menossa parempaan päin, doubt that mutta toivotaan. Aika pakko kyllä änkeytyä mukaan oli paikka sitte vaikka kirjasto.



Tää kuvaa just niin hyvin kyseistä paikkaa... moni menettäny uskonsa, mutta kai pohjaltakin on mahdollista nousta, kun ainoa vaihtoehto on nousta *nauru*
jamzam

Posts: 37

#45 • • Edited jamzam jamzam
Kaks viikkoooo bileisiin *jiihaa*.

Ja mitä esiintyjiin tulee niin aikamoiset kemut *tanssittel* tulossa.

Noo jannut kun saa mopon käyntiin, niin siin on sarvist pitelemist.
Käenpoika kun veivaa viel videot kehiin niin *whaat*


Jotkut (pari kolme) on koittanut heittää kapulaa, mut kotipojat itkee usein....
Mut *piis* ja *sydän* kaikille --- bileissä nähdään

--
live your dreams

Bay City Stompers

Posts: 43

#46 • • Bay City Stompers
Tullaan ja kaadetaan porvoo nurin. Tarkkana nyt pojat, meidän eka
virallinen keikka.

--
Bay City Stompers - Keepin' it funky!

Tiah

Posts: 322

#47 • • Tiah
Dodih,kohta kohta :) varmistu vapaapäiväkin:)

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

JuHnu

Posts: 338

#48 • • Edited JuHnu
Täällä ollaan! onneks eksy flaikku kätee näist ,,, koitinki kattoo tos joku viikko sit "läpäl" jos kalenterist löytyis hakusanal "porvoo" bileit eikä löytyny mitää*ding* ,,ei oo UG ehkä ihan jengin suosios ,mut viimeks ku siel oli kemut oli ihan vidun kivaa!*joo* muistan vielki miten pirun tiukka TABin setti oli*piis*

edit:
sattu pieni tapaturma ja nyt on käsi paketis*poks**grr**eiei* ja ei pysty sen takia jammaa,,*nyyh* noh,ehkä tuun kuiteski paikalle pousaa*iloinen*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

jamzam

Posts: 37

#49 • • Edited jamzam jamzam
alle viikko *aplodit**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**aplodit*

--
live your dreams

jamzam

Posts: 37

#51 • • jamzam jamzam
Viis aamua

--
live your dreams

T0rnado

Posts: 184

#53 • • T0rnado
Vois yrittää juu
finntendo

Posts: 156

#58 • • finntendo
Good old Porvoo.. täältä tullaan!
Tiah

Posts: 322

#59 • • Tiah
Oh, tänää huomasin vihdoin mainoksenkin, en ole vielä törmännyt mainoksiin porvoon katukuvassa..:) Tahon flaikun kans, milleniumin flaikut on aina hienoja.. :D

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

JuHnu

Posts: 338

#60 • • JuHnu
alle vuorokaus ,,here i gome!!! jopa käsipaketis tuun*nauru*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..