Anton Sonin - Helsinki Nights Vol. 03

32 posts, 2 pages, 8,318 views

RiD

Posts: 2,817

#21 • • Edited RiD Nukemi
Alun elektrot saa jytkypyllyn jytkymään, ja loppu on melkeenpä täydellistä progeleijailua mun makuun. Teknisesti tosta ekan vaihdon outoudesta huolimatta ihan korkean luokan mixaus.

Ehkä susta vielä jotain tulee *plut* :D

--
*super* *possu*

vinsku

Posts: 749

#22 • • Edited vinsku huba huba
"vinskupinsku says:
Moi

Kml says:
mmo

vinskupinsku says:
Latasin tän antonin uuden

vinskupinsku says:
ja kuuntelin

vinskupinsku says:
ja tuntu niinku korva olis saanu orgasmin

Kml says:
: D"

Riittiks?

Ps. Jos mun elämä olis miksaus se olis Anton Sonin - Helsinki Nights Vol. 3 *sydän*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Gateway

Posts: 1,391

#23 • • Gateway Club Therapy
Tämä oli erittäin hyvä sekoite, sopivan hyviä tuttuja ja tuntemattomia sekaisin hyvin miksattuna. En kyllä lähtis mukaan kritisoimaan tuota ekaa vaihtoa ;) noitahan sattuu itse kullekkin enkä minä ainakaan huomannut eka kuuntelulla mitään. Props!
Avatar
#25 • • astaroth Guest
tykkäsin paljon, mutta senhän jo kerroin sinulle aikaisemmin. vika biisi alkaa menemään siinä ja siinä kiksun rajalla, että jaksanko kuunnella muuten kuin perseet olalla

mutta elektrot oli kick ass ja progemmat leijailut on aina ollu enemmän se mun puoli trancesta. et silleen. ja tosi kivasti olit miksannu ja! :)
mayah

Posts: 11,313

#26 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Pidin. Kovasti.

Mut tää onki mun pikkuveljen <3

--
Being happy is what I do best ^_^

kml

Posts: 1,142

#27 • • kml Keyhole Markup Language
Oon ihan unohtanu laittaa palautetta, vaik oon kuunnellu tän tosi monta kertaa :P

Pari ekaa biisii menee multa vähän ohi, mut ihan kuunneltavia ne on. Sit tossa vissiin neljännen biisin kohalla, ku galaksit räjähtää, ni lähtee semmonen kiva meisinki joka toimi lenkilläkin ku testasin :). Just oikeenlaista kivaa soundia.

Miksauksest vissiin turha sanoo mitään, virheettömältä ainakin mun korvaan kuulostaa *hihu*. Tänks *joo*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

jjkobsson

Posts: 959

#28 • • jjkobsson
Toimiva setti. Hyvää elektroa alussa ja ihan ok kiksuilua lopussa. Tekniikka oli omaan korvaani hyvää ja pikku häiriöt nauhoitteissa ei haittaa menoa.

--
||jjkobsson||

Stene

Posts: 430

#29 • • Stene
Nyt tän vasta latasin ja kuuntelin. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa: *jiihaa**aplodit*

Virheitä ei mun korvaan ainakaan kantautunut :)
Avatar
#30 • • ALIEN Guest
so far so good (puolessa välissä vielä) Ja pakko sanoo et toimii hemmetin hyvin ;)
Avatar
#31 • • ALIEN Guest
Kiitos ja kumarrus tätä sopii kuunnella vielä uudestaan. Livenä sun settejä olis kyl hyvä myös päästä tsekkaa ;)
Decion

Posts: 1,569

#32 • • Decion Koneradio
tällast kuuntelee kyl iha mielellää tällee lauantain brainien jälkee 8)))

--
-Bulletproof NRG Slaughter-