Alun elektrot saa jytkypyllyn jytkymään, ja loppu on melkeenpä täydellistä progeleijailua mun makuun. Teknisesti tosta ekan vaihdon outoudesta huolimatta ihan korkean luokan mixaus.
Tämä oli erittäin hyvä sekoite, sopivan hyviä tuttuja ja tuntemattomia sekaisin hyvin miksattuna. En kyllä lähtis mukaan kritisoimaan tuota ekaa vaihtoa ;) noitahan sattuu itse kullekkin enkä minä ainakaan huomannut eka kuuntelulla mitään. Props!
tykkäsin paljon, mutta senhän jo kerroin sinulle aikaisemmin. vika biisi alkaa menemään siinä ja siinä kiksun rajalla, että jaksanko kuunnella muuten kuin perseet olalla
mutta elektrot oli kick ass ja progemmat leijailut on aina ollu enemmän se mun puoli trancesta. et silleen. ja tosi kivasti olit miksannu ja! :)
Oon ihan unohtanu laittaa palautetta, vaik oon kuunnellu tän tosi monta kertaa :P
Pari ekaa biisii menee multa vähän ohi, mut ihan kuunneltavia ne on. Sit tossa vissiin neljännen biisin kohalla, ku galaksit räjähtää, ni lähtee semmonen kiva meisinki joka toimi lenkilläkin ku testasin :). Just oikeenlaista kivaa soundia.
Miksauksest vissiin turha sanoo mitään, virheettömältä ainakin mun korvaan kuulostaa . Tänks