kymmenen vuotta illuusiota 30.9.-1.10.2006 30.9.2006 @ helsinki

378 posts, 19 pages, 118,816 views

Yrjösen Pirre

#341 • • Yrjösen Pirre R A K S A

pirpeli, 2.10.2006 21:05:
---
Annakins, 2.10.2006 20:55:
Mä kuulin, et joku otti tanssilattialla suihin aamuissa?

---

Joo, siinä oli sellanen blondi haahkan näkönen nainen(anteeks) ja aika kohtuu sekasin oleva äijä. Me oltii tanssiis Tinjan kanssa siinä muutaman metrin päässä.

Että sellasta.

Ei millään pahalla, mutta itse kun en aamuista jostain kello kymmenestä eteenpäin muista juuri mitään (olin vaan ihan pienessä sievässä) niin helpotti tavallaan tämä viesti oloa, koska tuskin minä sentään mitään näin kamalaa olen mennyt tekemään!...(Niin, ja bileissähän jengi osaa käyttäytyä ehkä hieman normijuottolan asiakaskuntaa paremmin...)

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

#342 • • Edited -Loyal- Guest

Annakins, 2.10.2006 20:55:
Mä kuulin, et joku otti tanssilattialla suihin aamuissa?

No just, varmaan oli erittäin maukasta, kun eka on munat vaahdossa tampannu siellä...
Mun mielestä kyl tällaset rakastelu kohtaukset kuuluis vaan olla niiden kahden juttu, eikä koko nosturin ... Mut onks kellää kuvii tai divx:ää tästä JAKOON!!! *nauru*
perhosnei

#343 • • perhosnei siivellinen
ei meinaa malttaa odottaa kuvia *sydän*
fnx

#345 • • fnx
Huhhuh, ekat illut joissa oon käyny, enkä tiedä mistä oon jääny paitsi, mutta nää oli törkeen hyvät bileet! Tuli tanssittua niin paljon että jalat jaksaa nippanappa kannatella ruhoa :)

Itse nautin eniten viimeisistä Orkidean, Tapin ja Super8:n seteistä! Oli todella mahtavaa! Olis kiva saada nuo setit itselleen... :P
peikkolapsi

#346 • • peikkolapsi miisa the maskotti
Oli melkoisen mainiota. Jonon pituus kyllä yllätti ja jotenkin meni ohisektoriin se, että sieltä piti kirjaimellisesti poistua välillä 4-5. Lähdettiin sitten etsimään ruokaa keskustasta ja kummasti eivät jalat jaksaneet Neonin setin jälkeen enää kävellä takaisin Nosturille, vaikka aamut esiintyjäkaartin puolesta kuulostivat vähintäänkin kuumottavilta. Tosin siinä vähän ennen viittä aamuyöstä ei kyllä yhtään helpottanut sekään tieto, että seuraava juna kotiin lähti vasta vähän vailla seitsemän. No.. onhan Helsingin asematunnelikin toki maailmaa avartava paikka.

Jokatapauksessa kivaa oli se aika mitä nyt oltiin mestoilla *joo*
Alakertaa ei tullu katseltua kuin pari kertaa, mutta se teki kyllä hyvää, koska yläkerta oli kuin pahaineinkin savusauna.

Ja kuten kaikkia muitakin, vaikka ei takaisin palattukkaan itse, niin hieman ihmettytti tuo käytäntö että narikka piti oikeen kahteen kertaan maksaa.

Kiitoksia kuitenkin tästä reissusta *iloinen*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Mar6

#347 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

ja uudenvuoden päivän aamuna nähdään toivottavasti Nosturissa...

PAKKO! Tajuuttekste! *toktok* Pakko! *tanssittel*

Toivon todellakin että jatkossa tulee lisää, harva klubi ei ikinä petä *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

nicii

#348 • • nicii team tiku ja taku
parasta antia*jiihaa*
kiitos ja kumarrus:)
Lauri

#349 • • Lauri Devoted

peikkolapsi, 2.10.2006 22:31:
jotenkin meni ohisektoriin se, että sieltä piti kirjaimellisesti poistua välillä 4-5.

Ikävä Suomen laki vaatii sen...
Danskuh

#350 • • Danskuh pikku-Dee

Mar6, 2.10.2006 22:36:
---
ja uudenvuoden päivän aamuna nähdään toivottavasti Nosturissa...

---

PAKKO! Tajuuttekste! *toktok* Pakko! *tanssittel*

Toivon todellakin että jatkossa tulee lisää, harva klubi ei ikinä petä *hymy*

laivalta aamuihin uutenvuoten:)
Dinsku

#351 • • Dinsku
Kimik ja Coma *sydän* ja tuhannet kiitokset aamuis banaaneil ja suklaapatukoille *iloinen*
welmu

#352 • • welmu
Oivalliset jatkot jälleen! Ensin Hemingwayssa ja sen jälkeen Eerikinkulmassa (entinen Pub 28). Aloin nimittäin ihmettelemään tänään suihkussa miks helvetissä mun vasen kainalo on niin pirun kipeä, kunnes muistin ne kainalopierusessiot, hehe :) Kiitti vaan Purtsi, otetaan joskus uusiksi. Ja Tabin jatkosetti Eerikinkulmassa oli sekin mitä mainioin, toivottavasti ei jukeboxi syönyt ihan kaikkia rahoja :D

Summa summarum, hubaa oli ja nähdään taas ens illujen jälkeen Hemingwayssa!

(Ja oli ne itse illutkin kivat, ei siinä mitään!)
Danskuh

#353 • • Danskuh pikku-Dee

welmu, 3.10.2006 13:45:
Oivalliset jatkot jälleen! Ensin Hemingwayssa ja sen jälkeen Eerikinkulmassa (entinen Pub 28). Aloin nimittäin ihmettelemään tänään suihkussa miks helvetissä mun vasen kainalo on niin pirun kipeä, kunnes muistin ne kainalopierusessiot, hehe :) Kiitti vaan Purtsi, otetaan joskus uusiksi. Ja Tabin jatkosetti Eerikinkulmassa oli sekin mitä mainioin, toivottavasti ei jukeboxi syönyt ihan kaikkia rahoja :D

Summa summarum, hubaa oli ja nähdään taas ens illujen jälkeen Hemingwayssa!

(Ja oli ne itse illutkin kivat, ei siinä mitään!)

JOO niin oliki..mulki meni siihe jukeboxii joku tsiljoona euroo:D
Unik

#354 • • Unik
Niin mullakin meni...mut se jukeboxi ei tainnut tykätä musta, koska ei soittanut mun valitsemia biisejä. Tai ainakaan en muista et ois soittanut. Welmu äijä yritti tosissaan tappaa mut nauruun niillä kainalopieruilla *nauru*
BuBu

#355 • • BuBu

Danskuh, 3.10.2006 18:28:
JOO niin oliki..mulki meni siihe jukeboxii joku tsiljoona euroo:D

NYLON BEAT *sydän**nauru*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Nelli

#356 • • Nelli
Missä mun bilefiilis oli *eiei*
Humala sen sijaan oli kova, kiitos boolin. JP:llä oli kiva etkoilla *hali*
Neon oli ainoo joka sai mut nostamaan jalkaa. Harmi että soitti vaan tunnin. Kuulosti meinaan mielettömän kivalta. <3
KoskiLintu

#358 • • KoskiLintu Sataman Duunari

Ronie, 1.10.2006 20:14:
---
Jammailija, 1.10.2006 19:18:
*sydän*Nää bileet oli napakymppi*sydän*

---

Todellakin oli.
Rokkidea *sydän*

Saa hymyn korviin vieläkin*plur*
Ja se FIILIS*sydän*

--