Pohjanmaan bilejärjestäjät huomio!!!!!

113 posts, 6 pages, 42,163 views

domi

Posts: 7,069

#23 • • Edited domi Työn sankari.

domi, 21.8.2006 18:42:
Mut ei mikään estä järkkäämästä esim. jotain yksittäisiä bileitä esim. Rytmikorjaamolle. Jotain Milluista poikkeavaa systeemiä. Tai joku säännöllinen klubi samassa paikassa. Ei kuitenkaan mitään viikottaista, ehkä kerran kuukaudessa. Ja varmasti löytyy tänki kautta porukkaa järkkäämään niitä.
Se vois ehkä toimia.

Tai sit ei.


Quotean itseäni: olen paras.

Tuli tos mieleen et sellanen visio junkka-polkka-house [junkka-psyke-house] -menosta Rytmikorjaamolla vois olla aika kokemisen arvoinen juttu *pepsodent*
dj tonza

Posts: 107

#24 • • dj tonza
Jeba! Kaikki halukkaat mukaan järkkään

--
KIKSU FOREVER

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#25 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

dj tonza, 21.8.2006 18:30:
---

Ketkä järkkäs Redemption-bileet? Ei olis hassumpi idea, toi Vaasaan tai joku uusi klubi sinne ja Seinäjoelle



niinku anniina tos sanoiki, ni ekoja bileitä oli järjestämässä
meidän neljän hengen porukka, mut myöhempiä kekkereitä
järjesti oikestaan vaan kaks henkilöä.

vaikka ekat redemptionit (ja myös muinaiset asylumit)
oli tosi menestyksekkäät, ni kaikki myöhemmät jutut
olivat enemmän tai vähemmän floppeja juuri väen
puutteen vuoksi. pari viimeaikaista yritystä on mennyt
mönkään sen takia, että baarit ovat lopulta vain ykskaks
päättäneet, etteivät haluakaan mitään konemusabileitä...

joten oon kyllä vahvasti sitä mieltä, ettei vaasaan ainakaan
kannata järjestää yhtään mitään... ja itse en ainakaan
mihinkään yritykseen lähde enää mukaan.

ps. mut tokihan on noita todella pienimuotoisia cameleont
cafén kekkereitä on tänä kesänä muutamat ollut... ja
seuraavat onkin tänä perjantaina ;) (hot tip!)

--
dasinoaisnvs

dj tonza

Posts: 107

#26 • • dj tonza
Koitetaan viel yget järjestään, jos itekkin pääsis soittaan.

--
KIKSU FOREVER

UzU

Posts: 2,361

#27 • • UzU [33100]

dj tonza, 21.8.2006 18:55:
Koitetaan viel yget järjestään, jos itekkin pääsis soittaan.




Kyllä tuo "nuorten biletyyppien" innokkuus on ihailtavaa. On se niin kiva että aina joku jaksaa hakata päätä seinään ja kaivaa kuvettaan että toiset (ne harvat jotka paikalle tulevat) saavat juhlia.
sizzler

Posts: 198

#28 • • sizzler

dj tonza, 21.8.2006 18:55:
Koitetaan viel yget järjestään, jos itekkin pääsis soittaan.




mitä soitat...paa miksausta tuleen ni katotaan...

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"

sizzler

Posts: 198

#29 • • Edited sizzler



Herätetään Redemption henkiin! :D Vanhat decot kaivetaan naftaliinista (tai roskiksesta) nyt!




HAHAHAAA...ne on mun komeros vieläki...iha sika ryppyisinä *nauru*

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"

domi

Posts: 7,069

#30 • • Edited domi Työn sankari.

UzU, 21.8.2006 19:24:
---
dj tonza, 21.8.2006 18:55:
Koitetaan viel yget järjestään, jos itekkin pääsis soittaan.

---



Kyllä tuo "nuorten biletyyppien" innokkuus on ihailtavaa. On se niin kiva että aina joku jaksaa hakata päätä seinään ja kaivaa kuvettaan että toiset (ne harvat jotka paikalle tulevat) saavat juhlia.


Katselin vähän juttuja, niin eipä noi yhdet bileet nyt kovaa lovea tee lompakkoon. Kuitenki aika edullisesti tiloja saa täältä vuokrattua käyttöön :D Mitä nyt tos katoin keväällä et kolmasosan siitä, mitä noi suunnitellut bileet tuolla kaapelilla ois maksanut...

EDIT: Et olen kyl valmis lähtemään mukaan, ja toteamaan ettei se kannata :D (Hyvä asenne?)
EDIT2: Ja jos ylläoleva toteutuu, niin vaadin että dj tonza osallistuu myös järkkäämiseen koko sydämestään niin tietää sit mitä on tulossa*hihu*
sizzler

Posts: 198

#31 • • sizzler

EDIT: Et olen kyl valmis lähtemään mukaan, ja toteamaan ettei se kannata :D (Hyvä asenne?)
EDIT2: Ja jos ylläoleva toteutuu, niin vaadin että dj tonza osallistuu myös järkkäämiseen koko sydämestään niin tietää sit mitä on tulossa*hihu*



haha...toi on totta *lmao*

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"

domi

Posts: 7,069

#32 • • domi Työn sankari.

liquido, 21.8.2006 22:45:
---
EDIT: Et olen kyl valmis lähtemään mukaan, ja toteamaan ettei se kannata :D (Hyvä asenne?)
EDIT2: Ja jos ylläoleva toteutuu, niin vaadin että dj tonza osallistuu myös järkkäämiseen koko sydämestään niin tietää sit mitä on tulossa*hihu*

---


haha...toi on totta *lmao*


Aivan, mut jos on yritteliästä porukkaa, niin kyl mä lähen mukaan ehottomasti :D Pistetään oppimaan ;>
domi

Posts: 7,069

#34 • • domi Työn sankari.

mayah, 22.8.2006 07:24:
---
UzU, 21.8.2006 19:24:
Kyllä tuo "nuorten biletyyppien" innokkuus on ihailtavaa. On se niin kiva että aina joku jaksaa hakata päätä seinään ja kaivaa kuvettaan että toiset (ne harvat jotka paikalle tulevat) saavat juhlia.

---


:) Meinasin just tulla sanoo ihan samaa.

"Hei, kaikki nyt mukaan järkkää, tehdään bileet tänne joka viikko jeee, jos kaikki vaan järjestää ni sit tää onnistuu, camoon hei!"


Pst. ei saa lannistaa, antaa nyt katsoa oikeesti, mitä se on, niin eikö se sit lannistu ihan itestään :D
dj tonza

Posts: 107

#35 • • dj tonza

liquido, 21.8.2006 19:25:
---
dj tonza, 21.8.2006 18:55:
Koitetaan viel yget järjestään, jos itekkin pääsis soittaan.

---



mitä soitat...paa miksausta tuleen ni katotaan...



viel kui tietäis miten sais ton mixaukseni esille,helpatkaa, soitan kiksua.

--
KIKSU FOREVER

domi

Posts: 7,069

#37 • • Edited domi Työn sankari.

dj tonza, 22.8.2006 19:22:
mitöä domi soittaa, kenties dj? sizzler soittaa enemmän mätömpää, vaasasta soittaax ketään progea, hyvät fiilikset jäi tuolta http://www.klubitus.org/kuvasto.php?id=1007. Ite tossa http://www.klubitus.org/kuva.php?id=25882. Soittaax kukaan housea, siin monta eri tyyppii soittaan eri konemusaa, valinnanvapautta olis.


En mä soita mitään (ellei oo ihan pakko), oon vaan taustastatisti. Ja on täälläpäin paljon muitakin soittajia, ensin kannattaa lähtee siitä, et missä paikassa ko. bileet voisi järkätä. Pistä privaviestiä, ni voin sanoo muutamia mestoja, josta voit lähtee kyselemään (jos siis oot oikeesti edelleen sitä mieltä et haluut bileet seinäjoelle :D )
extramppa

Posts: 217

#38 • • extramppa hengailija

domi, 21.8.2006 18:37:
Clockworkit oli 2000-luvun alussa ihan kova hitti



Saat tuon kuulostamaan siltä, niinkuin 2000-luku olis jotain muinaishistoriaa...*lmao*
extramppa

Posts: 217

#40 • • extramppa hengailija

domi, 22.8.2006 21:54:
---
extramppa, 22.8.2006 21:53:
---
domi, 21.8.2006 18:37:
Clockworkit oli 2000-luvun alussa ihan kova hitti

---


Saat tuon kuulostamaan siltä, niinkuin 2000-luku olis jotain muinaishistoriaa...*lmao*

---

Tottakai, silloin kaikki oli paremmin :D


Olihan se eräänlaista kulta-aikaa, kun oli vielä nuori ja reipas*pepsodent*