229 posts, 12 pages, 70,519 views
Club Fury, 19.2.2007 19:50:
Kauppahotelli Grandin tarjoamat allennetut hotelliyöt:
2 hh 80
1 hh 70
1 hh + lisävuode 70
Varausta tehdessä ilmoita tulevasi Furyn tapahtumaan.
Fornarina, 20.2.2007 02:46:
Mites mä katoin hotellin nettisivuilta, niin siellä ilmoitetaan samat hinnat, jotka on siis ihan normihintoja..?

Ku se Grandin vastaanotto mamma sano, että "Ei täältä mtn lippuja saa"
ja ohjas Bluestoreen. No sit ku käväsin siellä niin sieltä taas ohjattiin Grandiin, sanoin Grandis sille tiskintakana olevalle apinalle että "Soita nyt joku joka tietää saako niitä täältä vai ei?" No se sit soitti mut ei saanu kiinni jtn äijää joten lähin kiitää ja soitto tuli myöhemmin ja pyydettin tulemaan takas hakemaan ne liput... PrklDeeJay-Ego, 20.2.2007 18:22:
Liput hankin kauheella vaivallaKu se Grandin vastaanotto mamma sano, että "Ei täältä mtn lippuja saa"
ja ohjas Bluestoreen. No sit ku käväsin siellä niin sieltä taas ohjattiin Grandiin, sanoin Grandis sille tiskintakana olevalle apinalle että "Soita nyt joku joka tietää saako niitä täältä vai ei?" No se sit soitti mut ei saanu kiinni jtn äijää joten lähin kiitää ja soitto tuli myöhemmin ja pyydettin tulemaan takas hakemaan ne liput... Prkl
Khyl ketutti lähtee takasin, mut sainpahan liput ja Club Furyn esitteen*nauru*
Fornarina, 20.2.2007 21:36:
Toivottavasti mestoilla on hyvät ilmastoinnit. Sen verran kovaa musiikkia tulossa, että henki saattaapi lähtee siin hakkauksessa :o
Kolera, 20.2.2007 22:43:
---
Fornarina, 20.2.2007 21:36:
Toivottavasti mestoilla on hyvät ilmastoinnit. Sen verran kovaa musiikkia tulossa, että henki saattaapi lähtee siin hakkauksessa :o
---
Aika tyhjä arpa ilmastoinnin toimivuuden toivominen =P
ellei ne nyt oo siel viime aikoina rempannu
Kamalaa, kännisiä ihmisiä... Ne on aina niin arvaamattomia, ei koskaan voi tietää mitä sellasen päässä liikkuu silmien lisäxiNextAce, 1.2.2007 12:38:
Ja mä kuulin huhuja et tääl olis kännisiä ihmisiä.
unitoni, 21.2.2007 10:52:
---
NextAce, 1.2.2007 12:38:
Ja mä kuulin huhuja et tääl olis kännisiä ihmisiä.
---
Kamalaa, kännisiä ihmisiä... Ne on aina niin arvaamattomia, ei koskaan voi tietää mitä sellasen päässä liikkuu silmien lisäxi
Club Fury, 19.2.2007 19:50:
Dj Galravin mixamaa clubfury.org vol.2 levyä saatavana 5:n hintaan ovelta.