526 posts, 27 pages, 145,731 views
La Petite, 27.11.2006 09:00:
Hurrrjan ihanat bileet
Alusta loppuun tanssilattialla ja musa miellytti todella
Mä pidin myös tuosta paikasta, vaikka olikin jonoja. En oo ollu viel bileis mis ei olis ollu jonoa.
Ja tähän tätiin tuo Tiëston "hittibuumi" iski
Ja seura oli lovely as always
Kiitos tuhannesti ja näitä lisää
Dorka, 27.11.2006 04:12:
...no, kun tuntuu et mä aina kitisen niin kerron sit jotain positiivista ensin. Venue oli loistava, screenit, valot ja muut härpäkkeet myös todella onnistuneita. Fiilis oli mahtava, kun tuli sisälle.
...mut niin kuin aina. Alexin setti oli hyvä, itse teiston setti oli aika kammottavaa kuunneltavaa aika ajoin. Muutama huti vaihto sekä setin linjan haku oli aika ikävää.
0030~0130
Herra aloitti setin joka alkoi hyvin mutta heti muutaman biisin jälkeen oli aivan sekasalaattia.
0130~0230
Setti rupesi toimimaan ja oli jotain fiksua rakennettakin.
0230~0330
Tästä sitten alkoi alamäki, varsinkin 0300 jälkeen setistä ei ollu mitään jäljellä. Loppu oli niille joiden mielestä yhden suosikkikappaleen soiminen tarkoittaa onnistunutta iltaa. No itse en ymmärrä sitä logiikkaa joten... siinä se.
Sit venuen baaritoiminta... Joko itse venue teki mokan, kun ei ymmärtänyt et sinne tosiaan tulee PALJON ihmisiä. Yhdessä baarissa vain yksi baarimikko, parissa muussa sitten olikin muutama. Joskin nämä oli tiskejä mistä mitään "spesiaalimpaa" ei sitten voinutkaan tilata (ja yksi missä ei edes toiminut kortit).
Jonoa oli liikaa ja suosiolla sitten jätettiin juominen vähemmälle, känni olisi ollut suurempi jos tiskit olisivat toimineet. No tosin se oli venuelta pois, mut tuntuu kyl aika käsittämättömältä.
Itse soundi oli vähän huonosti suunniteltu, sen verran "pitkä" oli sali et edessä soi liian lujalla ja takana sitten suht ok. Edessä diskantit heitti korville ja sääli niitä jotka ilman tulppia hillu teiston edessä itkien nimmareita.
Jos tiskit olisi toiminut niin kokonaisuudessaan minusta paras colorsin keikka. Itse musaan oli jo varauduttu et se heittää häränpyllyä joten ei mitään vahinkoa sen suhteen.
...oli kyllä mukava juosta himaan 4-5km pikkukännissä, siitä kyl tuli parempi fiilis kun bileistä
Indiboi, 27.11.2006 10:48:
...hakee popcornia...
>