HOUSENATION Arena Tampere 30.9.2006 @ Tampere

158 posts, 8 pages, 38,287 views

Individual

Posts: 10,942

#141 • • Individual HYPNO!

k1mm0, 3.10.2006 09:55:
---
Amokk, 1.10.2006 22:51:
Onneksi en lähtenyt! :D
Kauhiaa.

---


"tämä ilta on varmasti antanut myös aihetta turvautua
pidempiaikaiseen mielenterveysongelman hoitoon"

trance-einarilla ja kumppaneilla ollut raffi ilta *lohduttel*


Mitähän siellä nyt on tapahtunut (tai tässä vuoden sisällä), kun ainakin viime syksyn Housenationit Tampereella rankkaan bileinä todella korkealla, sekä järjestelyjen, että fiiliksen puolesta. Mutta kaippa mä olen tällainen yksinkertainen tollo, joka tyytyy vähään.
Kissu

Posts: 120

#142 • • Kissu
David West, Angel ja Nessi *sydän* Tilaa tanssia, kohtuuhintaset juomat, hyvää seuraa... Kyllä. Pidin!
Asys

Posts: 12

#143 • • Asys
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*:n reissu, roger.
e-nergique

Posts: 568

#144 • • Edited e-nergique STT
Mulla oli ainaski *super*-kivaa (mut mua ei ehkä lasketa, koska mulla on aina kivaa...)!

Ps. [o]Poliisi[/o] Eiku siis tässä kohtaa Serotonot + Sienis vs. Zekazy *pihkassa* AI ETTÄ!

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

toma

Posts: 2,009

#145 • • toma Tototoototo

Tontsis, 3.10.2006 11:00:
Siis pettikö laitteet illan aikana vai olivatko jo valmiiksi epäkunnossa? Totta kai testasitte laitteet ja liitännät ennen bileisiin asentamista? :)


Toki, sama laitteisto oli Kaapelitehtaalla käytössä. Tietenkin itse piuhat ja liitännät olivat hieman erilaiset, mutta eivät merkittävästi.

Tuota, ei sillä massiivisuudella ole mitään merkitystä jos se ei toimi :) Yksikin _toimiva_ screen riittää hyvään kokonaisuuteen ;) Mitä tulee noihin ongelmiin, niin joo aivan varmasti syntyy ongelmia, onko pakko yrittää väkisin?


Eihän sitä nyt mitään ole "pakko" tehdä, varsinkaan järjestää bileitä. Joskus sitä vaan haluaa tehdä jotain varsin erikoista, vaikeasti toteutettavaa, ja hienoa.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Chroc

Posts: 1

#146 • • Chroc
Ei voi muuta sanoa kun MAHTAVA meininki! :) Meno oli katossa koko ajan ainakin itsellä... :P
UzU

Posts: 2,361

#147 • • UzU [33100]

toma, 3.10.2006 14:05:
Eihän sitä nyt mitään ole "pakko" tehdä, varsinkaan järjestää bileitä. Joskus sitä vaan haluaa tehdä jotain varsin erikoista, vaikeasti toteutettavaa, ja hienoa.



Ja tarvii sanoa että sen hetken kun screenit kaikki toimivat Pakkahuoneen puolella niin ne olivat kyllä pirun upeat. Hieno syvyysvaikutelma tuli niistä :)
drone

Posts: 12

#148 • • drone teemu vaan
ei keltään sattuis löytymään kuvia näistä bileistä? olis mukava katsella jos joku niitä voisi klubituksenkin puolelle pistää *ding*
Kolera

Posts: 4,256

#149 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

drone, 3.10.2006 19:15:
ei keltään sattuis löytymään kuvia näistä bileistä? olis mukava katsella jos joku niitä voisi klubituksenkin puolelle pistää *ding*


Jos olen oikein ymmärtänyt pitäisi kuvat ensin hyväksyttää housenationin sakin kautta ennenkuin niitä yleiseen levitykseen pistää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

noemi

Posts: 535

#150 • • noemi

toma,
Eihän sitä nyt mitään ole "pakko" tehdä, varsinkaan järjestää bileitä.



Onpas, muuten ei pääsis reivaan ja maailma ylikuormittuis (ja lopulta räjähtäis, pox, you know) ihmisistä jotka ei enää koskaan pystyis unohtamaan itseään ja sitä maailmaa joka enimmäkseen on kylmä, märkä, ahdistava, stressaava ja pirun vaikea ymmärtää *eiei*

Öh, niin tarkotin tässä vaan sanoa että suurkiitos kaikille promoottoreille, valomiehille, organisaattoreille, levynpyörittäjille, kaapelinkytkijöille, turvamiehille, baarimikoille jne...jotka jaksaa panostaa klubitoiminnan jatkumiseen...vaik ei ihan pakko oiskaan *vink*

--
Oikeutta koneille!

dix

Posts: 107

#151 • • dix
kuvia olisi kyllä mukava nähdä näistä bileistä. itse räppäsin pari, mutta ne ovatkin sitten vanhan liiton paperikuvia.... *blush*

--
*narf*

villelope

Posts: 2,846

#152 • • villelope Lope of Lope & Kantola

dix, 4.10.2006 08:26:
kuvia olisi kyllä mukava nähdä näistä bileistä. itse räppäsin pari, mutta ne ovatkin sitten vanhan liiton paperikuvia.... *blush*


Kyl nekin saa digitoitua.

Ja mitä tulee tän kokoluokan tapahtumiin, käsittääkseni täälläkin oli vähintään kolme alan vakavaa harrastajaa. Heillä menee pelkästään tänne laitettavien kuvien valitsemiseen tunteja, saatika niiden kuvien käsittelyyn ja rajaamiseen.

Pientä malttia, eihän tässä ole vasta kuin vajaa 3,5 vuorokautta mennyt kemujen loppumisesta. *hymy*
Trance Tinke

Posts: 9

#154 • • Trance Tinke
Hyvät kemut oli, väkeä olisi saanut olla hiukan enemmän, loppupeleissä se ei kuitenkaan itseäni haitannut ollenkaan.

Kysyn vain että sattuuko kukaan tietämään tuota piisiä joka soi klubin puolella myös noissa ville vainion nappaamissa videoissa kohdassa hn7(thhgg) siinä höpistiin justiinsa joistain pienistä, vihreistä paperinpaloista ja niiden siirtelystä :) en ollut ennen kuullutkaan tätä tsibaletta itse, mutta mahtava oli...tai onko kellään niin tuoreessa muistissa klubin puolelta bout tunti ennen tätä piisiä soi kappale josta ainakin itselleni tuli mieleen jonkin vanhan nintendo pelin musiikki :) erosi aika lailla sillä hetkellä soivasta genrestä ja sen luulisi jääneen mieleen, ite kerkesin pikku pätkän kännykkään äänittämään tästä mutta siihen se sitten jäikin :/
serotonot

Posts: 3,137

#155 • • serotonot Paul Easy

Trance Tinke, 4.10.2006 18:10:

Kysyn vain että sattuuko kukaan tietämään tuota piisiä joka soi klubin puolella myös noissa ville vainion nappaamissa videoissa kohdassa hn7(thhgg) siinä höpistiin justiinsa joistain pienistä, vihreistä paperinpaloista ja niiden siirtelystä :) en ollut ennen kuullutkaan tätä tsibaletta itse, mutta mahtava oli...



Kiva kuulla että maistui :) Se oli siis mun tekele ja mun livesetin eka biisi :) Nimeä tuolla kappaleella ei vielä ole ku sain sen vasta vähä aikaa sitten livesoittokuntoon mutta siis Serotonot on artisti.


tai onko kellään niin tuoreessa muistissa klubin puolelta bout tunti ennen tätä piisiä soi kappale josta ainakin itselleni tuli mieleen jonkin vanhan nintendo pelin musiikki :) erosi aika lailla sillä hetkellä soivasta genrestä ja sen luulisi jääneen mieleen, ite kerkesin pikku pätkän kännykkään äänittämään tästä mutta siihen se sitten jäikin :/


Toi oli varmaan Tripteaserin Games In Trance. Ne soitti ennen mua ja siinä on tollainen nintendo-saundinen liidi
Keizari

Posts: 5

#156 • • Keizari
huh huh,jengi purnaa..Toiset ei oo ees ollu itse tapahtumassa(ois kannattanut) ja tietää purnaa paskoista bileistä,kertoko joku kaveri? Bileet oli aivan mahtavat,kiitzs järjestäjille! jengi oli sopivasti meiningissä,ja psyke toimi =) jos nyt jotain miinusta haetaan niin ne penkit jokka oli siä "isommalla" puolella olis voinut olla toiste päin,mut ei sekään aktiivisen iltaa haitannu... lipun hinnasta vois vähän nurista mutta tarviihan sen budjetin myös järjestäjille + jäädä... kiitz koko pippaloitten järjestävälle työvoimalle ja itse bile kansalle hauskasta illasta... See you @ next time =D
Trance Tinke

Posts: 9

#157 • • Trance Tinke

serotonot, 4.10.2006 18:37:
---
Trance Tinke, 4.10.2006 18:10:

Kysyn vain että sattuuko kukaan tietämään tuota piisiä joka soi klubin puolella myös noissa ville vainion nappaamissa videoissa kohdassa hn7(thhgg) siinä höpistiin justiinsa joistain pienistä, vihreistä paperinpaloista ja niiden siirtelystä :) en ollut ennen kuullutkaan tätä tsibaletta itse, mutta mahtava oli...
---


Kiva kuulla että maistui :) Se oli siis mun tekele ja mun livesetin eka biisi :) Nimeä tuolla kappaleella ei vielä ole ku sain sen vasta vähä aikaa sitten livesoittokuntoon mutta siis Serotonot on artisti.


---

tai onko kellään niin tuoreessa muistissa klubin puolelta bout tunti ennen tätä piisiä soi kappale josta ainakin itselleni tuli mieleen jonkin vanhan nintendo pelin musiikki :) erosi aika lailla sillä hetkellä soivasta genrestä ja sen luulisi jääneen mieleen, ite kerkesin pikku pätkän kännykkään äänittämään tästä mutta siihen se sitten jäikin :/

---

Toi oli varmaan Tripteaserin Games In Trance. Ne soitti ennen mua ja siinä on tollainen nintendo-saundinen liidi



Ollut vähä reissussa ja taas koneella, juurikin tämä tripteaserin piisi. ihmettelen kuinka kyseisen artistin kappale onkin jäänyt huomiotta itselläni, vaikka siitä löytyy mainintaa paljoltikin. kiitos tästä tiedosta.

se mitä tähän sinun kappaleeseesi tulee, jään mielenkiinnolla odottamaan valmistumista, itseeni se ainakin kolahti :)
toma

Posts: 2,009

#158 • • Edited toma Tototoototo
Niin, ja pääsali näytti siis tältä vielä alkuillasta:

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac