HOUSENATION Arena Tampere 30.9.2006 @ Tampere

158 posts, 8 pages, 38,293 views

noemi

Posts: 535

#121 • • Edited noemi
Heiiii,
kuinka kukaan ei ole vielä hoksinut valittaa screeneistä??? Flaikuissa luvattiin paikalla olevan "grounbreaking 15 screens", mutta tosiasiassa toimivien screenien määrä tais olla lähempänä neljää....ei sikäli että ois paljoa haitannu, mulle on oikeesti ihan sama kuinka monta laaseria, savukonetta, decohäkkyrää, uv-putkea tai valotaulua salista löytyy - niin kauan kuin äänentoisto on kunnossa ja musiikki laatuisaa. Ja viimeksimainittujen suhteen Housenationilla ei ole mitään hävettävää...Ravers Nature ja Koglin ainekis pisti semmosta menoa että rok rok vaan *jiihaa*

Ainoa kurja juttu oli että olin kamalassa kuumeessa; välillä oli pakko vetäytyä tannsilattialta takaoikealle kun maailma meni silmissä pelkäksi pikselimössöksi...ja Eliotin setin aikana meinasin laattaa...rankkaa *whaat*

--
Oikeutta koneille!

André

Posts: 457

#122 • • André Madwave, Force
Vaikka paikalla ei ollut niin paljon väkeä kun itse olisin toivonut, ei se menoa haitannut.
Koglin, Angel ja Orkidea piti niin hyvän menon päällä ettei ainakaan oma fiilis kärsinyt vaikka areenan puolelle olisi mahtunu varmaan kolme kertaa enemmän väkee...
Niin paljon tuli taas tanssittua että joka paikka on kipee ja sängystä pääsi vasta iltapäivän puolella...
Ravers Nature ja Sasha tulee myös mainita niin kovat setit veti kaikki että ääni lähti kun teki vaan mieli huutaa. Toivotaan että jatkossakin saadaan lisää näitä Koglinin, Westin ja Ravers Naturen tasoisia artisteja tänne tampereen suuntaan ja että yleisöä tulisi myös paikalle.

ISO kiitos järjestäjille ja kaikille mukana olleille kanssa bilettäjille
UzU

Posts: 2,361

#125 • • UzU [33100]

wishwa, 1.10.2006 23:24:
Heiiii,
kuinka kukaan ei ole vielä hoksinut valittaa screeneistä???
-clip-



ei tarvitse kun sä teit sen jo.
MesMeRise

Posts: 667

#126 • • MesMeRise Spinnamon
Mike Koglin ja Ravers Nature *sydän*
En mä tiedä kuvittelinko mä, mut äänentoisto oli musta ihan mahtava. Oikeen kylmät väreet kulki aina jossain vaiheessa, kuullosti niin hyvälle.
Oikein mukavaa henkilökuntaa! Erityiskiitos narikka henkilökunnalle, joka pelasti koleran pipon ja takin ja muut odottelusta kunnes bileet loppuu.

Nii ja kolera ole hyvä *nauru*

Kiitos myös paluumatkan matkaradiosta, eli kolerasta, ja raverille juttutuokioista ni pysy hereillä.
wiwi

Posts: 1,575

#127 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

placiq, 1.10.2006 18:55:
Tripteaser, Serotonot ja Sienis vs. Zekazy veti kyl kaikki törkeen hyvin *sydän*



Word! Tripteaserin aloitettua sain vasta sellaisen kunnon tanssi-innostuksen päälle - eikä se siitä heti loppunutkaan. David Westin setti tuntui em. esiintyjien jälkeen vähän liian löysältä, mutta onneksi loppua kohden löytyi vielä vähän menevämpääkin tarjontaa.

Väkeä oli mun makuun sopivasti, isompaan saliin pääsi vähän hengittämään ja kuivattelemaan. Kerrassaan hienot pileet, hyvää musiikkia, kiva paikka ja suht asiallista porukkaa. Olipa kiva päästä pitkästä aikaa pistämään jalalla koreasti oikein kunnolla. :D

Niin ja sit tietenkin kaikki psykerastahippipojat. *hihu*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

blastic

Posts: 930

#128 • • blastic ballistic ballstick

wishwa, 1.10.2006 23:24:
kuinka kukaan ei ole vielä hoksinut valittaa screeneistä??? Flaikuissa luvattiin paikalla olevan "grounbreaking 15 screens", mutta tosiasiassa toimivien screenien määrä tais olla lähempänä neljää....



Katos vaan, en muuten muistanut koko asiaa. Naureskelin vaan kun vähän väliä oli ruudut sinisenä.
Mutta eipä se tosiaan ollenkaan haitannut menoa.
Timce

Posts: 5,381

#129 • • Timce
Onneks jätin nämä väliin. *sydän*

-TUPERKLE-

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

*bilehile*

Posts: 8

#130 • • *bilehile*

André(cosmo), 2.10.2006 00:17:
Toivotaan että jatkossakin saadaan lisää näitä Koglinin, Westin ja Ravers Naturen tasoisia artisteja tänne tampereen suuntaan ja että yleisöä tulisi myös paikalle.

ISO kiitos järjestäjille ja kaikille mukana olleille kanssa bilettäjille


Oon aivan samaa mieltä !!!!*enkeli*
*sydän**sydän**sydän*
noemi

Posts: 535

#131 • • Edited noemi

UzU, 2.10.2006 09:42:
---
wishwa, 1.10.2006 23:24:
Heiiii,
kuinka kukaan ei ole vielä hoksinut valittaa screeneistä???
-clip-

---


ei tarvitse kun sä teit sen jo.




HETKINEN NYT VAAN...
en mä valittanu, ihmettelin vaan että kukaan muukaan ei ollu, yleensä kun ekat
"liputoliliiankaalllitjuomatmaksoliikaanarikassaolijonoastrobotkävisilmiinihmisetottipäähänmusaolijuustoajamuutenkinihanpasketbileet"-
kirjotukset ilmestyy netskuun puoli tuntia ravejen päättymisen jälkeen....*justjoo*

--
Oikeutta koneille!

UzU

Posts: 2,361

#132 • • UzU [33100]

wishwa, 2.10.2006 14:51:
..yleensä kun ekat
"liputoliliiankaalllitjuomatmaksoliikaanarikassaolijonoastrobotkävisilmiinihmisetottipäähänmusaolijuustoajamuutenkinihanpasketbileet"-
kirjotukset ilmestyy netskuun puli tunta ravejen päättymisen jälkeen....*justjoo*



Se on kyllä ihan totta. Valitukset tulee yleensä nopeammin ja voimakkaammin kuin kehut. :/
Ja screenien kohtalo oli kyllä ihan laitevian takana. Aina ei vaan voi mitään.

ps. Ainakin 6 screeniä toimi koko illan ajan ;)
Kriss G

Posts: 1,492

#133 • • Kriss G Wir brauchen bass
Olipahan reissu. Ihmiset oli ennäty päissään mihin olin kyllä varautunutkin. Soundin puolesta ei oikeen muut napannu kuin Ravers nature ja Nessi pisti kivaa pauketta kanssa. Hienot bileet oli vaikkakin tähän mennessä heikoin housenation. Kivaa oli ja kiitokset kyytiläisille ja känniläisille.

--
DESTROY ALL HIPPIES

m1kk3

Posts: 5,560

#134 • • Edited m1kk3 no-life
hmm... mistähän sitä alottais :)

No, paikkana tykkään erittäin paljon Pakkahuoneesta, klubin puoli nyt ei oo paras mahdollinen bilekäyttöön IMO mutta onpahan ainakin tiivis tunnelma :) Itse Pakkahuonehan on bilekäyttöön aivan loistava, paikkahan on käytännössä lähes pelkkää tanssilattiaa, oikein kiva. Ihmisiä oli liikenteessä mun mielestä ihan hyvin, vähän ihmettelen valitusta siitä ettei ois ollu porukkaa riittävästi, tosin järjestäjien kantaa asiaan en tiedä. Ite tosin tykkään kun on tilaa tanssia ja ei tartte varoa vieruskaverin kyynärpäätä koko ajan. Se "katsomo" tai mikä lie siinä isolla puolella oli kiva, siinä oli kiva lepuuttaa jalkoja ja hörppiä juomaa ja jutella mukavia, tosin, ehkä se olis voinu olla toisinpäinkin, olis voinu samalla katsella tanssivia ihmisiä ja deejiin soittelua, mut toisaalta, nyt oli kiva kun se istuttiin selin musiikkilähdettä kohti niin pysty juttelemaan frendien kanssa mukavasti kun ei se musiikin pauhu ollu niin korviahuumaavaa. :)

Musiikki oli loistavaa, itelle toimi ehdottomasti parhaiten Mike Koglin, oli lievästi sanoen yllättävää kuulla miehen soittavan yllättävänkin tummaa ja tuhtia tech-trancea, ite oottelin jotain kiksuhittiputkea lähinnä, mut täytyy sanoa että herran soiton aikana tuli kyllä tampattua aika huolella, tykkäsin oikein kovasti miehen soitosta ja näky herra itekin diggaavan, kun oli hymy korvissa koko ajan ja jalka nous tiskin takana *jiihaa* :) Dark Roast ja Sun Is Shining-remiksi kuulosti kyllä niin makeelle :)

David West toisella puolella soitteli mukavaa progetrancea, ei mitenkään ylimaallisen säväyttävää, mutta hyvää settiä oli, sen mitä tuli kuunneltua. Jaytechin Engage jäi herran setistä parhaiten mieleen ja lopetusraita oli kiva, ei sattuis kukaa muistaa mikä se on ? :) Aika kivikasvo jätkä tuntuu olevan kyl ja biitti huules perinteisesti :) Teknisesti ei kyllä mitenkään ihmeellistä soittoa ollut, ei niitä biisejä kyl tartte vetää aina ihan loppuun ennenku vaihtaa seuraavaan, vähän voi käyttää mielikuvitustaki :) Mut ei siinä, ihan asiajätkähän toi on ja hyvää musaa soittaa.

Orkidea trancesetillään ei nyt jostain syystä hirveesti sykähdyttäny, ehkä tuli itelle vähän liian hittiputkea, mut miehen housesetti toisella puolella oli kyllä nannaa, siellä tuli paljon biisejä mitä en ollu kuullu ja oli tunnelma ja fiilis kohdillaan. Kyl Rokkidea on aina Rokkidea <3

Angel oli kans mieluinen yllätys, positiivisessa mielessä. Odottelin jotain ihan muuta kun sitä elektrohouse-/teknosaundia mitä mimmi soitteli, hyvältähän se kuulosti ja tuli lattiaa kulutettua jonkin verran sen aikana, ja onhan toi nainen kyl ilo silmälle ;)

Poliisin setistä tykkäsin kyllä kans kovasti, jännä juttu että psyke ei oo hirveesti mun juttu noin yleensä mut miehen soitosta ja biiseistä ja siitä hirveestä energialatauksesta mikä soitossa ja musiikissa on, tykkään todella kovin, kiitoksia. Sai hyvin jalat lämpimäks *tanssittel* :)

Muut meni sitte enemmän tai vähemmän ohi, pousattua ja jutskattua frendien kans tuli kyllä näissä bileissä ehkä vähän keskimäärästä enemmän, mut joskus näinkin päin :) Järjestelyistä mulla ei oo pahaa sanottavaa, sisään ei tarvinu jonottaa (tosin oltiin ajoissa mestoilla joskus siinä puoli kympin aikaan), poket oli oikein ystävällisiä ja mukavia, juomat tuli nopeesti ja oli erittäin kohtuuhintaisia (*sydän*), wc:hen pääs myös jonottamatta ja tungeksimatta ja mun mielestä kaikki toimi silleen ku pitääkin. Korvatulpat oli mukana, ja onneksi oli, sen verran lujalla tuntu olevan toi musa molemmilla puolilla, tulppien kanssa oli kyllä just sopiva :) Screenit oli hienoja, ei niitä mun mielestä todellakaan liian vähän ollu, vaikka oli ilmeisesti vähemmän kun mitä luvattiin etukäteen, mut todella hienoja oli ja fiilistä nosti kummasti, vaikkaki tosiaan aika usein oli sinistä täynnä ruutu mut sellastahan toi tekniikka joskus on. En törmänny kääliöihin ja kuosi-ihmisiin juurikaan, muutama tosin molempia, mutta ei minusta jengi tuolla ollu mitenkään erityisen seipäässä, tai sit mä olin vaan ite niin *känni* et en huomannu mitään :D Pääosin oli kyllä mukavaa sakkia ja hyvin käyttäytyvää.

Kyllä näistä bileistä jäi kiva fiilis, oli kyllä koko rahan arvoiset. En nyt oikeen keksi mitää valitettavaa, edittiä sit jos tulee vielä mieleen :)

Kiitoksia Massille yösijasta sekä seurasta, Jussille, Tonille ja Masalle seurasta ja järjestäjille, deejiille ja bilettäjille hyvistä bileistä *hali* Oli kivaa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

toma

Posts: 2,009

#135 • • toma Tototoototo
Kyllä ne screenit kaikki siellä olivat, ja vielä puoli tuntia ennen avaamista toimivat moitteettomasti, kuten myös alkuillastakin. Mutta sitten tekniikka petti. Vastasin itse screeneistä Lumiere Brosin kanssa, ja voin sanoa että kaikki mahdollinen tehtiin siinä vaiheessa kun vika ilmeni. Ilmeisesti syypää oli jakovahvistin, josta kaikki etuscreenit oli jaettu, tai sitten liitäntä videomikseristä siihen. Signaali pätki sen verran pahasti, että suuri osa tykeistä menetti vähän väliä signaalinsa. Lopulta ainoa ja paras ratkaisu oli laittaa 4-5 metrin korkeudessa temppuilevat tykit pois päältä. Ikävintä asiassa oli, että niin monen ihmisen kokopäivän työ meni aika lailla harakoille. Puhumattakaan itse materiaaliin työstöön käytetystä ajasta ja energiasta.

Puolustuksemme voisin sanoa, että itse en ainakaan ole nähnyt tai kuullut, että kukaan muu olisi Suomessa noin massiivisia installaatioita tehnyt. Ongelmia tuollaisen noin herkän tekniikkamäärän kanssa sattuu aivan takuuvarmasti silloin tällöin. Parempi onni ensi kerralla. Koitan laittaa tänne myöhemmin kuvan alkuillasta jossa kaikki screenit näkyvät, se oli meinaan melkoisen komea näky.

Erittäin positiivisesti yllättynyt olen kyllä siitä, etteivät ihmiset ole täällä valittaneet aiheesta. Musiikin takiahan siellä paikalla oltiin, toden totta, ja se taisi pelittää niin kuin pitikin.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

dix

Posts: 107

#136 • • dix
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*:n reissu, roger.

--
*narf*

m1kk3

Posts: 5,560

#137 • • Edited m1kk3 no-life

Amokk, 1.10.2006 22:51:
Kauhiaa.


*lmao* missäköhän bileissä herrat ja rouvat on olleet vai oonko mä tullu sokeeks :D Tai sit mä oon ollu aina siel mis ei tapahu mitää siistii :(

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Late-

Posts: 56

#138 • • Late-
aika jees oli,batterykojun typyille thumbs up *sydän* ens housenationeita odotellessa! *iloinen*
deva

Posts: 9

#139 • • deva
oli kyl ihan kivaa, pakkahuoneen puolella nää viimeset artistit pisti pään (ja jalat) sanoon naps. :) muuten musiikki ei taas ollut selvinpäöin mitään kovin elämyksellistä mut joo. tai poliisi <3
jatkoille oisin kovasti halunnut mutta mut riuhdottiin veke ja olinkin kovin väsynyt.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#140 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Amokk, 1.10.2006 22:51:
Onneksi en lähtenyt! :D
Kauhiaa.



"tämä ilta on varmasti antanut myös aihetta turvautua
pidempiaikaiseen mielenterveysongelman hoitoon"

trance-einarilla ja kumppaneilla ollut raffi ilta *lohduttel*

--
dasinoaisnvs