hmm... mistähän sitä alottais :)
No, paikkana tykkään erittäin paljon Pakkahuoneesta, klubin puoli nyt ei oo paras mahdollinen bilekäyttöön IMO mutta onpahan ainakin tiivis tunnelma :) Itse Pakkahuonehan on bilekäyttöön aivan loistava, paikkahan on käytännössä lähes pelkkää tanssilattiaa, oikein kiva. Ihmisiä oli liikenteessä mun mielestä ihan hyvin, vähän ihmettelen valitusta siitä ettei ois ollu porukkaa riittävästi, tosin järjestäjien kantaa asiaan en tiedä. Ite tosin tykkään kun on tilaa tanssia ja ei tartte varoa vieruskaverin kyynärpäätä koko ajan. Se "katsomo" tai mikä lie siinä isolla puolella oli kiva, siinä oli kiva lepuuttaa jalkoja ja hörppiä juomaa ja jutella mukavia, tosin, ehkä se olis voinu olla toisinpäinkin, olis voinu samalla katsella tanssivia ihmisiä ja deejiin soittelua, mut toisaalta, nyt oli kiva kun se istuttiin selin musiikkilähdettä kohti niin pysty juttelemaan frendien kanssa mukavasti kun ei se musiikin pauhu ollu niin korviahuumaavaa. :)
Musiikki oli loistavaa, itelle toimi ehdottomasti parhaiten Mike Koglin, oli lievästi sanoen yllättävää kuulla miehen soittavan yllättävänkin tummaa ja tuhtia tech-trancea, ite oottelin jotain kiksuhittiputkea lähinnä, mut täytyy sanoa että herran soiton aikana tuli kyllä tampattua aika huolella, tykkäsin oikein kovasti miehen soitosta ja näky herra itekin diggaavan, kun oli hymy korvissa koko ajan ja jalka nous tiskin takana
![*jiihaa* *jiihaa*](/smiley/jiihaa.gif)
:) Dark Roast ja Sun Is Shining-remiksi kuulosti kyllä niin makeelle :)
David West toisella puolella soitteli mukavaa progetrancea, ei mitenkään ylimaallisen säväyttävää, mutta hyvää settiä oli, sen mitä tuli kuunneltua. Jaytechin Engage jäi herran setistä parhaiten mieleen ja lopetusraita oli kiva, ei sattuis kukaa muistaa mikä se on ? :) Aika kivikasvo jätkä tuntuu olevan kyl ja biitti huules perinteisesti :) Teknisesti ei kyllä mitenkään ihmeellistä soittoa ollut, ei niitä biisejä kyl tartte vetää aina ihan loppuun ennenku vaihtaa seuraavaan, vähän voi käyttää mielikuvitustaki :) Mut ei siinä, ihan asiajätkähän toi on ja hyvää musaa soittaa.
Orkidea trancesetillään ei nyt jostain syystä hirveesti sykähdyttäny, ehkä tuli itelle vähän liian hittiputkea, mut miehen housesetti toisella puolella oli kyllä nannaa, siellä tuli paljon biisejä mitä en ollu kuullu ja oli tunnelma ja fiilis kohdillaan. Kyl Rokkidea on aina Rokkidea <3
Angel oli kans mieluinen yllätys, positiivisessa mielessä. Odottelin jotain ihan muuta kun sitä elektrohouse-/teknosaundia mitä mimmi soitteli, hyvältähän se kuulosti ja tuli lattiaa kulutettua jonkin verran sen aikana, ja onhan toi nainen kyl ilo silmälle ;)
Poliisin setistä tykkäsin kyllä kans kovasti, jännä juttu että psyke ei oo hirveesti mun juttu noin yleensä mut miehen soitosta ja biiseistä ja siitä hirveestä energialatauksesta mikä soitossa ja musiikissa on, tykkään todella kovin, kiitoksia. Sai hyvin jalat lämpimäks
![*tanssittel* *tanssittel*](/smiley/tanssittel.gif)
:)
Muut meni sitte enemmän tai vähemmän ohi, pousattua ja jutskattua frendien kans tuli kyllä näissä bileissä ehkä vähän keskimäärästä enemmän, mut joskus näinkin päin :) Järjestelyistä mulla ei oo pahaa sanottavaa, sisään ei tarvinu jonottaa (tosin oltiin ajoissa mestoilla joskus siinä puoli kympin aikaan), poket oli oikein ystävällisiä ja mukavia, juomat tuli nopeesti ja oli erittäin kohtuuhintaisia (
![*sydän* *sydän*](/smiley/sydan.gif)
), wc:hen pääs myös jonottamatta ja tungeksimatta ja mun mielestä kaikki toimi silleen ku pitääkin. Korvatulpat oli mukana, ja onneksi oli, sen verran lujalla tuntu olevan toi musa molemmilla puolilla, tulppien kanssa oli kyllä just sopiva :) Screenit oli hienoja, ei niitä mun mielestä todellakaan liian vähän ollu, vaikka oli ilmeisesti vähemmän kun mitä luvattiin etukäteen, mut todella hienoja oli ja fiilistä nosti kummasti, vaikkaki tosiaan aika usein oli sinistä täynnä ruutu mut sellastahan toi tekniikka joskus on. En törmänny kääliöihin ja kuosi-ihmisiin juurikaan, muutama tosin molempia, mutta ei minusta jengi tuolla ollu mitenkään erityisen seipäässä, tai sit mä olin vaan ite niin
![*känni* *känni*](/smiley/kanni.gif)
et en huomannu mitään :D Pääosin oli kyllä mukavaa sakkia ja hyvin käyttäytyvää.
Kyllä näistä bileistä jäi kiva fiilis, oli kyllä koko rahan arvoiset. En nyt oikeen keksi mitää valitettavaa, edittiä sit jos tulee vielä mieleen :)
Kiitoksia Massille yösijasta sekä seurasta, Jussille, Tonille ja Masalle seurasta ja järjestäjille, deejiille ja bilettäjille hyvistä bileistä
![*hali* *hali*](/smiley/hali.gif)
Oli kivaa.