[reiv:] @ DTM: Jaydee & Jody Way Out West 1.9.2006 @ Helsinki

157 posts, 8 pages, 28,252 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#141 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Mark, 4.9.2006 12:41:
---
pyllyjumala, 4.9.2006 12:40:
Kuvien perusteella tissejä palvottiin *lmao*

---

erään tietyn kuvaajan kuvista päätellen joka ikisissä pileissä niitä palvotaan *igor*

-M



domi, 4.9.2006 12:42:
Mut tissithän on ok, vitut bileistä.



Mä kuvaan heitä joilla on loisto meno tai jotka itse pyytää että niistä otetaan kuva. 36kuvasta 7 kuvaa jossa on kaunis nainen joilla on yleensä rinnat on mun mielestä ihan normaalia *ding* Vai mistä ihmeestä sä haluut vielä kuvia?

-Kaikki dj:t mitkä näin check
-Tanssiva yleisö check
-Discopallo check
-Jäägeri check *nauru*
-Rakkaus & plur kuvat check
-Muutama kaveri kuva check
-Kauniisti tanssivat yksilö kuvat check

Mitäköhän multa jäis siis kuvaamatta? Vessat? Baaritiskit? Örväävät turisti? Kerro ihmeessä...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

La Petite

Posts: 1,160

#142 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Oli kivoi kuvii kyl, mut ite olisin kaivannu enemmän yleiskuvia, mis olis näkyny enemmän ihmisiä ja se ihana tiivis tunnelma :)

--
Rem tene, verba seqventur

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#143 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

La Petite, 4.9.2006 13:38:
Oli kivoi kuvii kyl, mut ite olisin kaivannu enemmän yleiskuvia, mis olis näkyny enemmän ihmisiä ja se ihana tiivis tunnelma :)



Joo kyllähän niitä kovasti yritettiin ottaa mutta kun paikka on niin pirun pimee ja savuinen niin on melko vaikeeta *uuh* Toki niitä saa mutta ei niin hyviä että haluais julkaista.

Bäckiltä onnistu kyl muutama nätti yleisökuva mutta itse muutaman yrityksen jälkeen luovutin

http://klubitus.org/kuva.php?id=26177
http://klubitus.org/kuva.php?id=26174

ja meikäläisen yks nihkee

http://klubitus.org/kuva.php?id=26133

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mark

Posts: 7,311

#144 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Steven Hoaks, 4.9.2006 13:35:

Mä kuvaan heitä joilla on loisto meno tai jotka itse pyytää että niistä otetaan kuva. 36kuvasta 7 kuvaa jossa on kaunis nainen joilla on yleensä rinnat on mun mielestä ihan normaalia *ding* Vai mistä ihmeestä sä haluut vielä kuvia?

-Kaikki dj:t mitkä näin check
-Tanssiva yleisö check
-Discopallo check
-Jäägeri check *nauru*
-Rakkaus & plur kuvat check
-Muutama kaveri kuva check
-Kauniisti tanssivat yksilö kuvat check

Mitäköhän multa jäis siis kuvaamatta? Vessat? Baaritiskit? Örväävät turisti? Kerro ihmeessä...



ahaa, tunnistit itsesi ilman mainintaa nimestä.. Nuff said, think again.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#145 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Mark, 4.9.2006 13:51:
ahaa, tunnistit itsesi ilman mainintaa nimestä.. Nuff said, think again.

-M



Vaikeeta olla tunnistamatta kun bileistä on ottanu kuvia kaksi kuvaajaa *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Verano

Posts: 4,649

#146 • • Verano Merituuli
Mä olen tosi pahoillani, että mulla on tissit :( Yritän muistaa jättää ne vastedes kotiin.
pirpeli

Posts: 5,533

#147 • • pirpeli

Verano, 4.9.2006 13:56:
Mä olen tosi pahoillani, että mulla on tissit :( Yritän muistaa jättää ne vastedes kotiin.



Joutuu kans vissii :(

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mark

Posts: 7,311

#148 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Mark, 4.9.2006 12:41:
erään tietyn kuvaajan kuvista päätellen joka ikisissä pileissä niitä palvotaan *igor*

-M



Steven Hoaks, 4.9.2006 13:53:
Vaikeeta olla tunnistamatta kun bileistä on ottanu kuvia kaksi kuvaajaa *nauru*



no, mä puhuin sun kuvista yleensä, sä puhut näiden kemujen kuvista. Tää eioo oikee topikki vääntää eikä mua sitäpaitsi edes kiinnosta, ota millasia kuvia lystäät mulla ei ole niihin preferenssiä, ois varmaan sit pitänyt todeta et ISO osa sun kuvistas koskee em ruumiinosia..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

paupau

Posts: 655

#149 • • paupau Tuhma Bambi
OLi hauskaa kyl ja muutamat kommentit bileistä on hauskuuttanut myös, heh heh..
Imo Jaydee ei nyt ollut niin hyvä, mutta ihan jees kuitenki. Ja kavereita oli liikenteessä kans, parhaiten mieleen jäi ehkä Pirpelin kisakunto *iloinen*
Nyt sit vaa Housenationeita odotellessa!
pirpeli

Posts: 5,533

#150 • • pirpeli

paupau, 4.9.2006 18:09:
parhaiten mieleen jäi ehkä Pirpelin kisakunto *iloinen*



AI JAA! :DDD

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

IInesAnkka

Posts: 656

#151 • • IInesAnkka

Mark, 4.9.2006 14:14:
---
Mark, 4.9.2006 12:41:
erään tietyn kuvaajan kuvista päätellen joka ikisissä pileissä niitä palvotaan *igor*

-M

---



---
Steven Hoaks, 4.9.2006 13:53:
Vaikeeta olla tunnistamatta kun bileistä on ottanu kuvia kaksi kuvaajaa *nauru*

---


no, mä puhuin sun kuvista yleensä, sä puhut näiden kemujen kuvista. Tää eioo oikee topikki vääntää eikä mua sitäpaitsi edes kiinnosta, ota millasia kuvia lystäät mulla ei ole niihin preferenssiä, ois varmaan sit pitänyt todeta et ISO osa sun kuvistas koskee em ruumiinosia..

-M



Eli tästä eteenpäin kaikki naiset kuvattakoon ainoastaan kaulasta ylöspäin! Vaihtoehtoisesti voisimme vaatia naispuolisia bilettäjiä käyttämään vain turtleneckejä
Mark

Posts: 7,311

#152 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

IInesAnkka, 4.9.2006 18:56:
Eli tästä eteenpäin kaikki naiset kuvattakoon ainoastaan kaulasta ylöspäin! Vaihtoehtoisesti voisimme vaatia naispuolisia bilettäjiä käyttämään vain turtleneckejä



*justjoo* naisia voi kuvata vaik vyötärölt alaspäin, koita tavata seuraavan kerran se lause viel uudelleen ku luet viestejä.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

IInesAnkka

Posts: 656

#153 • • IInesAnkka

Mark, 4.9.2006 21:00:
---
IInesAnkka, 4.9.2006 18:56:
Eli tästä eteenpäin kaikki naiset kuvattakoon ainoastaan kaulasta ylöspäin! Vaihtoehtoisesti voisimme vaatia naispuolisia bilettäjiä käyttämään vain turtleneckejä

---


*justjoo* naisia voi kuvata vaik vyötärölt alaspäin, koita tavata seuraavan kerran se lause viel uudelleen ku luet viestejä.

-M



Ta-v-at-a? Sittenhän kaikissa kuvissa olis vain perseitä. Koita saada se seiväs irti o-mas-ta-si
Maradona

Posts: 20

#154 • • Maradona

Mark, 3.9.2006 18:22:
Ainoo miinus tuli stanan idioottien kuvaajien käytöksestä...
-M




Ite naureskelin tälle koko kuvaus esitykselle. Jos meno jatkuu jatkossa(kin) samanlaisena, voi promoottorit laittaa artisti-infoihin myös nää häiritsevästi käytäytyvät kuvajat. Saman tyyppistä toimintaa on viime aikoina näkynyt myös erään muun "pro" kuvaajan toimesta...
Danskuh

Posts: 675

#155 • • Danskuh pikku-Dee
aivan loistava ilta*jiihaa*ylhääl ja alhaal mieletön meininki..oli ihana tutustuu uusiin ihmisiin ja tanssii ja juoda virtasii*lmao*JA KIITOS JATKOISTA BILEITTEN JÄLKEE aivan maailman kivoimmat jatkot..hauskaa oli..tätä lisää ja paljon..kiittää ja kumartaa:) pus
tir

Posts: 951

#156 • • Edited tir
Lisää kuvia Johnin ottamina löytyy http://www.2show.nl, sieltä kohdasta partyphotos.

näköjään on sekaisin kuvat sekä hgistä että kouvolasta. jos jollain on jotain huomautettavaa/haluaa kuvansa tuolta pois niin laittakaan Johnille palautetta sivujen kautta.