[reiv:] @ DTM: Jaydee & Jody Way Out West 1.9.2006 @ Helsinki

157 posts, 8 pages, 28,265 views

Mar6

Posts: 2,178

#81 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Oli mukava ilta.. Tapsan tahdit maistu aika hyvältä. Jengiä oli kyllä ja lämpöä mutta eipä se oikeastaan ahdistanut, aina jostain mestan löysi :) Kivaa oli kiitos :)

--
-Where there is house there is a home-

Anime

Posts: 1,939

#82 • • Anime Retrostööpeli
Aivan älytöntä settii, ohhoh! *ding* Monta helmee tuli kuultuu illan aikana, Tapsa se vaan rokkaa aina ja joka kerta *sydän* Ihan mahtava lopetuskin oli, mitä nyt noin mahtavaa (legendaarista) viimeistä biisii ei ehkä tulis soittaa hyppivältä CD:ltä. Voin olla väärässäkin.

Mutsin kans oli upeeta joraa pitkäst aikaa, harmi et se päätti olla se fiksumpi tästä perheestä ja lähtee koisii ajoissa.... Nyt samat kuviot ja tittidii.

Sydämiiiiii *plur*

*nukkuu*

--
-K

Cookie_Monster

Posts: 24

#83 • • Cookie_Monster
Kiitoksia myös minunkin pulesta, lämmintä oli mutta eipä tuo loppupeleissä paljoa haitannut.
Nyt vaan vinkuu korvissa niin pr...eesti.
Kiitos ja kumarrus!!!
Jusna666

Posts: 1,447

#84 • • Jusna666 Diablo
En mä sit ikinä päässy tänne asti.. *blush*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

pirpeli

Posts: 5,533

#85 • • pirpeli
kiitos ja anteeksi.
:D:D:D:D:D:D:D:D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

kahlis

Posts: 13

#86 • • kahlis Team spoon - Team Kukkunäätä ;)
No se meinas sitte jäädä piletykset mun osalta kokonaan väliin kun vietin koko illan ja suurimman osan päivästä Marian sairaalassa. Puolen yöjälkeen sitten pääs pois ja pilettään :D

Toivottavasti kukaan ei sitä mun kanyylia kädessä kattonut turhan kieroon.

On se DTM vaan loistava paikka pitää pileitä!!!!!

--
Mä oon mitä mä oon ja muut mitä ne uskaltaa

anis

Posts: 2,451

#87 • • anis
Olipa mukavaa ja paljon tuttuja :)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Kilari-Ilari

Posts: 408

#88 • • Kilari-Ilari Mä oon joo
Erittäin hyvät bileet! Tapsa veti illan parhaat.
uniqe

Posts: 397

#90 • • uniqe suski
Oi kyllä!
Kiitos reivien järjestäjille! Oli ihanaa seurata pallojen elämää. En kokenut ihmismäärää järkyttävän liialliseksi, ei syntynyt kauheita tungoksia, ja muutenkin kaikki tuntui toimivan. Eikä way out westin dj:n spoilauskaan tuntunut haittaavan ketään.

Aika kiksua, mutta hyvässä meiningeissä ja seurassa meni. *plur*

Ktz!
luode

Posts: 287

#93 • • luode
eilen ei tehnyt yhtään mieli lähteä mihinkään kun väsytti niin somasti ja nyt harmittaa. *toktok*
Syce

Posts: 1,649

#94 • • Edited Syce
JUHUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kympillä toimi....+orkidea 10+ PERKELE...ei voi muuta sanoa *plur* Pitäisköhän sitä kohta mernnä nukkuu =D
murhis

Posts: 152

#95 • • murhis team hullut
Ihan mukavan letkeet kekkerit *hymy*
daffy

Posts: 737

#96 • • daffy duck and cover
Kylläpä toimi toi ilta! Oli ihan saatananmoinen darra ja väsymys ennen bileitä, onneks hyvä etkoporukka sai liikkeelle ja eipä sit kaduttanutkaan. Kaikissa huoneissa tuli hyvää musaa ja vaikeuksia herätti lähinnä valita mihin jäädä bilettää. Niin ja miinusta siitä että täällä oli ihan liikaa tuttuja, ei voinut keskittyy tanssimiseen *pepsodent*

Alakerran vi-vi-vii-vii-meinen-nen bi-bi-biis-s-s-si oli kyllä aika päräyttävä *nauru*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

DJ Tomppa

Posts: 768

#97 • • DJ Tomppa

Individual, 2.9.2006 10:02:
Tätä iltaa silmälläpitäen kysyisin, että mikä oli Jaydeen kisakunto? Eli miten setti män?



Sitäpä minäkin tässä tiedustelisin... Orkideaa hehkutetaan taas mut Jaydeestä ei o viel mainintaa. Hieman harvemmin soittelee suomessa kun Orkidea.
Syce

Posts: 1,649

#98 • • Syce
Jaydee toimi ihan ok....mut ei mitenkää "säväyttäny".
Vonsaku

Posts: 7

#99 • • Vonsaku Säätäjä
Hyvää settii kaikilta, lämmintä ja liikaa porukkaa mut ei anna sen häiritä.