HALLMARK 16.12.2006 @

151 posts, 8 pages, 21,895 views

Jocular

Posts: 1,359

#121 • • Jocular Janni
Kiitos ja anteeks *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

AlexS

Posts: 1,389

#122 • • AlexS kummasetä
Olihan mukavaa. Hyvää seuraa ja kauniita typyjä joka paikassa *hihu*
Orkidean popit osui ehkä parhaiten. Tattis!

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#123 • • Norb Guest
Oli kyl parhaat hallut aikoihin *sydän* Sellanen fiilis sais olla aina!
$

Posts: 1,802

#124 • • $ Destination weekend!
Jatkoa edelliseen:

Oli taas kiva nähdä vanhoja sekä uusia biletuttavuuksia. Fiilis oli jotenkin parempi kuin viime kerralla. Myöskään lattia ei ollut yhtä liukas. Äänenpaine oli aika kova mutta onneksi Etihadin tulpat pelastivat.

Itse musiikki tuntui toimivan kivasti vaikka mitään helmiä ei tullut spotattuakaan.
Sparkling

Posts: 740

#125 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Hyvä meno, tuli paljon tuttuja biisejä ja mikäs siinä oli niitä sitten tanssahdellessa *hihu* Hirrrrmusesti oli kavereita ja tuttuja paikan päällä *hali* Aika meni lähinnä kaikkien kanssa jutellessa ja mm. puristellessa poikien tissejä :D Kiitos Jannelle (ja onnea vielä :>) sekä Ninjoille ja kaikille muillekin höpönassuille! Tää tykkäs!

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Vhzzz

Posts: 1

#126 • • Vhzzz Kultisti
Kiitos kaikille. Meno oli maittavaa ja juomat kanssa, jälkimmäiset ehkä liiankin. *~8)

Ja tekkeniä oli kiva pelata pitkästä aikaa.

--
Ph*nglui mglw*nafh Cthulhu R*lyeh wgah*nagl fhtagn

hawkki

Posts: 6

#127 • • hawkki
Ekat hallmarkit minunkin osalta, ja meni kyllä suosikkien joukkoon nämä pippalot. Varmasti seuraavissa nähdään taas! :)
pululu

Posts: 1,102

#128 • • pululu .jemmutti.
aaah hallut pitkästä aikaa. oli niin mainiota *sydän*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

merqus

Posts: 1,010

#129 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Kivaa oli niin kauan ku sitä kesti *pepsodent* 12,5 tunnin työpäivä alla ja 12h tiedossa seuraavana päivänä, mutta millään ei meinannu saada itteään lähtemään takas kämpälle nukkumaan. No hyvät kolme tuntia siinä sit kerkes.. *nauru*

Sainpahan pusittua monta kivaa ihmistä *hihu* Mistelinoksa vaan jäi uupumaan..
Air

Posts: 319

#130 • • Air
Hallut ei taaskaan pettäny, oli kyl upeet bileet! Kaikki oli kohdallaan...helmikuussa uusiksi. Ainii: kiitos ja anteeksi.
AaKo

Posts: 637

#131 • • AaKo Tosi veivaaja
mahtavaa oli! itellä taas suhtvauhdikas ilta :D anteeksi! maybe next time osaan jo käyttäytyä paremmin. seuraavia halluja odotellessa ugh!

--
En se mää ollut!!!

vanhus

Posts: 889

#132 • • vanhus
tuli sitten käytyä virgin oilissa ekaa kertaa remontin jälkeen ja olen kyllä sitä mieltä että olisi se kyllä paremminkin voitu tehdä ja dj oli siirretty sinne ylös ei hyvä *eiei* mitelstäni dj pitäs olla lähempänä yleisöä niin joraajilla ja djllä on parempi yhteys toisiinsa *joo**ankka**haukottel*
JetZe

Posts: 221

#133 • • JetZe

vanhus, 17.12.2006 21:56:
dj oli siirretty sinne ylös ei hyvä *eiei* mitelstäni dj pitäs olla lähempänä yleisöä niin joraajilla ja djllä on parempi yhteys toisiinsa




mun mielestä se oli toisaalta ihan hyvä,että se oli siel ylhäällä,jäipähän alas hiukan enempi elintilaa. :) mutta olishan sen todellakin voinu paremmin toteuttaa. :) oli vähä liian syvällä siellä ne DJ:t,mutta hyvät oli silti jamit! :)
katrihana

Posts: 127

#135 • • katrihana
anteeksi hei, ja kiitos *jeesus*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

vanhus

Posts: 889

#136 • • vanhus

JetZe, 17.12.2006 22:15:
---
vanhus, 17.12.2006 21:56:
dj oli siirretty sinne ylös ei hyvä *eiei* mitelstäni dj pitäs olla lähempänä yleisöä niin joraajilla ja djllä on parempi yhteys toisiinsa

---



mun mielestä se oli toisaalta ihan hyvä,että se oli siel ylhäällä,jäipähän alas hiukan enempi elintilaa. :) mutta olishan sen todellakin voinu paremmin toteuttaa. :) oli vähä liian syvällä siellä ne DJ:t,mutta hyvät oli silti jamit! :)



juu jamit toimi vaik oli takki pikkasen tyhjä onneksi tulee joulu vapaat niin saa levätä
*ankka*ja oli siel *hellokitty*kin
KooKie

Posts: 4,338

#137 • • KooKie aka. Petress Pan
Joku taisi mulle tokaista, että illasta tulisi muistettava - kiitti, mikä valehtelija.

"Muistettava" oli kriittinen aliarviointi - ilta oli vähintäänkin ikimuistettava! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3"plur?"<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Samu81

Posts: 1,224

#138 • • Samu81 kokolihaa
Kyllä rokkas! *plur* Vaikka yksin mestoilla, mutta se musiikki korvas kyllä seuran puutteen <3 *jiihaa*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Pep´Sun

Posts: 18

#139 • • Pep´Sun
Oli kyllä hieno fiilis, tuli jorattua niin tunteella että nyt on kyllä pohkeet soosia *jiihaa* Kiitos Orkidealle, Andylle ja Tabille *plur*

--
~you know what I want~