HALLMARK 16.12.2006 @

151 posts, 8 pages, 21,853 views

zaler

Posts: 1,545

#21 • • zaler e h k i s
voi perse, andy moor.. jos sitä ehkä..

--
let´s eat to the beat!

Mikcore

Posts: 914

#22 • • Mikcore Eternity has passed

ALIEN

en tiiä mut siltä haiskahtaa et toi vaan saa näiltä "en mä tiiä mitään konemusasta eikä mua kiinnosta, haluun vain näyttää hyvältä"-kanoilta enemmän huomioo bileitä kohtaan, mikä taas tuo lisää ja lisää kääliö-miehiä hyvännäköisten naisten perässä bileisiin jne..


Oletko koskaan tullut ajatelleeksi seuraavaa: jos ei oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa niin kannattaisiko ensi kerralla jättää sanomatta?

Se on vaan promo/mainostyttö ja ihan sama olisiko siinä vaikka puu. Niin laittaisitko tohon, että tuommonen kuva selkeesti tuo lisää naispuutarhureita bileisiin ja sitä kautta lisää ja lisää maajusseja jotka ei ymmärrä teknosta mitään.
Avatar
#23 • • Edited ALIEN Guest

Mikco, 17.11.2006 11:53:
Se on vaan promo/mainostyttö ja ihan sama olisiko siinä vaikka puu. Niin laittaisitko tohon, että tuommonen kuva selkeesti tuo lisää naispuutarhureita bileisiin ja sitä kautta lisää ja lisää maajusseja jotka ei ymmärrä teknosta mitään.



en, koska heihin en ole törmännyt enkä uskokaan törmääväni. mielestäni siinä oli järkeä ainakin sen perusteella mihin suuntaan olen nähnyt hallujen asiakkaiden kallistuvan. mut joo ehkä turhan jyrkkä tuomio, myönnän. koko lupi-kulttuurihan on ollut menossa jo vuosia siihen suuntaan mikä ei mua ainakaan bileisiin tuonut. imho toi on vaan suht kaupallisen näköinen flayer. eipä siinä muuta ja sori pienestä ajatuksen purkauksesta, on se silti hemmetin hieno :)
Chimera

Posts: 51

#24 • • Chimera mua ei vaivaa moraali
Vaikuttais aika täydelliseltä joululoman alotukselta tulla näihin kekkereihin.. *joo*

--
We both know the power of pain - we get back up and start it again

AlexS

Posts: 1,389

#25 • • AlexS kummasetä

casz, 2.12.2006 22:50:
Joo tänne on kyl pakko tulla*jiihaa* miten muuten tietääkö kukaan saako tonne ostettuu lippuja etukäteen mistään?


Jep ->
"Buy your ticket in advance for guaranteed
entry. Hallmark Members 9e (from the door or in advance from Street Beat, Mikonkatu 8, Helsinki).
Normal advance tickets 10e - available from Street Beat"

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Tomu

Posts: 63

#26 • • Tomu
No onhan tänne tultava.. Andy, Tab ja Orkidea*tanssittel*

--
Viisas apina sanoo:
Lihava apina liikkuu hitaasti

UnityF

Posts: 15,721

#27 • • UnityF joo just se
jospa sitä tulisi alkuillasta piiphtamaan kun muutenkin sielläpäin liikun *hihu*
Caritsa

Posts: 1,117

#28 • • Edited Caritsa
Huhhuijaa. Tuossa saatiin selville firman pikkujouluista, ovat 16.12. Virgin Oilsissa.
Kuulemma suunnitelmissa ruokailun jälkeen siirtyä tanssipuolelle ennen kymmentä, jonne siis luonnollisesti liput on maksettu + drinkkiliput. Elikkä näköjään oon tulossa pitkästäaikaa halluihin.

Uskomattominta on kyllä että meijän pikkujoulut on raveissa (niinkun täällä töissä jo vitsikkäästi heitellään). Elikkä jos näette jo ehkä vähän iäkkäämpää porukkaa, niin...

*ding*

ainiin. Se vakio:
JEE! Liput hommattu!!

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

bubbelgum

Posts: 2,477

#29 • • bubbelgum ~sylikissa~
Rakkaat ihmiset, jotta ei sitten näidenkin bileiden jälkeen tarvis valittaa siitä miten paljon taviksia oli liikenteessä, miten kauan piti jonottaa ulkona, ja miks ei membercardilla päässyt enää puolen yön jälkeen jonon ohi sisään...

Niin ottakaa nyt ihmeessä jo huomioon se, että toi paikka täyttyy aivan pikavauhtia, jo alkuillasta. Ja ainut tapa millä saadaan ne "tavikset" pysymään mahdollisesti muualla, on se että jokaikinen bilettäjä käy ostamassa ennakkolipun, ja tulee ajoissa paikalle!

Tuskin ne liputtomat jotka eivät omista memberiäkään, jaksaa siellä jonotella tunteja, jos koko ajan tulee porukkaa ohi ennakoilla.

Niin joo, ja tosiaan niin vaikka sanotaan että membercardilla pääsee jonon ohi, ja sen takia monet halluilijat eivät ennakkoja osta, niin muistakaa se, että tosiaan jo puolenyön aikaan mesta on joka ikinen kerta ollut jo hyvin täynnä, ja jonot pitkiä. Ja on aivan ymmärrettävää että tässä vaiheessa ei poket enää päästä jonon ohi kortilla...

Tää siis perustuu, ihan omiin havantoihin, ja omiin mielipiteisiiin. Ehkä muita ei oo nykyinen hallumeno haitannut ollenkaan. Mut henk.koht. on ikävä sitä kun valtaosa kävijöistä oli kuitenkin niitä bilettäjiä, eikä ns. taviksia ollut niin paljon paikalla. Ja jotta toi bileiden viihtyvyys säilyis, ja vältyttäisiin hirveeltä valitusrumbalta jälkikäteen, niin ei voi muuta kun joka ikinen bilettäjä mennä itseensä, ja kysyä, olenko juuri minä tehnyt kaikkeni sen eteen että ilta olisi viihtyisä sekä minulle että muille?

Ajatelkaa sitä hetken aikaa. Kiitos.

Niin, ja lauantaina nähdään ihan varmasti, heti alkuillasta! *piis*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Mary-Jane

Posts: 127

#30 • • Mary-Jane Team Vink Vink

zaler, 17.11.2006 11:03:
voi perse, andy moor.. jos sitä ehkä..



Ehdottomasti lähdet! *aplodit*

--
Mikä on terveydelle riittävästi, on nautinnolle liian vähän.. -Pyhä Augustinus-

Mary-Jane

Posts: 127

#31 • • Mary-Jane Team Vink Vink

Tomu, 9.12.2006 10:23:
No onhan tänne tultava.. Andy, Tab ja Orkidea*tanssittel*



Siellä näemme! *hali*

--
Mikä on terveydelle riittävästi, on nautinnolle liian vähän.. -Pyhä Augustinus-

Avatar
#32 • • ikj Guest
toi muija tos flaikussa on ihan selvästi täydellisistä naisista.

carry on..
Mel

Posts: 249

#33 • • Mel

idi, 12.12.2006 20:40:
toi muija tos flaikussa on ihan selvästi täydellisistä naisista.

carry on..



Jep, pakko olla! Näyttää aika lailla Eva Longorialta.
Fyrisch

Posts: 4,525

#34 • • Fyrisch

Melcho, 12.12.2006 23:13:
---
idi, 12.12.2006 20:40:
toi muija tos flaikussa on ihan selvästi täydellisistä naisista.

carry on..

---


Jep, pakko olla! Näyttää aika lailla Eva Longorialta.



Se on Eva Longoria <3

ei kyseisest naiset VOI erehtyy ;)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#35 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kyllähän tänne pitää tulla *jiihaa*

Moori kyllä kiinostais *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Anselmi

Posts: 2,578

#37 • • Anselmi And sell me

dreviz, 15.12.2006 17:20:
No siis onko ko. paikka lasipalatsissa "missä lähetetään Yle1´sen aamulähetykset"?
oon aivan hukassa mutta tulossa!!*ding**whaat*


Ei. Jatkat Mannerheimintietä, poispäin eduskuntatalolta, pari sataa metriä, niin se paikka on toisella puolella tietä.

--
sen pituinen se

dreviz

Posts: 99

#38 • • dreviz

Anselmi, 15.12.2006 17:24:
---
dreviz, 15.12.2006 17:20:
No siis onko ko. paikka lasipalatsissa "missä lähetetään Yle1´sen aamulähetykset"?
oon aivan hukassa mutta tulossa!!*ding**whaat*

---

Ei. Jatkat Mannerheimintietä, poispäin eduskuntatalolta, pari sataa metriä, niin se paikka on toisella puolella tietä.



Kiiiitos vastauksesta!! Nyt osataan! *jiihaa*
sts

Posts: 7,969

#39 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

dreviz, 15.12.2006 17:26:
---
Anselmi, 15.12.2006 17:24:
---
dreviz, 15.12.2006 17:20:
No siis onko ko. paikka lasipalatsissa "missä lähetetään Yle1´sen aamulähetykset"?
oon aivan hukassa mutta tulossa!!*ding**whaat*

---

Ei. Jatkat Mannerheimintietä, poispäin eduskuntatalolta, pari sataa metriä, niin se paikka on toisella puolella tietä.

---


Kiiiitos vastauksesta!! Nyt osataan! *jiihaa*



Tarkennus: vastakkaisel puolel tietä katsottuna Foorumin katutason McDonaltsista, Wanhan ylioppilastalon vieressä.

http://www.virginoil.fi/html/ tuolta karttaa.
ulriqa

Posts: 65

#40 • • ulriqa
Taas menee töiden vuoksi bileet ohi.. *poks* ja ilmeisesti hyvät sellaiset

--
Smile, it confuses people