HALLMARK 9.9.2006 @

207 posts, 11 pages, 34,342 views

skywalker

Posts: 159

#161 • • skywalker mr.miyagi
oli kyl tosi hyvät kekkerit pitkästä aikaa!näki paljon vanhoja tuttuja*sydän* ja sai sovittua vanhoja asioitakin läpi.hyvää musaa tuli ja "muutama" tanssi-askel lattialla.
pieni negatiivinen puoli oli mielestäni uusi järjestely,mä en sitä tajua että miksi suomessa pitää kaiken olla niin helvetin synkkää*whaat*?toinen juttu oli eräs pipomies joka pomppi vähän väliä päälleni tanssilattialla....*senkin*

--
you don`t know the power of the dark side

Mark

Posts: 7,311

#162 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

skywalker, 11.9.2006 09:25:
pieni negatiivinen puoli oli mielestäni uusi järjestely,mä en sitä tajua että miksi suomessa pitää kaiken olla niin helvetin synkkää*whaat*?



Hmm, no aika monesta tilasta taas on valitettu että ovat liian valoisia, kuten ainakin kaivosta joka ikinen kerta ennen remppaa *ding* IMHO musta toimii kyllä, varsinkin jos valoarsenaali on näyttävä *joo* Ja löytyy noita pimeitä ja hämysiä mestoja muualtakin ku Suomesta..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

skywalker

Posts: 159

#163 • • skywalker mr.miyagi

Mark, 11.9.2006 09:35:
---
skywalker, 11.9.2006 09:25:
pieni negatiivinen puoli oli mielestäni uusi järjestely,mä en sitä tajua että miksi suomessa pitää kaiken olla niin helvetin synkkää*whaat*?

---


Hmm, no aika monesta tilasta taas on valitettu että ovat liian valoisia, kuten ainakin kaivosta joka ikinen kerta ennen remppaa *ding* IMHO musta toimii kyllä, varsinkin jos valoarsenaali on näyttävä *joo* Ja löytyy noita pimeitä ja hämysiä mestoja muualtakin ku Suomesta..

-M


aa,suhun mä törmäsin siel alakerrassa*hymy*.mut asiaan,aattelinkin et tohon mun kommenttiin tulee vastakommenttia,toi oli mun mielipide mestasta.löytyyhän maailmalta varmasti synkkiä paikkoja.suomalaiset tuppaa olemaan vähän synkkiä...ainakin mun mielestä*hymy*
mut makuasioistahan ei kannata lähteä väittelemään*piis*

--
you don`t know the power of the dark side

Mark

Posts: 7,311

#164 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

skywalker, 11.9.2006 09:45:

aa,suhun mä törmäsin siel alakerrassa*hymy*.mut asiaan,aattelinkin et tohon mun kommenttiin tulee vastakommenttia,toi oli mun mielipide mestasta.löytyyhän maailmalta varmasti synkkiä paikkoja.suomalaiset tuppaa olemaan vähän synkkiä...ainakin mun mielestä*hymy*
mut makuasioistahan ei kannata lähteä väittelemään*piis*



*blush* en myönnä enkä kiellä mitään :P Mut aivan, ei makuasioista kannata kiistellä.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

kinderi

Posts: 1,783

#166 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Wii,oli kyllä kivat pirskeet. Omat paskailut vähän veti fiiliksen heikoille jäille alussa,
mut As the rush comes *plur*
viilinkit nous 0-100 siinä puolen sekunnin vauhdilla *sydän*
Samantien oli ilta pelastettu!

Paikka oli hienonen pettymys,en ihan tykänny siitä mihin dj oli lykätty.. Ei jotenki toiminu mun mielestä.. Ja miks ihmeessä piti olla niin pimeetä? Mesta täynnä kauniita ihmisiä eikä niitä nähny *toktok*

Kivaa juu, toivottavasti saan ton ukkokullan uudestaanki mukaan.. Jos seuraavaa kertaa en alota ihmeellisellä väsymyskiukulla *justjoo*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#167 • • Edited ALIEN Guest

skywalker, 11.9.2006 09:25:
mä en sitä tajua että miksi suomessa pitää kaiken olla niin helvetin synkkää*whaat*



...join the dark side young skywalker

edit: köh.. joo huomenta *haukottel**pepsodent*
skywalker

Posts: 159

#168 • • skywalker mr.miyagi

ALIEN, 11.9.2006 11:26:
---
skywalker, 11.9.2006 09:25:
mä en sitä tajua että miksi suomessa pitää kaiken olla niin helvetin synkkää*whaat*

---


...join the dark side young skywalker

edit: köh.. joo huomenta *haukottel**pepsodent*



pallottelen et kummalle puolelle käännyn,toi pimee puoli on vähän valloillaan taas....*pahis*

--
you don`t know the power of the dark side

artturi

Posts: 446

#169 • • artturi
Remontoitu, blaa. Olihan siellä ihan hienon näkönen ruoka paikka. Tais olla odotukset paikan suhteen vähän liian korkealla ja odotin jotain uutta ja hienoa. Mutta ei.
Timce

Posts: 5,381

#170 • • Timce

ALIEN, 11.9.2006 11:26:
---
skywalker, 11.9.2006 09:25:
mä en sitä tajua että miksi suomessa pitää kaiken olla niin helvetin synkkää*whaat*

---


...join the dark side young skywalker

edit: köh.. joo huomenta *haukottel**pepsodent*



:D Tilannekomiikka hallussa näemmä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Hule

Posts: 84

#171 • • Hule

Sparkling, 10.9.2006 13:00:
Oli iha jees meno: kavereit paljon paikalla ja musa iski myös! Löydettiin viel sielt parvelt hyvä kiksuttelumesta, missä sit tuli monta tuntii pyörähdeltyä *tanssittel* Kiitos seuraherroilleni *hali**nauru* Täst on taas hyvä jatkaa halluiluu! *joo*



Oli kyl tosi kivaa!! Halluja olikin jo tullut kovasti odoteltuu.. Ja kiva oli nähä monia kavereita!*iloinen**jiihaa**joo* Kiitoksii vaan seurapupusellemme*pupu**pupu**pupu**joo*

Suurimmat parannukset Virginissä oli mielestäni ilmastoinnissa ja äänentoisto oli kovemmalla tai sitten korvani oli yliherkässä tilassa*hih*

Todella isot kiitokset sille upealle ja ihanalle (muistaakseni vaalealle) naiselle joka maksoi minun olueni kun minun visa electroni ei toiminut sillä hetkellä.*iloinen**antihali* Tarjoan kyllä mielelläni juoman sinulle takaisin jos otat yhteyttä tai repäiset minua hihasta joskus tulevaisuudessa bileissä..
Josba

Posts: 322

#173 • • Josba Anjunadiggari
Mahtava musa paikkasi synkeäksi rempatun paikan... Aallon 5 jyrää!! *jiihaa*

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

!@#$%^&*()_+

Posts: 4

#174 • • !@#$%^&*()_+ Unknown *RASPIZDÄI*
*piis* MOi
Olen hävittänyt mun cd-soittimen
Panasonic SL-J905 Silver
Ilmoittaka tähän jos joku on nähnyt sen KIIIIITOOOOOOOS!*iloinen*
mardis

Posts: 334

#175 • • mardis Humppa-Hannele
Aivan loistavat hallut taas! Jopa niin hauskaa se bilettaminen oli etta meinasi melkein tulla kiire Bangkokin koneeseen! *nauru*
Ja mielettomasti taas uusia ihmisia! Harmi vaan etta seuraavan kerran nahdaan vasta ens kesana..

--
~Dancers have happy feet~

faarao

Posts: 279

#176 • • faarao DramaQueen
Hyvät oli zembalot*jiihaa*
Mukavasti jengiä, ei mun mielestä liian pimeetä...

Oli kivaa*plur*
Jago

Posts: 4,039

#177 • • Jago un-trained monkee
oli kivat bileet ja tykkäsin mestasta, mutta dj koppi olisi voinut olla siellä edessä vaikka se vähän rajoitaisikin kävijämäärää.

tuolla tuli semmonen tylsä perusdisco-meininki, kun väki tanssii ringeissä laukut keskellä*hmph*
se musiikkiin sulautuminen ja yhteenkuuluvuuden tunne massankanssa kun tarttee sen kiintopisteen jonka suuntaan tanssitaan*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#179 • • Annakins Guest

mayah, 11.9.2006 21:24:
---
Annakins, 11.9.2006 21:22:
Niin mäkin nyht kun luin ton uudestaan. Mut en mä sitä paremminkaan osaa selittää :D

Siis se basso kuulosti siltä, et joku tosi matalaääninen mies laulaa boung boung :D

---


Oli pakko vaihtaa signatureks :D Tää oli parempi veto ku se "Orkidean setin puolessa välissä soittama melodinen trancebiisi" :D



*nauru*
kala

Posts: 543

#180 • • kala Selfmade Executable

Annakins, 11.9.2006 21:17:
...basso meni sillee "bong bong". Siis tosi matalasti ja tuli vähän tribaali fiilis...


En ollut bileissä, mutta eihän toi voi olla muu kuin:

Africanism All Stars - Summer Moon (Guetta & Garraud Deluxe Mix)

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.