HALLMARK 9.9.2006 @

207 posts, 11 pages, 34,355 views

Mark

Posts: 7,311

#181 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
kuvistakin katsottuna: Miten nii liian pimeetä? *ding* Valoloistoa mesta täynnä..

edit: niin, onkos sessionsin kuvat ainoat mitä tullaan julkaisemaan?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Uhuu

Posts: 844

#182 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mä pidin näistä kekkereistä..
iso kiitos ja niin iso kumarrus, että otsa osuu lattiaan!!

-otsaseonhuuhkajillakinuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#183 • • ALIEN Guest

as, 11.9.2006 21:05:
---
Jago, 11.9.2006 21:03:

tuolla tuli semmonen tylsä perusdisco-meininki, kun väki tanssii ringeissä laukut keskellä*hmph*

---


Mut eihän se väärin ole ^_^



Hetkinen!! SEIS!! Skenepoliisista hyvää iltaa... :D
nuance

Posts: 1,963

#184 • • nuance cov ops, combat, sunrise

as, 11.9.2006 21:05:
---
Jago, 11.9.2006 21:03:

tuolla tuli semmonen tylsä perusdisco-meininki, kun väki tanssii ringeissä laukut keskellä*hmph*

---


Mut eihän se väärin ole ^_^



no ei todellakaan. välillä kiva nähdä dj-kultin sijaan ihmisiä tanssimassa keskenään.
Papa Lazarou

Posts: 682

#185 • • Edited Papa Lazarou Lippis on Jumalan tapa merkata idiootit.

Jago, 11.9.2006 21:03:
oli kivat bileet ja tykkäsin mestasta, mutta dj koppi olisi voinut olla siellä edessä vaikka se vähän rajoitaisikin kävijämäärää.

tuolla tuli semmonen tylsä perusdisco-meininki, kun väki tanssii ringeissä laukut keskellä*hmph*
se musiikkiin sulautuminen ja yhteenkuuluvuuden tunne massankanssa kun tarttee sen kiintopisteen jonka suuntaan tanssitaan*hihu*



Kai muistit myös ottaa kasvokuvan ja kerätä henkilötiedot kaikilta väärin pukeutuneilta bailaajilta...
Jago

Posts: 4,039

#186 • • Jago un-trained monkee

as, 11.9.2006 21:05:
---
Jago, 11.9.2006 21:03:

tuolla tuli semmonen tylsä perusdisco-meininki, kun väki tanssii ringeissä laukut keskellä*hmph*

---


Mut eihän se väärin ole ^_^


ei niin, mutta syö tanssifiilistä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

laeski^

Posts: 478

#188 • • Edited laeski^ LaiskaLäski
oli iha jees pirskeet... varsinki lopus oikei huikeen hulvaton viilinki, tuns oikei selkä ytimes kui porukka naatiskeli *nauru*


ainuu kummastus oli se dj:n paikka *ding* näytti toimivan noinki, mut, mut, mut ois must kivampi jos näkiski dj:n ku sheikkailee....
laeski^

Posts: 478

#189 • • laeski^ LaiskaLäski

kindertin, 11.9.2006 10:47:


Kivaa juu, toivottavasti saan ton ukkokullan uudestaanki mukaan.. Jos seuraavaa kertaa en alota ihmeellisellä väsymyskiukulla *justjoo*




etköhän sä saa *pepsodent*
mut jooh jätetää sit ens kerral se väsymysjumitusmöllötys pois jookos kookos *joo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#190 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sts, 12.9.2006 14:39:
---
Jago, 12.9.2006 14:38:
-clips-

---


Sä oot vaan suppea.



Heh, mä olen varmaan sitten myös aika suppea...

edit: monta skenepistettä menettää, jos ilmaisee mielipiteensä siitä, että laukkuringit tanssilattialla on vähän perseestä? *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hanz

Posts: 929

#191 • • Hanz Team Lasse
Erittäin hauskaa oli kiitoksia.*jiihaa*
sts

Posts: 7,969

#193 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Hyzenthlay, 12.9.2006 17:45:
-clips-



Musta on vaan vähän typerää tuollainen "SÄ TANSSIT VÄÄRIN" ajattelu ja sit samaan syssyyn lauletaan hallelujaa PLUR-ajatusmaailmalle...

Sinäkin varmasti olet ollut täydellinen reivaaja ekoissa bileissäsi ;)
eclipsed

Posts: 134

#194 • • eclipsed p-p-partyboy

sts, 12.9.2006 18:50:
---
Hyzenthlay, 12.9.2006 17:45:
-clips-

---


Musta on vaan vähän typerää tuollainen "SÄ TANSSIT VÄÄRIN" ajattelu ja sit samaan syssyyn lauletaan hallelujaa PLUR-ajatusmaailmalle...

Sinäkin varmasti olet ollut täydellinen reivaaja ekoissa bileissäsi ;)



Mun mielest on ihan sama miten jengi tanssii, kunhan on fiiliksellä mukana ja TANSSII! :) Tärkeintä on se meno ja et menee ihan sekasin bileis musasta ja fibasta, niinku mä *jiihaa*
skywalker

Posts: 159

#195 • • skywalker mr.miyagi

Hyzenthlay, 12.9.2006 17:45:
---
sts, 12.9.2006 14:39:
---
Jago, 12.9.2006 14:38:
-clips-

---


Sä oot vaan suppea.

---


Heh, mä olen varmaan sitten myös aika suppea...

edit: monta skenepistettä menettää, jos ilmaisee mielipiteensä siitä, että laukkuringit tanssilattialla on vähän perseestä? *nauru*



mua ei ainakaan haittaa jos jonkun laukku/laukut on lattialla,mun mielestä siinä vaan ei ole järkeä jättää niitä sinne kaikkien tallottaviksi.Käy hieman sääliksi kun tamppaa toisen jalan aivan fiiliksissä lattiaan ja siinä onkin jonkun,mahdollisesti kalliskin laukku+sisältö.*uuh*
siellä lattialla ei hirveästi tule katseltua sinne maantasoon että mitä siellä on.
Tähän samaan hengenvetoon voisi sanoa että idioottimaisin juttu minkä mä tiedän on et jättää lasisen tuoppinsa tai paukkunsa lojumaan sinne kaikkien tallottaviksi.stana*grr*

--
you don`t know the power of the dark side

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#196 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
No en mäkään tykkää talloa kenenkään laukkuja. Tanssilattialla vaan välillä haluais antautuu ihan musiikin vietäväks *plur* ja ikävä kun pitää kauheesti väistellä ja varoa jotain (ihmisiä überkännissä tuoppi kädessä/tyttöjä überkännissä laukkurinkiensä kanssa *hih*)

Mut jokainen tekee miten tykkää *piis* Kyl sitä useimmiten on hyvillä fiiliksillä siellä lattialla, riippumatta ördääkö jku siin vieressä :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

TonySt

Posts: 4,166

#197 • • TonySt mediamoguli

Hyzenthlay, 13.9.2006 16:17:
ja ikävä kun pitää kauheesti väistellä ja varoa jotain (ihmisiä überkännissä tuoppi kädessä/tyttöjä überkännissä laukkurinkiensä kanssa *hih*)



Kyllä mä mieluummin väistelen niitä laukkuja kuin "sekopäisiä hyrriä ja vietereitä" tanssilattialla *hmph*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#198 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

TonySt, 13.9.2006 16:38:
Kyllä mä mieluummin väistelen niitä laukkuja kuin "sekopäisiä hyrriä ja vietereitä" tanssilattialla *hmph*



No HEI! vieterit ja hyrrät sentään kuuluu tanssilattialle, laukut ei!

t. psykemylly (no en oikeesti :D)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

TonySt

Posts: 4,166

#199 • • TonySt mediamoguli

Hyzenthlay, 13.9.2006 16:40:
---
TonySt, 13.9.2006 16:38:
Kyllä mä mieluummin väistelen niitä laukkuja kuin "sekopäisiä hyrriä ja vietereitä" tanssilattialla *hmph*

---


No HEI! vieterit ja hyrrät sentään kuuluu tanssilattialle, laukut ei!



aijjaa.. mieluummin sekaisin heiluva öyskääjä kuin humalainen pikkupirkko pikkuveskansa kera *justjoo*

- Näin lievästi kärjistäen *pepsodent*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

skywalker

Posts: 159

#200 • • skywalker mr.miyagi
*whaat**ding**justjoo*

--
you don`t know the power of the dark side