SUNRISE: KERAVA -The first Anniversary- with DJ ORKIDEA 24.11.2006 @ KINO / KERAVA

103 posts, 6 pages, 18,821 views

Crazybattery

Posts: 782

#81 • • Crazybattery Fruor ergo sum
Nyt on niin hirveä olo ettei pääsynyt tänne(ja kauhea kapula kaikkien lisäksi*poks*)
Eilen oli loistava suunitelma ensiks mennä Studion kuuntelemaan talo ja sitten Keravalle...mut noin pullo tequila vaihtanut suunitelmia....ja en vaan pystynyt mitenkaan lähtee Keravalle*nyyh* sorri......
hemuz

Posts: 2,178

#82 • • hemuz kätevä emäntä

Janne, 25.11.2006 11:44:
Voi herranjestas, olipa kivaa! Kerava scorching! Vanha kotikaupunki *sydän*



AI säki oot maalta *tirsk* *vink*
Hyvähä se on jossitella, et ois ollu kiva olla mukan tääl.
Toisella kertaa sit.
Aamu

Posts: 999

#83 • • Aamu you had me at hello
mua naurattaa niin paljon kotimatka etten pysty ehkä sanoo bileistä mitään..
mutta niinku,
no.. kiitos sunrise :)(:
kivaa oli ja paljon synttäriä Jonnelle vielä hihuhihu

ps. eli kiitos siis kyydille :D

--
Do you think the expansion will make me fat?

Duracell

Posts: 173

#84 • • Duracell Öhkömökö...
*hikoil* hiukan oli lämmin ja teki olon välillä tosi tukalaksi mut hyvinhän sitä jakso mennä (jos ei lasketa hetkellistä hyytymistä puolivälissä iltaa *hihu*) Paljon oli tuttuja liikkeellä, oli ihana nähdä teitä ihanat *hali* Eipä pettänyt Kerava tälläkään kertaa *jiihaa*
Avatar
#85 • • Enkeli Guest
Maaseutu matkailu avartaa, kuulema *ding*
Hyvää musaa koko illan, tuli tanssittua jonkin verran vaikka joutuikin väistelee keravan kollei ja kissoi.
Ihan jees bileet vaikka onkin kunnon jälkimainingit...*iloinen*
Ouzee

Posts: 55

#86 • • Ouzee
Jep jep, oli kyllä mukava ilta..! Paljon tuttuja ja toisaalta paljon tuntemattomiakin.. :) Musiikki oli loistavaa koko illan ja tunnelma pysyi hyvin läjässä, heti uusiks ku vaan mahdollista! :D
verro

Posts: 35

#88 • • verro
KiitoS ja kumarrus. Hauskaa oli, vaikka paikan ilmastointi ei tainnut täysin toimia. *nauru*
Musiikki oli loistavaa koko illan.
annukkis

Posts: 23

#89 • • annukkis
Hienoja kuvia Wert, tunnelma välittyy noista oikein mainiosti.

Mutta, oli aivan IHANA ilta *pihkassa* tuli tanssittua oikein olan takaa *tanssittel*
Kiitos myös porukoille etkoista, oli ihan kivaa, kämppä vaan oli hieman sotkuinen...
Kerava rulez! Sunrise rulez! *nauru*
someone

Posts: 7

#90 • • someone
Kiitos bileiden järjestäjille!! Oli loistavat kemut! Paljon tuttui ja erittäin loistavaa musaa. Orkidea rules...*aplodit* Fiilis oli mitä loistavin ja tanssittua tuli. Lisää odotellen....*plur*
seilori

Posts: 482

#91 • • seilori
Bileet oli ihan ok, paikka hirveä. Varsin ahdasta ja painostavan tunkkaista (tupakointikieltoa odotellessa). Onneksi henkilökunta oli asiallista ainakin sen vähän mitä tuli asioitua.

Musiikki oli tuollaisella linjauksella maistuvaa. Kaverin väsyessä lähdettiin hetken päästä Nuanken aloitettua, vaikka olisikin ollut ihan mielenkiintoista jäädä kuuntelemaan.
Ouzee

Posts: 55

#92 • • Ouzee

vinha, 26.11.2006 13:15:
Bileet oli ihan ok, paikka hirveä. Varsin ahdasta ja painostavan tunkkaista (tupakointikieltoa odotellessa).



Eikö parhaat bileet ole juuri maan alla olevissa pienissä, savuisissa, maanisissa mestoissa missä hiki tiivistyy kattoon ja pienellä porukalla päästellään menemään...? :) Ainakin omat henk.koht parhaat bilemuistot on lähes kaikki pienistä bileistä, isot "hallimeiningit" on jotenkin etäisempiä tunnelman kannalta, vaikea selittää.. Ahtaus haittasi toki aika ajoin vähän minuakin, mutta aina sitä jostain löysi sopivan kolon! =)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#93 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Vähän esimakua minun kuvistani *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Sparkling

Posts: 740

#94 • • Edited Sparkling TEAM Kyntäjät
Tupa oli suhteellisen täynnä ihan oletetusti ja kuumuuskin oli tiedossa, mutta kyllä tuli niin paljon hyviä viisuja että kelpas pomppia *hihu* Tuttuja oli niiiiiiiin kauheesti liikkeellä että *hali* jokaiselle! Kiitos!

+ kiitti sille jollekin kääliölle, joka teki headshotit mulle ku yhtäkkii löi päällänsä mua silmäkulmaan.. on nimittäin edelleen kipee :(

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

seilori

Posts: 482

#95 • • seilori

Ouzee, 26.11.2006 16:35:
---
vinha, 26.11.2006 13:15:
Bileet oli ihan ok, paikka hirveä. Varsin ahdasta ja painostavan tunkkaista (tupakointikieltoa odotellessa).
---
Eikö parhaat bileet ole juuri maan alla olevissa pienissä, savuisissa, maanisissa mestoissa missä hiki tiivistyy kattoon ja pienellä porukalla päästellään menemään...? :) Ainakin omat henk.koht parhaat bilemuistot on lähes kaikki pienistä bileistä, isot "hallimeiningit" on jotenkin etäisempiä tunnelman kannalta, vaikea selittää..



Monet muistorikkaat bileet on kyllä olleet pienissä ja savuisissa paikoissa, mutta tuskin silloinkaan olisi haitannut mikäli hengittäminen olisi ollut helpompaa. Onneksi aika monet "ug-bileet" (ts. bileet joita ei pidetä ravintolassa) tapahtuvat tiloissa, joissa tupakointi ei ole sallittua. Savukoneen savut eivät minua kohtuullisesti käytettynä haittaa.

Mulla on kyllä hallibileistä muistoja, ihan senkin vuoksi että niihin on monesti panostettu enemmän ja kokemus on ollut merkittävämpi kuin kaikenmaailman kissanristiäisissä ;)
jeesboks

Posts: 4,064

#96 • • jeesboks p u p u
Vähetitellen alkaa viikonlopusta toipumaan ja pystyy jotain kommentoimaankin. Noh, kerava on nyt nähty, kivaa oli, musiikki oli maistuvaa ja ihmiset mukavia. Ihan kelpo bileet siis. Vois tulla toistekkin *hihu* Iso kiitos järjestävälle taholle, hyvin järkätyistä kemuista *aplodit*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Hule

Posts: 84

#98 • • Hule

Sparkling, 26.11.2006 18:39:
Tupa oli suhteellisen täynnä ihan oletetusti ja kuumuuskin oli tiedossa, mutta kyllä tuli niin paljon hyviä viisuja että kelpas pomppia *hihu* Tuttuja oli niiiiiiiin kauheesti liikkeellä että *hali* jokaiselle! Kiitos!

+ kiitti sille jollekin kääliölle, joka teki headshotit mulle ku yhtäkkii löi päällänsä mua silmäkulmaan.. on nimittäin edelleen kipee :(



Oli kyl mielettömän kivaa ja todella paljon tuttui paikalla!!

Meno maistui koko ajan kun tultiin joskus 23-> jälkeen.
Orkkidean aloitus biisi oli aivan LOISTAVA!! *jiihaa**iloinen**hih**joo**joo*

Toivottavasti Sparkling se en ollu minä.. Kolautin meinaan itseäni siel ainakin johonkin (muistaakseni se oli kyl ehkä jonkun kyynerpää) tai jotain mut huuli kuiteskin aukes ilmeisesti parista kohtaa..
Iso kiitos ja anteeks kaikille..*jiihaa**iloinen**hih**blush**känni*
Sparkling

Posts: 740

#99 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

Hule, 27.11.2006 15:00:
Toivottavasti Sparkling se en ollu minä..


Nouhätä, et ollu sinä :)

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Raiza

Posts: 65

#100 • • Raiza
Lystiä oli soitella ja bilettää aina vajaa yhteen asti kunnes kuume veti musta voiton ja jouduin vetäytymään himaan *nuha*

Kiitos myös niille ihanille, jotka innostuivat jo ennen yhtätoista loungessa jammailemaan - lämmitti sydäntä! *hali*