Eilen oli loistava suunitelma ensiks mennä Studion kuuntelemaan talo ja sitten Keravalle...mut noin pullo tequila vaihtanut suunitelmia....ja en vaan pystynyt mitenkaan lähtee Keravalle*nyyh* sorri......
103 posts, 6 pages, 19,209 views
Janne, 25.11.2006 11:44:
Voi herranjestas, olipa kivaa! Kerava scorching! Vanha kotikaupunki
vinha, 26.11.2006 13:15:
Bileet oli ihan ok, paikka hirveä. Varsin ahdasta ja painostavan tunkkaista (tupakointikieltoa odotellessa).
Ouzee, 26.11.2006 16:35:
---
vinha, 26.11.2006 13:15:
Bileet oli ihan ok, paikka hirveä. Varsin ahdasta ja painostavan tunkkaista (tupakointikieltoa odotellessa).
---
Eikö parhaat bileet ole juuri maan alla olevissa pienissä, savuisissa, maanisissa mestoissa missä hiki tiivistyy kattoon ja pienellä porukalla päästellään menemään...? :) Ainakin omat henk.koht parhaat bilemuistot on lähes kaikki pienistä bileistä, isot "hallimeiningit" on jotenkin etäisempiä tunnelman kannalta, vaikea selittää..
Sparkling, 26.11.2006 18:39:
Tupa oli suhteellisen täynnä ihan oletetusti ja kuumuuskin oli tiedossa, mutta kyllä tuli niin paljon hyviä viisuja että kelpas pomppia Tuttuja oli niiiiiiiin kauheesti liikkeellä että jokaiselle! Kiitos!
+ kiitti sille jollekin kääliölle, joka teki headshotit mulle ku yhtäkkii löi päällänsä mua silmäkulmaan.. on nimittäin edelleen kipee :(
Hule, 27.11.2006 15:00:
Toivottavasti Sparkling se en ollu minä..