Loopy - Escape

32 posts, 2 pages, 9,263 views

jazmo

Posts: 393

#21 • • jazmo techmu
Itsepä tämän olen muutaman kerran kuunnellut:

Muutamaa epävarmuutta lukuunottamatta taattua Loopyä (mitä tässä nyt olen... puoli vuotta.. seuraillu, tms.). Biisivalinnat itseasiassa aika hauskoja. Tosin just hiton rasittavia *iloinen*, koska nämä biisit varmaan jokainen tietää (alkuperäiset), mutta ei vaan saa prkl millään päähän bileissä.

Toiminu livenä varmasti aika hyvin. Jää levylle.
m1kk3

Posts: 5,560

#22 • • Edited m1kk3 no-life
mmm... tykkäsin :) tää on just sellasta progetrancesaundia mikä meikällekin maistuu. Hemmetin hyviä biisejä, kova on taso noissa demoissakin, ei voi muuta sanoa, etenkin mieleen jäi toi remix Salt Tank:in Euginasta, mainio yhistelmä groovaavaa narinabassoa ja alkuperäsen biisin kaunista leijailua. Todella tyylikkäästi ja alkuperäistä kunnioittaen tehty remix, props. Muutenkin laadukkaita biisejä, ei oikeestaan mikään kuulostanu siltä et "tää pitää skippaa", lähimpänä sitä oli kyllä toi Freaky Runaway, mut menettelihän sekin jotenkuten. :) Toi Korhosen White on tuttu jo edelliseltä Saunaprogelta ja ei voi sanoa kyllä muuta kun et parhaita transeja tänä vuonna ehdottomasti, hienoa että julkasu on tulossa. Ja tuotantopuolikin hienosti hanskassa. Toi uus Santiago Nino oli aluks vähän pettymys mut näin muutaman kuuntelukerran jälkeen se kuulostaa jo paremmalta :) Ja Moods remix tosta Larry Mountainsista oli tuttu myös entuudestaan, ja mikä jottei, mainio biisi ja sopi mun mielestä aika hyvin tonne koloseen missä se nyt oli, piristävän haussahtavaa meininkiä siihe väliin. Ja toi Beetseekersi oli kyllä loistava lopetus, siinä oli just sitä lopetusfiilistä ja kiva ettei menny ihan kiksutteluks kuitenkaan lopussakaan. Kynsiä pureskellen ootellaan sitä (joskus) tulevaa Beetseekers-lättyä jo :) Ja toi Maor Levin Lital uppoaa kyllä aina, seki menee siihen kategoriaan "vuoden parhaat (proge)transet".

Liveksi tosi nätisti miksattu, parit pikku laukat mut kellepä niitä ei joskus livenä tulis ja setti rakentukin ihan mukavasti, ei tullu sellasia fiiliksen putoamiskohtia, tätä olis kyllä tullu tanssahdeltua livenäkin. Oikein mukava setti, tää menee kyllä mp3-soittimeen ja autoon kuunneltavaksi :)

Kyllä Tampereen Schulzi osaa, ei siitä pääse mihkään :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Mick Elsa

Posts: 375

#23 • • Mick Elsa Macarize Records
Kyllähän tätä olis livenä fiilistelly oikein mukavasti!
Vaihdoissa oli vähän hakemista. Koppotia tuli siellä täällä, mut sit taas noi kivat efekti-kikkailut nosti teknistä suoritusta. Mitä biiseihin tulee, ni kyllähän jäbällä on näkemystä näihin hommiin. Hyviä raitoja lähes järjestään ja erityismaininnan arvoinen on vielä toi Fiji remix. Ennenkaikkea toi oli ehjä kokonaisuus, eikä kasa yksittäisiä biisejä. Keep up the good work! *hymy*
villelope

Posts: 2,846

#24 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Suurenmoiset kiitokset kaikille, jotka ovat saaneet palautearkkunsa auki. Palaute on ollut yllättävänkin positiivista, eikä vaihdoissa ollut pieni hakeminen ole näemmä haitannut (ainakaan niin paljoa, että alkaisi erikoisemmin dissaamaan).

Selektio korvaa puuttuvan tekniikan *nauru*


No mut, jos näiltä sankareilta sais vielä sanasen, niin se olis sitten siinä. Sen jälkeen voisikin suunnilla seuraavaa sekoitetta. Uudet luurit venaavat postissa ja soittöpöytä kiikutetaan mulle ens viikon alkupuolella. Sittenpähän alkaa hommat luonaamaan entistä paremmin :)

Jätkät hereillä!

tarsu, 13.7.2006 22:18:
voisin loopyttaa kans!



Wanna B, 13.7.2006 23:19:
Oli loistava setti livenä, pitää vielä selvinpäin kuunnella, laitan sit selvän pään palautetta tuonnempana *känni*



Myst, 14.7.2006 10:54:
Täytyypä ladata, kun monta mielenkiintoista biisiä mukana.



as, 14.7.2006 13:55:
Imuun! :) tracklisti vaikuttaa tosi lupaavalta ja edelliset miksaukset ollut kans tasokkaita :)

Myst

Posts: 95

#25 • • Myst
Erinomaiset kappalevalinnat ja vaihdot sujuvat ihan hyvin. Parissa kohtaa tuntuu vähän bugittavan. *nauru* Mutta eipä se paljon menoa haittaa. Kaikenkaikkiaan loistava miksaus, tämmönen proge saundi putoilee ainakin mulle tällä hetkellä hyvin. *jiihaa*
perunamuusi

Posts: 8

#26 • • perunamuusi möäär
Loistavaa, saa multa täydet pisteet.

Vois muut ottaa vähän oppia tästä ;)
villelope

Posts: 2,846

#27 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Nonnii immeiset. Nappasin setin pois jaosta, koska omassa kuuntelussani tuon setin tekniikka ei lämmittänyt mieltä juur ollenkaan. Palautetta saa toki vielä antaa, jos ehdit tämän setin kuluneen 2,5 viikon aikana imaisemaan.

Olen tässä nauhoittelemassa läjän eri sekoitteita lähiaikoina, eiköhän tännekin joku saada jakoon hyvinkin pian *hymy*
akiapina

Posts: 2,729

#28 • • akiapina apinaki

LooPy, 26.7.2006 13:56:
Selektio korvaa puuttuvan tekniikan *nauru*



LooPy, 31.7.2006 23:41:
Nonnii immeiset. Nappasin setin pois jaosta, koska omassa kuuntelussani tuon setin tekniikka ei lämmittänyt mieltä juur ollenkaan.



hei ftw lope!

(oon myös koittanut toitottaa itselle tota ekaa quottia, muuten tulis suru puseroon kun täällä muutama jäpä miettii että meneekö vaihto nuotilleen oikein kun itse pitää painia sen kanssa pysyykö biitit tahdissa edes sen 1.5-2.5 min ajan :D)
villelope

Posts: 2,846

#29 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola

Aki A., 31.7.2006 23:45:
---
hei ftw lope!


For Teh Win.

vai btw:kö toi piti olla?

*nauru*

Aki A., 31.7.2006 23:45:
---
(oon myös koittanut toitottaa itselle tota ekaa quottia, muuten tulis suru puseroon kun täällä muutama jäpä miettii että meneekö vaihto nuotilleen oikein kun itse pitää painia sen kanssa pysyykö biitit tahdissa edes sen 1.5-2.5 min ajan :D)


No mä oon sitä osastoa ketä muistaa kitistä nanosekuntilaukoista, jos on tuttua materiaalia levylautasella. Jos on vierasta genreä tai muuten uutta/vanhaa mulle entuudestaan vierasta, mutta niin kiehovaa soundia, ei oo paljoon nanosekuntilaukat ja korjausliikkeet paljoa häirinneet.

Mut itteä pistää vituttamaan kohtis isosti ne "mokat". Bileissähän moista pikkuhakemista edes huomaa. PA antaa paljon anteeksi. Tarkkakorvainen Flight:kaan ei huomannut paikanpäällä ollessaan mitään virheitä setissäni, mutta tätä kuunnellessa ihmettelin miksei useampi rutissut tekniikasta.

Täytyy kyllä sanoa, että eritoten nopeasti havaittu laukka sekä sen korjaaminen on hyvän DJ:n merkki. Niinkuin jokapojan suosikki-DJ Tiësto jossain haastattelussa oli tokaissut: "3% bilejengistä spottaa yleensäkään vaihtoja".

Onneks täällä ollaan IMO "hivenen" valveentuneempia.
a98

Posts: 871

#30 • • Edited a98
joo mä en ainakaan seteissä saati bileissä kuuntele oikeastaan "yhtään" vaihtoja.. paitsi
a) menee ihan junaonnettomuudeks
b) ristibiittiin
c) täydellisesti päällekkäin muutaman minsan ajan <3
villelope

Posts: 2,846

#31 • • villelope Lope of Lope & Kantola

a98, 1.8.2006 01:53:
a) menee ihan junaonnettomuudeks


TJEU: Tiesto-kommentti.

a98, 1.8.2006 01:53:
b) ristibiittiin


Tällä varmaankin tarkoitat sitä kun ykköset ei osu kohdilleen.

Mikäli näin, niin tuo on mun mielestä huomattavasti ärsyttävämpää kuin pieni laukka. Menee hermot välittömästi.

a98, 1.8.2006 01:53:
c) täydellisesti päällekkäin muutaman minsan ajan <3


Voi jösses sitä fiilistä kun saa tuollaisen vaihdon nauhalle. Sitten vielä kun harmoniat/sävellajit menee yhteen *pihkassa*

Pitkä vaihto, melodioiden soidessa päällekkäin ja vielä rankasti eri sävellajista on kyl myös semmonen mikä ei anna kyllä erikoisemmin anteeksi. Tuollaisen kuulee myös se loppu 97% porukasta Tieston keikalla.
jazmo

Posts: 393

#32 • • jazmo techmu
Vitti miten tiukka tää eka biisi muuten!