Aki A., 31.7.2006 23:45:
---
hei ftw lope!
For Teh Win.
vai btw:kö toi piti olla?
Aki A., 31.7.2006 23:45:
---
(oon myös koittanut toitottaa itselle tota ekaa quottia, muuten tulis suru puseroon kun täällä muutama jäpä miettii että meneekö vaihto nuotilleen oikein kun itse pitää painia sen kanssa pysyykö biitit tahdissa edes sen 1.5-2.5 min ajan :D)
No mä oon sitä osastoa ketä muistaa kitistä nanosekuntilaukoista, jos on tuttua materiaalia levylautasella. Jos on vierasta genreä tai muuten uutta/vanhaa mulle entuudestaan vierasta, mutta niin kiehovaa soundia, ei oo paljoon nanosekuntilaukat ja korjausliikkeet paljoa häirinneet.
Mut itteä pistää vituttamaan kohtis isosti ne "mokat". Bileissähän moista pikkuhakemista edes huomaa. PA antaa paljon anteeksi. Tarkkakorvainen Flight:kaan ei huomannut paikanpäällä ollessaan mitään virheitä setissäni, mutta tätä kuunnellessa ihmettelin miksei useampi rutissut tekniikasta.
Täytyy kyllä sanoa, että eritoten nopeasti havaittu laukka sekä sen korjaaminen on hyvän DJ:n merkki. Niinkuin jokapojan suosikki-DJ Tiësto jossain haastattelussa oli tokaissut: "3% bilejengistä spottaa yleensäkään vaihtoja".
Onneks täällä ollaan IMO "hivenen" valveentuneempia.