Svartholman Juhannus 2007 on vaarassa!

66 posts, 4 pages, 21,115 views

Kolera

Posts: 4,256

#41 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Individual, 18.4.2007 20:14:
http://www.linnanjuhannus.net


TAAS WHINE ei se oo net ku com =P

ja mua kans tosiaan pelottaa enemmän noi piripäiset ja aggressiiviset teknohomot ku jotku letkeet pajapäissää olevat paskahousut

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jago

Posts: 4,039

#43 • • Jago un-trained monkee
svartholma ois ollu ihan super jees juttu, mutta ei tommoseen oikeen viitti mennä
svartholmasta teki kivvan se että voi todella jatkaa biletystä aamuun asti ja viellä aamullakin*joo* ja sai lähtee niin myöhään kun halus. tuolla tulis semmonen fiilis että kannattaa olla vekka ennenkun seuraavan jengin musa alkaa sattua korvissa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Syce

Posts: 1,649

#44 • • Edited Syce
Niin..siis korjataan että siellä on oma lava molemmille (Teho ja Mixxed) Ei siis että jonain päivänä sois joku tietty musiikki!*piis* (huom. yhteensä Kolme lavaa näillä näkymin tulossa!)
Sallakat

Posts: 2,220

#46 • • Sallakat jungle, baby !
siis onks nää nyt siellä linnotuksessa vai siellä keskustassa, niinku eräs postaus kertoi??

jos ne nyt jonnekin loviisan keskustaan (*nauru*) muuttaa niin aika hilusti katoaa tunnelma. Käy kuin koneistolle konsanaan helsingin muuton yhteydessä *joo*
Syce

Posts: 1,649

#47 • • Syce

Sallakat, 19.4.2007 10:57:
siis onks nää nyt siellä linnotuksessa vai siellä keskustassa, niinku eräs postaus kertoi??

jos ne nyt jonnekin loviisan keskustaan (*nauru*) muuttaa niin aika hilusti katoaa tunnelma. Käy kuin koneistolle konsanaan helsingin muuton yhteydessä *joo*



Tapahtuma siirtynyt maalinnoitukseen keskustaan! Ainahan saaressa oma tunnelmansa on mutta kun paikassa ei bileitä voi järjestää niin asialle ei vain voi mitää =(
Sallakat

Posts: 2,220

#48 • • Sallakat jungle, baby !
ahahah mä luulin ett keskusta tarkoitti loviisan keskustaa!! *nauru* mutt maalinnoituksen keskusta lienee eri asia.
Anselmi

Posts: 2,578

#49 • • Anselmi And sell me

Sallakat, 19.4.2007 11:35:
ahahah mä luulin ett keskusta tarkoitti loviisan keskustaa!! *nauru* mutt maalinnoituksen keskusta lienee eri asia.


Tai ehkä maalinnoitus on keskustassa? *nauru*

--
sen pituinen se

Sallakat

Posts: 2,220

#50 • • Sallakat jungle, baby !

Anselmi, 19.4.2007 11:36:
---
Sallakat, 19.4.2007 11:35:
ahahah mä luulin ett keskusta tarkoitti loviisan keskustaa!! *nauru* mutt maalinnoituksen keskusta lienee eri asia.

---

Tai ehkä maalinnoitus on keskustassa? *nauru*



mulla ei tietoa paremmin löydy niin ihan yhtä hyvin voi ollakin. Eihän se loviisa iso paikka kuitenkaan ole *hih*
Anselmi

Posts: 2,578

#51 • • Anselmi And sell me

Sallakat, 19.4.2007 11:39:
---
Anselmi, 19.4.2007 11:36:
---
Sallakat, 19.4.2007 11:35:
ahahah mä luulin ett keskusta tarkoitti loviisan keskustaa!! *nauru* mutt maalinnoituksen keskusta lienee eri asia.

---

Tai ehkä maalinnoitus on keskustassa? *nauru*

---


mulla ei tietoa paremmin löydy niin ihan yhtä hyvin voi ollakin. Eihän se loviisa iso paikka kuitenkaan ole *hih*


Syce, 19.4.2007 11:11:
Tapahtuma siirtynyt maalinnoitukseen keskustaan!


Ei maalinnoituksen keskustaan, vaan maalinnoitukseen keskustaan.

Kuppi kahvia Sallalle. niin hyvin se menee*vink*
Jokainen meistä on joskus vähän jäässä.

--
sen pituinen se

Sallakat

Posts: 2,220

#52 • • Sallakat jungle, baby !

Anselmi, 19.4.2007 11:44:
Ei maalinnoituksen keskustaan, vaan maalinnoitukseen keskustaan.

Kuppi kahvia Sallalle. niin hyvin se menee*vink*
Jokainen meistä on joskus vähän jäässä.



*nauru*
ei ole mun vika. Syytän niitä eilistä, about 8 eri alkoholiannosta.

Nii ja hittooks mä tässäkin topicissa pönttöilen, en oo ees tulossa ku meen mökille!
Syce

Posts: 1,649

#53 • • Syce

Anselmi, 19.4.2007 11:44:
---
Sallakat, 19.4.2007 11:39:
---
Anselmi, 19.4.2007 11:36:
---
Sallakat, 19.4.2007 11:35:
ahahah mä luulin ett keskusta tarkoitti loviisan keskustaa!! *nauru* mutt maalinnoituksen keskusta lienee eri asia.

---

Tai ehkä maalinnoitus on keskustassa? *nauru*

---


mulla ei tietoa paremmin löydy niin ihan yhtä hyvin voi ollakin. Eihän se loviisa iso paikka
kuitenkaan ole *hih*

---


---
Syce, 19.4.2007 11:11:
Tapahtuma siirtynyt maalinnoitukseen keskustaan!

---

Ei maalinnoituksen keskustaan, vaan maalinnoitukseen keskustaan.

Kuppi kahvia Sallalle. niin hyvin se menee*vink*
Jokainen meistä on joskus vähän jäässä.



Kyllä...keskustassa olevaan maalinnoitukseen*hihu* ei ole ensimmäinen kerta kun minua on vaikea ymmärtää*nauru*
josbe

Posts: 1,982

#54 • • josbe suomalainen juhlakinkku

juju, 19.4.2007 09:17:
---
josbe, 18.4.2007 22:23:
Ollaanks me ja muut muuten menos? *hymy*
---
ollaan *vink*


Jaahas. No, ollaanko me varaamassa samaa majoitusta, vai huoliiko ne meitä enää sinne? *iloinen*
Anselmi

Posts: 2,578

#55 • • Anselmi And sell me

josbe, 19.4.2007 11:48:
---
juju, 19.4.2007 09:17:
---
josbe, 18.4.2007 22:23:
Ollaanks me ja muut muuten menos? *hymy*
---
ollaan *vink*

---

Jaahas. No, ollaanko me varaamassa samaa majoitusta, vai huoliiko ne meitä enää sinne? *iloinen*


Varmaan pitää varata eri nimellä tällä kertaa ja sanoa et ollaan vaik Porista*nauru*

--
sen pituinen se

josbe

Posts: 1,982

#56 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Syce, 19.4.2007 11:11:
---
Sallakat, 19.4.2007 10:57:
siis onks nää nyt siellä linnotuksessa vai siellä keskustassa, niinku eräs postaus kertoi??

jos ne nyt jonnekin loviisan keskustaan (*nauru*) muuttaa niin aika hilusti katoaa tunnelma. Käy kuin koneistolle konsanaan helsingin muuton yhteydessä *joo*

---


Tapahtuma siirtynyt maalinnoitukseen keskustaan! Ainahan saaressa oma tunnelmansa on mutta kun paikassa ei bileitä voi järjestää niin asialle ei vain voi mitää =(


Ja siks toiseks, niin oli siinä saaressakin - tai paremminkin saarelle siirtymisessä - omat huonot puolensa. Nyt vois lähtee kätevämmin takas majapaikkaan aina kun tekee mieli.
juju

Posts: 1,050

#57 • • juju a e r o

Anselmi, 19.4.2007 11:50:
---
...ja sanoa et ollaan vaik Porista*nauru*



no sitten ei ainakaan olis mitään asiaa sinne *nauru*
josbe

Posts: 1,982

#58 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Anselmi, 19.4.2007 11:50:
---
josbe, 19.4.2007 11:48:

Jaahas. No, ollaanko me varaamassa samaa majoitusta, vai huoliiko ne meitä enää sinne? *iloinen*

---

Varmaan pitää varata eri nimellä tällä kertaa ja sanoa et ollaan vaik Porista*nauru*


Mä kelasin jo niin pitkälle, ettei ne vältsyyn enää ikinä koskaan ota sinne ketään alle 40-vuotiaita, nimestä viis *nauru* Ja ymmärtääkseni niillä isännillä ei ollut mitään meitä vastaan, vaan lähinnä muut vieraat urputti niille joistain ihan pikku asioista. *hmph*
Anselmi

Posts: 2,578

#59 • • Anselmi And sell me

josbe, 19.4.2007 11:55:
---
Anselmi, 19.4.2007 11:50:
---
josbe, 19.4.2007 11:48:

Jaahas. No, ollaanko me varaamassa samaa majoitusta, vai huoliiko ne meitä enää sinne? *iloinen*

---

Varmaan pitää varata eri nimellä tällä kertaa ja sanoa et ollaan vaik Porista*nauru*

---

Mä kelasin jo niin pitkälle, ettei ne vältsyyn enää ikinä koskaan ota sinne ketään alle 40-vuotiaita, nimestä viis *nauru* Ja ymmärtääkseni niillä isännillä ei ollut mitään meitä vastaan, vaan lähinnä muut vieraat urputti niille joistain ihan pikku asioista. *hmph*


Oli se kieltämättä hiukan eksoottista*nauru* Vietä nyt siinä sitten Juhannusta kaveriporukalla, ehkä jopa hiukan railakkaastikkin(*lmao*) jonkun tuntemattoman suvun keskellä*nauru* Suku parka*eiei**nauru*

--
sen pituinen se

Syce

Posts: 1,649

#60 • • Syce

josbe, 19.4.2007 11:51:
---
Syce, 19.4.2007 11:11:
---
Sallakat, 19.4.2007 10:57:
siis onks nää nyt siellä linnotuksessa vai siellä keskustassa, niinku eräs postaus kertoi??

jos ne nyt jonnekin loviisan keskustaan (*nauru*) muuttaa niin aika hilusti katoaa tunnelma. Käy kuin koneistolle konsanaan helsingin muuton yhteydessä *joo*

---


Tapahtuma siirtynyt maalinnoitukseen keskustaan! Ainahan saaressa oma tunnelmansa on mutta kun paikassa ei bileitä voi järjestää niin asialle ei vain voi mitää =(

---

Ja siks toiseks, niin oli siinä saaressakin - tai paremminkin saarelle siirtymisessä - omat huonot puolensa. Nyt vois lähtee kätevämmin takas majapaikkaan aina kun tekee mieli.



Kaikesta pienestä on opittu... *hihu*