Svartholman Juhannus 2007 on vaarassa!

66 posts, 4 pages, 21,111 views

Anime

Posts: 1,939

#21 • • Anime Retrostööpeli
Saarella oli paljon tilaa sijoittaa fiksumminkin esim. rantsussa ollut Teho-lava. Tottakai mökkiläiset valittaa metelistä kun lava on suunnattu suoraan merelle. Olisiko siinä mitään järkeä, että ens kerralla sijoittaisi kyseisen lavan sinne sisäpihalle jossa oli ihan pirusti tilaa (jäi kokonaan käyttämättä nimittäin), Mixx-lava oli just hyvä siellä bunkkerissa minne ei edes kännykkä löytänyt kenttää.. Tuuli puhaltaa juuri sieltä suunnasta mihin lavat olisi pitäneet sijoittaa, tämä eliminoisi ylimääräisen saatanallisen mökän synnyn..

Svartholm on mahdollisuuksia täynnä ja ne vain pitää osata hyödyntää nillittäjistä huolimatta.

--
-K

sts

Posts: 7,969

#22 • • sts Sama pyynti aitta!
Lahjoittakaa kaikille mökeille vapaaliput ja n+x ilmasta juomaa.
aleksisi

Posts: 282

#23 • • aleksisi
juu. näitäkään tansseja ei sit taida ens vuonna enää olla..

--
siellä missä jatkot..

Individual

Posts: 10,942

#24 • • Individual HYPNO!

aleksisi, 21.9.2006 18:08:
juu. näitäkään tansseja ei sit taida ens vuonna enää olla..


Kuis? Eiks tässä nyt kuitenkin ole aika tarkkaan 9 kuukautta ensi Juhannukseen, eli a) jos jotain päätöksiä on tehty, niin niihin voitaneen vielä vaikuttaa tai b) mitään päätöksiä tulevaisuuden suhteen ei ole vielä edes tehty, jolloin tuntuu hassulta tässä vaiheessa postata moisia spekulaatioita. Jos taas olen ollut puusilmä ja jossain on lopullisesti mustaa valkoisella, että show´s been cancelled, niin painun nurkkaan häpeämään, mutta sitä ennen en...
aleksisi

Posts: 282

#25 • • aleksisi

Individual, 21.9.2006 18:31:

Kuis? Eiks tässä nyt kuitenkin ole aika tarkkaan 9 kuukautta ensi Juhannukseen, eli a) jos jotain päätöksiä on tehty, niin niihin voitaneen vielä vaikuttaa tai b) mitään päätöksiä tulevaisuuden suhteen ei ole vielä edes tehty, jolloin tuntuu hassulta tässä vaiheessa postata moisia spekulaatioita. Jos taas olen ollut puusilmä ja jossain on lopullisesti mustaa valkoisella, että show´s been cancelled, niin painun nurkkaan häpeämään, mutta sitä ennen en...


Totanoin, just tuli olisko ollu yle24:ltä uudenmaan uutiset(tai kulttuuriuutiset, tai jotain..) jossa mainittiin että loviisan kaupunki aikoo rajoittaa juhlimista saarella koska se ei kestä 3000 ihmisen kestejä, mutta jotain pienempimuotoista kulttuuritoimintaa voi vastaisuudessakin järjestää, oli kuulemma tullut paljon valituksia ko. tapahtumasta..tiedä sitten oliko valituksilla mitään tekemistä saaren kestämisen kanssa..

--
siellä missä jatkot..

Individual

Posts: 10,942

#26 • • Individual HYPNO!

aleksisi, 21.9.2006 19:10:
---
Individual, 21.9.2006 18:31:

Kuis? Eiks tässä nyt kuitenkin ole aika tarkkaan 9 kuukautta ensi Juhannukseen, eli a) jos jotain päätöksiä on tehty, niin niihin voitaneen vielä vaikuttaa tai b) mitään päätöksiä tulevaisuuden suhteen ei ole vielä edes tehty, jolloin tuntuu hassulta tässä vaiheessa postata moisia spekulaatioita. Jos taas olen ollut puusilmä ja jossain on lopullisesti mustaa valkoisella, että show´s been cancelled, niin painun nurkkaan häpeämään, mutta sitä ennen en...

---

Totanoin, just tuli olisko ollu yle24:ltä uudenmaan uutiset(tai kulttuuriuutiset, tai jotain..) jossa mainittiin että loviisan kaupunki aikoo rajoittaa juhlimista saarella koska se ei kestä 3000 ihmisen kestejä, mutta jotain pienempimuotoista kulttuuritoimintaa voi vastaisuudessakin järjestää, oli kuulemma tullut paljon valituksia ko. tapahtumasta..tiedä sitten oliko valituksilla mitään tekemistä saaren kestämisen kanssa..


No sit. Aika paska jos näin on.
m1kk3

Posts: 5,560

#27 • • Edited m1kk3 no-life
:(

mulla tulee niin paljon tota paikkaa ja sitä fiilistä ja niitä mukavia ihmisiä ikävä *uuh* mut perkele tällästä tää sit näköjään täällä pohjolassa on, muutama ihminen päättää tuhansien ihmisten puolesta *dissaa*

mut kiitoksia Janus ja kumppanit viime juhannuksesta, se oli mun kivoin juhannus ikinä. Harmi vaan kun ei sitä fiilistä oo enää mahollisuus kokea uudestaan :(

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

domi

Posts: 7,069

#28 • • domi Työn sankari.

mikke, 21.9.2006 22:53:
:(

mulla tulee niin paljon tota paikkaa ja sitä fiilistä ja niitä mukavia ihmisiä ikävä *uuh* mut perkele tällästä tää sit näköjään täällä pohjolassa on, muutama ihminen päättää tuhansien ihmisten puolesta *dissaa*


No ei se asia ihan noinkaan varmasti ole.
m1kk3

Posts: 5,560

#29 • • m1kk3 no-life

domi, 21.9.2006 22:54:
No ei se asia ihan noinkaan varmasti ole.


vaan ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

r0n

Posts: 2,258

#30 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
meh *poks*

--
6er reihe

m1kk3

Posts: 5,560

#32 • • m1kk3 no-life

domi, 21.9.2006 22:56:
Eiköhän siihen ole vaikuttanut vähän useamman kuin "muutaman" ihmisen mielipide asiasta, et järkätäänkö siellä mitään vai ei.


no, mulla on sellanen käsitys että koska kaikki muuten sujui suunnitelmien ja kaikkien ohjeiden ja määräysten mukaisesti, niin ainoa syy tapahtuman kieltoon on se että muutama (tai muutama kymmen, whatever) mökkiläinen on vetäny herneen nenään siitä että juhannuksena kuuluu vähän meteliä. Mut joo, myönnän, mä olen katkera ja vihainen *grr* *uuh*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

josbe

Posts: 1,982

#33 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Tietääks muuten kukaan, miten tälle asialle on käynyt sitten viime vuoden?
Syce

Posts: 1,649

#34 • • Edited Syce

josbe, 18.4.2007 15:11:
Tietääks muuten kukaan, miten tälle asialle on käynyt sitten viime vuoden?
[/q


www.linnanjuhannus.com

Svartholmassa homma loppui mutta loviisan keskustassa jatkuu. Lisätietoja pitäisi tulla tälläviikolla

Syce

Posts: 1,649

#36 • • Syce
siis...uskoisin et pojat saa laitettua tällä viikolla ilmoituksen ja loputkin esiintyjät klubbariin!
antti83

Posts: 206

#37 • • antti83
Voi herranjestas kun kuulostaa hyvältä *kuolaa*. Päätin juuri missä vietän ensi Juhannukseni *sydän*.
Anselmi

Posts: 2,578

#39 • • Edited Anselmi And sell me

Andy_, 18.4.2007 20:05:
Voi herranjestas kun kuulostaa hyvältä *kuolaa*. Päätin juuri missä vietän ensi Juhannukseni *sydän*.


No mua kyllä enemmän kuin huolestuttaa se että ekana iltana on konemusalinja ja tokana puhdas suomiräppi linja. Huolestuttaa hiukan tuo kulttuurien yhteentörmäys, se että jotkut kännisistä suomiräpjannuista saattaa haluta juhannuksen kunniaksi takoa nyrkillä hiukan muutosta "narkkarihomoteknoilijoihin".

--
sen pituinen se

josbe

Posts: 1,982

#40 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Anselmi, 18.4.2007 20:21:
---
Andy_, 18.4.2007 20:05:
Voi herranjestas kun kuulostaa hyvältä *kuolaa*. Päätin juuri missä vietän ensi Juhannukseni *sydän*.

---

No mua kyllä enemmän kuin huolestuttaa se että ekana iltana on konemusalinja ja tokana puhdas suomiräppi linja. Huolestuttaa hiukan tuo kulttuurien yhteentörmäys, se että jotkut kännisistä suomiräpjannuista saattaa haluta juhannuksen kunniaksi takoa nyrkillä hiukan muutosta "narkkarihomoteknoilijoihin".


Ai mitä hittoo? *nauru* En voi kuvitella... Ollaanks me ja muut muuten menos? *hymy*