33 posts, 2 pages, 7,130 views
mulla on tosi mahtava viikonloppu keskellä metsää keskiruotsissa sieniä poimimassa. jipii!
No nyt on sit blondikomplexi täydentynyt täällä virtuaalimaailmassakin, joten heipsistä vaan mINNy, milla ja Angeli!
Ja Halmarkissa sitten häröillään, ei taida muuhun nimittäin mulla rahkeet riittää tällä kerralla.
Mutta sitäkin innokkaampana sit lauantaina!!!
See ya girls!
yana4000:mulla on tosi mahtava viikonloppu keskellä metsää keskiruotsissa sieniä poimimassa. jipii!
Ällös murehdi, mäkin nimittäin meinaan passata ton viikonlopun ihan suosiolla -> Rahat ja selkäranka finaalissa
-> Lähden Åboon karkuun pahaa maailmaa.
Toisaalta, Turku voi olla vielä pahempi*voiei*
Ai että passasit vai? Se oli sit varmaan sun kaksoisveli, ku majaili fredalla*vink*
Meja:Ai että passasit vai? Se oli sit varmaan sun kaksoisveli, ku majaili fredalla*vink*
Jep, sä siis tunnistit sen. Se oli mun Argentiinassa asuva veli, Santo nimeltään. Toivottavasti se käyttäyty hyvin eikä riehunu. Noi etelä-amerikkalaiset on joskus aika tempperamenttisia.
mINNy:Meja:Juu, Santo oli oikein kiltisti!
Olikohan sekin, joka riehui, etelä-amerikkalainen? Sehän selittäiskin kaiken, sen seinää pitkin kiipeämisen ja muun...hihii... Hurjia noi argentiinalaiset! Huh!