Mahtava viikonloppu tulossa....

33 posts, 2 pages, 7,148 views

kissi

#21 • • kissi niihä?
No nyt on sit blondikomplexi täydentynyt täällä virtuaalimaailmassakin, joten heipsistä vaan mINNy, milla ja Angeli! *vink*
Ja Halmarkissa sitten häröillään, ei taida muuhun nimittäin mulla rahkeet riittää tällä kerralla.
Mutta sitäkin innokkaampana sit lauantaina!!!*nauru*
See ya girls!
Salien

#22 • • Salien El Croco
yana4000:

mulla on tosi mahtava viikonloppu keskellä metsää keskiruotsissa sieniä poimimassa. jipii!

Ällös murehdi, mäkin nimittäin meinaan passata ton viikonlopun ihan suosiolla -> Rahat ja selkäranka finaalissa
-> Lähden Åboon karkuun pahaa maailmaa. *uuh*

Toisaalta, Turku voi olla vielä pahempi*voiei*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

#23 • • Guest
Meja:

No nyt on sit blondikomplexi täydentynyt täällä virtuaalimaailmassakin, joten heipsistä vaan mINNy, milla ja Angeli! *vink*
Ja Halmarkissa sitten häröillään, ei taida muuhun nimittäin mulla rahkeet riittää tällä kerralla.
Mutta sitäkin innokkaampana sit lauantaina!!!*nauru*
See ya girls!

JEEEEEEE!!!!!*sydän* Heip beib!! Joo kannattaa kyllä mua ja millaa varoa kun saatetaa siis ollaan aikas ääliöitä!KÄNNISSÄ!Hihhhhhhh*plur*
#24 • • Guest
Siis toi oli multa!
T:Angeli

Ku tää ei toimi kunnolla *suru*
hyvisdeluxe

#25 • • hyvisdeluxe superdeluxe
pumps pumps pumppi jäi sitten väliin kun kaikki frendit dissas... :(
#26 • • Pirpeli Guest
PUMP oli vallan kiva. Mr. A veti hyvää settiä, paitsi lopun spanish-luritus oli pöh. Amrta oli tylsä kinkyilyieen:(Booli oli kuitenkin hyvää, ja tunnelma!*joo*
kissi

#27 • • kissi niihä?
Salien:

yana4000:mulla on tosi mahtava viikonloppu keskellä metsää keskiruotsissa sieniä poimimassa. jipii!

Ällös murehdi, mäkin nimittäin meinaan passata ton viikonlopun ihan suosiolla -> Rahat ja selkäranka finaalissa
-> Lähden Åboon karkuun pahaa maailmaa. *uuh*

Toisaalta, Turku voi olla vielä pahempi*voiei*

Ai että passasit vai? Se oli sit varmaan sun kaksoisveli, ku majaili fredalla*vink*
Salien

#28 • • Salien El Croco
Meja:

Ai että passasit vai? Se oli sit varmaan sun kaksoisveli, ku majaili fredalla*vink*

Jep, sä siis tunnistit sen. Se oli mun Argentiinassa asuva veli, Santo nimeltään. *iloinen* Toivottavasti se käyttäyty hyvin eikä riehunu. Noi etelä-amerikkalaiset on joskus aika tempperamenttisia.

*plur*

--

hyvisdeluxe

#29 • • hyvisdeluxe superdeluxe
Nylon oli kiva.... tooosi kiva.

Joku nätti tyttö tuli kyseleen jotain tanssilattialla, mutta en kuullu sanaakaan ja sit se yht'äkkiä pussas. Kunnon ylläripusu. Itse asiassa kaks ylläripusuu. Jee! *plur* Mut sit se hävis jonnekin. Tuli ja meni. Hetken illuusio? ...vai kuvittelinkohan koko jutun...*blush*
Joka tapauksessa siistii oli. Pitkästä aikaa kunnon kemut!
Hula Hula!
SuttiS

#30 • • SuttiS Drama Queen
Salien:

Meja:Ai että passasit vai? Se oli sit varmaan sun kaksoisveli, ku majaili fredalla*vink*

Jep, sä siis tunnistit sen. Se oli mun Argentiinassa asuva veli, Santo nimeltään. *iloinen* Toivottavasti se käyttäyty hyvin eikä riehunu. Noi etelä-amerikkalaiset on joskus aika tempperamenttisia.

*plur*

Juu, Santo oli oikein kiltisti!
Olikohan sekin, joka riehui, etelä-amerikkalainen? Sehän selittäiskin kaiken, sen seinää pitkin kiipeämisen ja muun...hihii... *vink* Hurjia noi argentiinalaiset! Huh! *hih*

--
Suoritus tekee mestarin.

kissi

#31 • • kissi niihä?
Joo ei hätiä mitiä, Santo rules! Mutta mutta...se toinen latino...huh... Pahoja unia nään valveillakin*uuh*
Ei tämmösen pikku tyttösen pää kestä*eiei*
Salien

#32 • • Salien El Croco

mINNy:Meja:Juu, Santo oli oikein kiltisti!
Olikohan sekin, joka riehui, etelä-amerikkalainen? Sehän selittäiskin kaiken, sen seinää pitkin kiipeämisen ja muun...hihii... *vink* Hurjia noi argentiinalaiset! Huh! *hih*

Joo veikkaisin, että se oli jostakin ulkomailta. Ainakin se puhui jotain ihan hämäriä juttuja ja vieläpä jollain ihan oudolla kielellä. *vink*

--

#33 • • antique Guest
LÄHTISIN!mut kun ei oo rahaa...*igor*
mut bilettäkää munkin puolesta!*piis**super*