Mitä inhoat ihmisissä eniten?

136 posts, 7 pages, 40,913 views

sapeli

Posts: 11,768

#121 • • sapeli jokukukamikä?
Kyllä se olis tuo "kapeakatseisuus", eli toisin sanoen suvaitsemattomuus. Toisin sanoen suvaitsen itse about kaikkea ja kaikkia paitsi suvaitsemattomuutta *hih* Mutta paljon yleisempää on epärehellisyys - sitä en inhoa, mutta se tässä maailmassa aiheuttaa ehkä eniten riitoja ja murheita *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#122 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

sapeli, 10.8.2006 02:15:
Kyllä se olis tuo "kapeakatseisuus", eli toisin sanoen suvaitsemattomuus. Toisin sanoen suvaitsen itse about kaikkea ja kaikkia paitsi suvaitsemattomuutta *hih* Mutta paljon yleisempää on epärehellisyys - sitä en inhoa, mutta se tässä maailmassa aiheuttaa ehkä eniten riitoja ja murheita *uuh*



Yhdyn täysin edelliseen. Mä olen myös todennut tässä lähiaikoina, että ehkäpä mun ystäviäni yhdistääkin juuri se, että ne on avarakatseisia kaikki. Mä inhoan turhaa riitelyä ja väittelyä. Asioista voidaan puhua sivistyneesti myös varsinaisesti väittelemättä ja se on mun mielestä kivaa.

Ja ilkeyttäkin mä inhoan. Ei saisi tahallaan olla ilkeä ilkimys!
Alyna

Posts: 194

#123 • • Edited Alyna
Epärehellisyyttä, itsekkyyttä ja etenkin selkään puukottamista. Pahimmalta tuntuu jos joku, johon olet luottanut ja puhunut henkilökohtaisia asioita puukottaa selkään. Vielä kun luottamus on mulle sen verran tärkeä asia, että kun se kerran menee niin sitä ei saa takaisin. Sen jälkeen suhtaudun varauksella vaikka olisi ollut hyväkin ystävä.

Sitä tulee vähän liian helposti luotettua ihmisiin ja uskottua niistä pelkkää hyvää.. vaikka ei edes olisi tuntenut kovin kauaa *uuh* *toktok*
sapeli

Posts: 11,768

#124 • • sapeli jokukukamikä?

Lyylikki, 10.8.2006 20:34:
Ja ilkeyttäkin mä inhoan. Ei saisi tahallaan olla ilkeä ilkimys!



Meikäläinen ei usko ilkeyteen. Uskon aika vahvasti siihen että ihmiset tekee pahaa muille jos niillä on itsellään paha olla. *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

K

Posts: 511

#125 • • K

sapeli, 10.8.2006 22:45:
---
ihmiset tekee pahaa muille jos niillä on itsellään paha olla. *uuh*



...ja jos ne ei tajuu, et se on aina lopulta omassa nilkassa.
vergio

Posts: 218

#126 • • vergio barbaari
Valehteluu!!! Oikeesti raivostuttavaa! Ja kateus on kyl kans sellainen asia joka ei kyl uppoo mun jakeluun!!! *uuh*

--
Anna mun bailaa...

Avatar
#127 • • Marianne Guest
Ihmisiä jotka:

pettävät lupauksensa
epärehellisyyttä
itseään muita fiksumpina pitäviä tyyppejä/ jotka ajattelevat olevansa jotenkin muita parempia.
passiivisia ihmisiä
jotka eivät kykene kuuntelemaan muita
Snowie

Posts: 601

#128 • • Snowie Ihku Hiutale
Teennäisyyttä.
Lupausten pettämistä (varsinkin omaa etuaan tavoitellakseen..)
Kaikenlainen hyväksikäyttö.
Toisen hylkäämistä ns. "tarpeettomana". *dissaa*
Se että pitää ystäviään ja heidän tukea itsestäänselvyytenä.
Manipulointia.
Pinnallisuutta, lokerointia..

Lista toistaa itseään eli näin tiivistettynä IKUINEN VITUN OMAAN NAPAAN TUIJOTTAMINEN!
Ober

Posts: 587

#129 • • Ober Dog shit taco

Marianne, 7.10.2006 23:36:
Ihmisiä jotka:

pettävät lupauksensa
epärehellisyyttä
itseään muita fiksumpina pitäviä tyyppejä/ jotka ajattelevat olevansa jotenkin muita parempia.
passiivisia ihmisiä
jotka eivät kykene kuuntelemaan muita


Aika hyvin kiteytetty!!*släp*
Unik

Posts: 4,117

#130 • • Unik
Ihmisiä jotka eivät kuuntele vaan teeskentevät et kuuntelevat ja keskeyttävät...aina.
Nitta

Posts: 5,021

#131 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Marianne, 7.10.2006 23:36:
Ihmisiä jotka:

pettävät lupauksensa
epärehellisyyttä
itseään muita fiksumpina pitäviä tyyppejä/ jotka ajattelevat olevansa jotenkin muita parempia.
passiivisia ihmisiä
jotka eivät kykene kuuntelemaan muita



Toivottavasti itse ei onnistu käyttäytymään näin.

Samaa mieltä siis olen.
TanyaK

Posts: 745

#132 • • Edited TanyaK karkeakielinen kujakissa
Pätemistä: Tarvii aina laittaa paremmaksi vaikkapa valheen avulla. Tarvii väittää tuntevansa ihmisiä joita ei oikeasti tunne. Tai väittää niitä ystävikseen.

Manipulointi: Ystävien ja tuttavien manipulointi omaksi hyväksi. Yhdistettynä valehteluun ja juonitteluun. Meinas unohtua kiristys.

Välinpitämättömyys: Oikeus olla tukematta muita koska itsellään menee huonommin. Oikeus olla tekemättä mitään koska joku toinen hoitaa asian puolestaan.

Hifistely: Oman arvonsa mittaaminen tavaroiden määrällä..tai lähinnä sillä että itseltään löytyy uusimmat ja parhaimmat lelut. Ylipäänsä rahan ja tavaroiden arvostaminen yli todellisimpien ja arvokkaampien asioiden. Tai esim. omien velkojen laiminlyönti omien turhien tarpeiden takia. Vastapainona asenne "Ei oo mun tavara, ihan sama miten käytän".

Keinottelu: Mielipiteiden muuttaminen tilanteen mukaan. Turhien lupausten lupailu vain päästäkseen pälkähästä.

Hyväksi käyttöä/Pummailu: Ihmisiä joilla ei oo koskaan rahaa tehdä mitään muuta kun toisten rahoilla. Mutta on varaa ostaa itselleen kaikkea muuta. Tai kiittämättömyys esim siitä että joku aina kuskaa sut joka paikkaan ilmaiseksi. Joskus on ihan hyvä heittää pari lanttia..

VÄKIVALTAISUUTTA: Sitä että pystyy henkisesti ja fyysisesti tekemään pahaa toiselle. Ja että jos vituttaa niin vääntää tappelun aikaiseksi vaikka väkisin että on "syy lyödä".
anton fine

Posts: 1,359

#135 • • anton fine myspace.com/finethedj
Pinnallisuus, ylenpalttinen pinnallisuus. Semmoinen "mene pois, aamuisin haiset pahalle" -pinnallisuus.. jeesus sentään, kaikki ollaan ihmisia.
Stonewoman

Posts: 204

#136 • • Stonewoman
Epärehellisyyttä, ilkeyttä... ja liiallista lapsellisuutta. Okei tietynlainen lapsellisuus on hyvä asia.. mut se et käyttäydytään vielä parikymppisinä ku jossain ala/ylä-asteella on tosi raivostuttavaa *ding*
Sit suvaitsemattomuus on ikävää, selkään puukottaminen ja kaikenlaiset "mä oon niin paljon parempi ku sä" jutut. Tollekin on varmaan joku sana mut ei se oo niin justiinsa *hihu*
Ja yhdyn myös tuohon edelliseen viestiin.