Kuinka paljon juot juhannuksena?

142 posts, 8 pages, 41,269 views

POSER

Posts: 800

#121 • • POSER Wimp and Poser

Dana, 28.6.2006 15:16:
eikö kukaan ole käynyt avautumaan et joi liikaa?? ohhoh.. *ding**nauru*

voin olla eka..



Juhannuksena ei ikinä voi juoda liikaa. Tai voi, mutta pilvenreunalta kun ei vielä ole yhteyttä world wide webiin ei siitä meille pääse avautumaan.

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#122 • • aaaaaaaaaa Guest
Mä en juonu mitään muuta kun masulääkettä. Tuli Kiinassa inhottavasti kuume ja vatsaplörö :(
112

Posts: 61

#123 • • 112
Viime juhannus tuli vietettyä taas Raumalla. Kolmen päivän aikana meni vain muutama juoma alas kurkusta, eli olin oikeastaan selvinpäin.. *igor* Sen jälkeen kun näin erään naisen ottavan suihin joltain kaatokännissä olevalta äijältä mecanon edessä, toivoin että olisin ollut hirveässä humalassa. *senkin* Eipä huvita sinne hullunmyllyyn enää mennä, se menee vaan pahempaan suuntaan joka vuosi..

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

hallucinogen

Posts: 8,190

#124 • • hallucinogen Edain

112, 6.10.2006 13:23:
Viime juhannus tuli vietettyä taas Raumalla. Kolmen päivän aikana meni vain muutama juoma alas kurkusta, eli olin oikeastaan selvinpäin.. *igor* Sen jälkeen kun näin erään naisen ottavan suihin joltain kaatokännissä olevalta äijältä mecanon edessä, toivoin että olisin ollut hirveässä humalassa. *senkin* Eipä huvita sinne hullunmyllyyn enää mennä, se menee vaan pahempaan suuntaan joka vuosi..


Eli oikeasti sua harmitti se, että olit niin estoinen ettet pystynyt moiseen toimintaan selvinpäin ja toivoit, että olisit ollut humalassa, jotta olisit voinut ottaa suihin humalaisilta miehiltä? :D

--
pikku-*possu*

112

Posts: 61

#125 • • 112

hallucinogen, 6.10.2006 13:25:
---
112, 6.10.2006 13:23:
Viime juhannus tuli vietettyä taas Raumalla. Kolmen päivän aikana meni vain muutama juoma alas kurkusta, eli olin oikeastaan selvinpäin.. *igor* Sen jälkeen kun näin erään naisen ottavan suihin joltain kaatokännissä olevalta äijältä mecanon edessä, toivoin että olisin ollut hirveässä humalassa. *senkin* Eipä huvita sinne hullunmyllyyn enää mennä, se menee vaan pahempaan suuntaan joka vuosi..

---

Eli oikeasti sua harmitti se, että olit niin estoinen ettet pystynyt moiseen toimintaan selvinpäin ja toivoit, että olisit ollut humalassa, jotta olisit voinut ottaa suihin humalaisilta miehiltä? :D



hyi sua! ei noin! *släp* Sä muotoilet mun juttuja sellasiksi mitä toivot niiden olevan *toktok*
En harrasta mitään tuhmaa julkisilla paikoilla, edes humalassa. *nauru*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

Samu81

Posts: 1,224

#127 • • Samu81 kokolihaa

112, 6.10.2006 13:23:
Viime juhannus tuli vietettyä taas Raumalla. Kolmen päivän aikana meni vain muutama juoma alas kurkusta, eli olin oikeastaan selvinpäin.. *igor* Sen jälkeen kun näin erään naisen ottavan suihin joltain kaatokännissä olevalta äijältä mecanon edessä, toivoin että olisin ollut hirveässä humalassa. *senkin* Eipä huvita sinne hullunmyllyyn enää mennä, se menee vaan pahempaan suuntaan joka vuosi..



*nauru*

2005 toi sama tapahtui keskellä päivää siinä lava-alueen pääportilta parikytmetrii suihkuillepäin, mis on niit safkakojui ja se pomppulinna. Lössi filmas ihan huolella :D Ja totta, toi alkaa pikkuhiljaa menemään enemmän ja enemmän siihen täysin sekoilujuhannusfestariin, jota aikoinaan länsirannikolla järkättiin, ei vaan saa päähän nimeä.

*dissaa*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

112

Posts: 61

#128 • • Edited 112

Samu*, 6.10.2006 13:43:
---
112, 6.10.2006 13:23:
Viime juhannus tuli vietettyä taas Raumalla. Kolmen päivän aikana meni vain muutama juoma alas kurkusta, eli olin oikeastaan selvinpäin.. *igor* Sen jälkeen kun näin erään naisen ottavan suihin joltain kaatokännissä olevalta äijältä mecanon edessä, toivoin että olisin ollut hirveässä humalassa. *senkin* Eipä huvita sinne hullunmyllyyn enää mennä, se menee vaan pahempaan suuntaan joka vuosi..

---


*nauru*

2005 toi sama tapahtui keskellä päivää siinä lava-alueen pääportilta parikytmetrii suihkuillepäin, mis on niit safkakojui ja se pomppulinna. Lössi filmas ihan huolella :D Ja totta, toi alkaa pikkuhiljaa menemään enemmän ja enemmän siihen täysin sekoilujuhannusfestariin, jota aikoinaan länsirannikolla järkättiin, ei vaan saa päähän nimeä.

*dissaa*



Tarkoitatkohan vaasan Ranta Rockia?? *lmao* Se oli kyllä niin hirveetä meininkiä, alkaa kyllä olemaan rmj ihan yhtä paha. Rasistit sytyttivät eräiden henkilöiden teltan raumalla, joku hullu meni läpi teltasta kirveen kanssa jne.. *grr*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

Samu81

Posts: 1,224

#129 • • Samu81 kokolihaa

112, 6.10.2006 13:50:

Tarkoitatkohan vaasan Ranta Rockia?? *lmao* Se oli kyllä niin hirveetä meininkiä, alkaa kyllä olemaan rmj ihan yhtä paha. Rasistit sytyttivät eräiden henkilöiden teltan raumalla, joku hullu meni läpi teltasta kirveen kanssa jne.. *grr*



Juurikin sitä :D Sehän yritti vissiin 2002 rantautua tänne Espooseen, Serenaan, mut niilt meni koko homma ihan reisille. Huhhuh.. Mut totta, RMJ mennyt vuosi vuodelta huonompaan suuntaan, imo. 2002-2004 oli ainakin allekirjoittaneella parhaimmat juhannukset siellä. Noiden jälkeen selkeesti ainakin minua vastaankävelleiden sekoilijoiden määrä on kasvanut.. *hmph*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

plink

Posts: 1,405

#130 • • plink team paska
viime juhannuksena tuli dokailtua vain pari päivää, mut ehti siinäkin ajassa tuhoutua laatikko kaljaa, pari pulloa viinaa ja olikohan vielä viinipullokin. oltiin Svartholmassa ja oli aivan törkyhauskaa:) toivottavasti saisivat tarvittavat luvat järjestää juhannukset siellä ensi vuonnakin...

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Anselmi

Posts: 2,578

#131 • • Anselmi And sell me
Kai sitä pari lasillista vois ottaa...hmmm...

--
sen pituinen se

Avatar
#132 • • Equalizer Guest
Ens vuonna en yhtään
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#133 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Onks tää ajankohtanen aihe nyt? :D mietitään nyt ensin ne uudetvuodet ja vaput..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

larzizi

Posts: 1,661

#134 • • larzizi
Eipä siinä mitään tiettyä kaavaa ole, mutta eiköhän se yleensä mene usemman päivän semikänneissä tai vaihtoisesti ihan naamat. Mutta riippuu todella monesta asiasta, muista ihmisistä, mielialasta, ilmasta, rahasta, paikasta jnejne.

En kyllä tiedä poikkeeko se IHAN hirveesti normaalista viikonlopusta *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KooKie

Posts: 4,338

#135 • • KooKie aka. Petress Pan
Kaikessa vuodenaikaan sopimattomuudessaan voisi mainita, että mun toissa juhannus meni muutaman smirreicen kera, kun oltiin Teneriffalla lööbailemassa. Viime juhannus meni 3 siiderin voimin. Ne join päivällä fudista pelaillessa ja illalla olin sitten kuivin suin. Kännihakuinen juominen ei tullut mieleenkään, kun oli tarpeeksi sekopäinen ja upea fiilis ilmankin. ^^

TJEU: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=1106;hae=juhannus;pid=785529#785529

Sinällään outoa, että mun kaltainen supersuomalainen kääliö on juuri nämä kansalliset ryyppyfestarit vietellyt selvinpäin. Samoin kävi viime vappuna. Hyvä niin, kunhan on kivaa - ja sitähän on ollut. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Don Japa

Posts: 290

#136 • • Don Japa The Setämies

Anselmi, 23.11.2006 12:28:
Kai sitä pari lasillista vois ottaa...hmmm...


Ei kannata... voi käydä niin kuin mulle ja ihmettelee seuraavana päivänä että kuka toi tyyppi meidän seuras on *lmao*
crissy

Posts: 1,958

#137 • • crissy
Dokaus ei oo mun juttu...
Avatar
#139 • • cjet Guest
Viskipullo tais mennä jussina mäyräkoiran kaverina, samalla reissulla sit kostoks jäi reppu spåraan ku olin nii tuhannen tuiskeessa.. Juhannuspäivä meniki sit huomattavasti rauhallisemmin ku oli kortit kuoletettu. Olla alkkis. *hihu*
Avatar
#140 • • Timpe Guest
JUHANNUKSEN JUHLAKAKKU

1 dl sokeria
4 munaa
2 dl kuivattuja hedelmiä
1 tl suolaa
1 dl fariinisokeria
4 rkl sitruunamehua
pähkinöitä
2 l viskiä

Ota esiin suurehko kulho.
Tarkasta maistamalla viskin laatu.

Kaada mittaan 1 dl viskiä ja juo se. Toista.

Laita sähkovatkain päälle.
Maista viskiä uudelleen varmistaaksesi, etta se on korkealaatuista.

Sekoita 1 dl voita laajassa sameahkossa kulhossa, lisää 1 rkl sokeria
ja vatkaa taas.

Varmista, etta viski on vielä hyvää, kuo uusi jupillinen.
Käännä vatkaaja poish päältä.
Riko kaksi kanaa ja lishää kulhoon, shamoin kuivatut hedelmät.
Vatkaa kääntäjä taash päälle.

Jos heivatut kudelmat jäävät kiinni kulhoon, väännä irti
muuvireisshelillä.
Maishta shitten, onko vishki vielä herkealaatuishta.
Shitten shiivilöi 2 dl shuolaa, tai jotain. Ei oo nniin
nöpönnnuukaahhh.
Tsekkaa vishki.

Shiivilöi shitruuamehu, lishää yksi ruoka. Lushikka. Shokeria tai
jotain, aivan shama perkkele. Voitele uuni.

Käännä kakkuvuoka 220 asteesheen, ala unohda käännyttää vatkainta
poish.

Heitä kulho ikkunashta, tshe... tshekkaa taas vishhki.

Mee nnukkummaaan. Kuka ...aatana ylipäättään viittii shyyä jottain
pershkeheeln hhtelmäkakkua???