Dana, 28.6.2006 15:16:
eikö kukaan ole käynyt avautumaan et joi liikaa?? ohhoh..
voin olla eka..
Juhannuksena ei ikinä voi juoda liikaa. Tai voi, mutta pilvenreunalta kun ei vielä ole yhteyttä world wide webiin ei siitä meille pääse avautumaan.
142 posts, 8 pages, 42,756 views
Dana, 28.6.2006 15:16:
eikö kukaan ole käynyt avautumaan et joi liikaa?? ohhoh..
voin olla eka..
112, 6.10.2006 13:23:
Viime juhannus tuli vietettyä taas Raumalla. Kolmen päivän aikana meni vain muutama juoma alas kurkusta, eli olin oikeastaan selvinpäin.. Sen jälkeen kun näin erään naisen ottavan suihin joltain kaatokännissä olevalta äijältä mecanon edessä, toivoin että olisin ollut hirveässä humalassa. Eipä huvita sinne hullunmyllyyn enää mennä, se menee vaan pahempaan suuntaan joka vuosi..
hallucinogen, 6.10.2006 13:25:
---
Viime juhannus tuli vietettyä taas Raumalla. Kolmen päivän aikana meni vain muutama juoma alas kurkusta, eli olin oikeastaan selvinpäin.. Sen jälkeen kun näin erään naisen ottavan suihin joltain kaatokännissä olevalta äijältä mecanon edessä, toivoin että olisin ollut hirveässä humalassa. Eipä huvita sinne hullunmyllyyn enää mennä, se menee vaan pahempaan suuntaan joka vuosi..
---
Eli oikeasti sua harmitti se, että olit niin estoinen ettet pystynyt moiseen toimintaan selvinpäin ja toivoit, että olisit ollut humalassa, jotta olisit voinut ottaa suihin humalaisilta miehiltä? :D
Samu*, 6.10.2006 13:43:
---
---
2005 toi sama tapahtui keskellä päivää siinä lava-alueen pääportilta parikytmetrii suihkuillepäin, mis on niit safkakojui ja se pomppulinna. Lössi filmas ihan huolella :D Ja totta, toi alkaa pikkuhiljaa menemään enemmän ja enemmän siihen täysin sekoilujuhannusfestariin, jota aikoinaan länsirannikolla järkättiin, ei vaan saa päähän nimeä.
112, 6.10.2006 13:50:
Tarkoitatkohan vaasan Ranta Rockia?? Se oli kyllä niin hirveetä meininkiä, alkaa kyllä olemaan rmj ihan yhtä paha. Rasistit sytyttivät eräiden henkilöiden teltan raumalla, joku hullu meni läpi teltasta kirveen kanssa jne..
Anselmi, 23.11.2006 12:28:
Kai sitä pari lasillista vois ottaa...hmmm...
Sama täälcrissy, 24.11.2006 11:17:
Dokaus ei oo mun juttu...