SE musiikkityyli sulle juuri nyt

668 posts, 34 pages, 417,313 views

Anselmi

Posts: 2,578

#402 • • Anselmi And sell me
Tuutilaulut

--
sen pituinen se

Takyon

Posts: 2,945

#403 • • Takyon Möwkö
Kyllä se on psyke ja nitkut ollut jo pidemmän aikaa.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

turquoise

Posts: 732

#404 • • turquoise e-ra2co
Reggae, koska oon hyväntuulinen ja on pitkästä aikaa kiva kuunnella letkeetä saundia jossa on vielä sanomaakin!! *plur*

Mut odottakaas vaan kun talvi tulee, niin nopeutuu biitti synkistyneelle mielelle... Friifooorm.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

aiski

Posts: 12

#406 • • aiski
Uskon että minunkin musiikkimaku vaihtelee todella rankasti vuodenaikojen mukaan :D
Tällähetkellä melankolinen syksy vie minut vähän syvemmälle, biiseihin ainakin missä on sanomaa tai sitten nyyhkytellään ihan turhista.
Psykeä on kiva kuunnella sen takia että se vie sut luonnonäärelle jotenkin automaattisesti, jos esimerkiksi kuljet metsässä kuulokkeilta psykeä kuunnellen talvisessa/syksyisessä metsässä niin olen kuin kotonani.

Ja tuosta reggaesta vielä mitä ylempänä mainittiin: Se on niin kesämusiikkia, tuota ei talvella kuunnella omasta puolestani ainakaan, ihan hassua.
Peppi

Posts: 397

#407 • • Peppi Pepe The Journalist
Himassa chillailuun:
- trip-hop
- acid jazz

Peban sheikkailuun:
- prog house
- prog trance

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

turquoise

Posts: 732

#408 • • turquoise e-ra2co

aiski, 28.9.2008 18:10:
ylempänä mainittiin: Se on niin kesämusiikkia, tuota ei talvella kuunnella omasta puolestani ainakaan, ihan hassua.



Heh juu, aurinkoista säätä ja iloisia ihmisiä... Kävi vähän nolo, kun olin tässä yks päivä Klubilla Reggae-illassa. Siellä oli paikka yhtä pimeenä kuin olis teknobileissä ollut, ja mun mielestä sinne ois niin paljon paremmin sopinut joku keltainen valaistus.
Joku hemmo kysyi, että "Mites on ilta mennyt?" Vastasin, että "Ihan hyvin, paitsi että tuolla on liian pimeetä" ja osoitin tanssilattiaa. No, tää tyyppi toivotti mulla tosi penseästi "Hyvät illanjatkot sitten vaan"... Tais vissiin luulla että tarkoitin lattialla jammailevia mustaihoisia.*blush*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

eerkom

Posts: 203

#409 • • Edited eerkom
ikinä ei oo oikein idm kopannut muutakuin siltä chillimmältä puolelta. ei oo oikein mitkään squarepusherit, plaidit yms. kiinnostanut, mutta nyt on alannut tipahtelemaan sellaista mun tanssijalalle ja hermoille sopivaa "meno idm:ää" (paremman termin puutteessa). toinen mikä on ollut kans hauska huomata on että nää lafkat jotka puski aikoinaan sitä perus psyteknoo deltoineen ja authentikeineen jne.. johon kyllästyi laittoman nopeesti, on alannut päästelemään ilmoille paljon nyrjähtäneempää teknoa mutta silti samalla sladdi poskella asenteella.
shepherd

Posts: 41

#410 • • shepherd möttönen
En osaa oikein sanoa mitä genreä näiltä Supperclubin Lounge -miksauksilta löytyy. Kai se jotain trip-hop / nu-jazzia on <3

--
Tearrain | 2003-2006 |

dj upi

Posts: 1,835

#411 • • dj upi
The Smashing Pumpkinsin Zeitgeist-albumi ja Mobyn biisien minimali-, ja trip-hop remixit
Hitchhiker

Posts: 1,754

#412 • • Edited Hitchhiker
Nykyisellään toimii:
-Psyke
-Electro
-Progressiivinen metalli
-Reggae, ragga
-Suomi rap (no oikeastaan tuostakin vain ASA, eli ei kovinkaan laajasti)
-Industrial
-Ambient ja chillout
SASHA  F

Posts: 1,722

#414 • • SASHA F
Hardcore ja hardstyle, myös teknoooooooooo*pepsodent*
Avatar
#415 • • trusti Guest
nu jazz
Occu

Posts: 2,528

#417 • • Occu

Caro², 4.10.2008 16:38:
Unkarilainen kurttu-urkumusiikki.



nopeasti kun tämän luin niin luin että: unkarilainen kutumusiikki :D

itselleni SE tyyli just nyt on dub kaikkine eri variaatioineen.

--
..::MOI::..

Caro²

Posts: 5,301

#418 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Occu, 4.10.2008 17:57:
---
Caro², 4.10.2008 16:38:
Unkarilainen kurttu-urkumusiikki.

---
nopeasti kun tämän luin niin luin että: unkarilainen kutumusiikki :D

itselleni SE tyyli just nyt on dub kaikkine eri variaatioineen.



Tällä hetkellä soi Kreikkalainen imelä lumi-balladi, wham - last christmas