SE musiikkityyli sulle juuri nyt

668 posts, 34 pages, 417,513 views

Kon-tiki

Posts: 1,936

#161 • • Kon-tiki The Unsinkable

CM,
Kaunista tunteellista melodista trancea



Sanat on vain sanoja kun musiikista puhutaan, mutta ei kai Transitions sentään mitään kiksua ole? (minä kun en kiksua kuuntele, en varmana niin) *vink*

Transitions 2:sen pitäisi ilmestyä pian, jos ei ole jo, ja siinä pitäisi olla biisejä mm. Cocoon-levymerkiltä. Kiinnostus on kova!
CM

Posts: 1,507

#162 • • CM

Kon-tiki, 14.12.2006 14:11:
---
Sanat on vain sanoja kun musiikista puhutaan, mutta ei kai Transitions sentään mitään kiksua ole? (minä kun en kiksua kuuntele, en varmana niin) *vink*

Transitions 2:sen pitäisi ilmestyä pian, jos ei ole jo, ja siinä pitäisi olla biisejä mm. Cocoon-levymerkiltä. Kiinnostus on kova!



Toi mun ylin postaus tältä sivulta pitäs selvittää, etten tarkottanu melodisella trancella mitään kiksupaskaa =) Joo ja transitions 2:ta innolla odotellen. Cocoonilt muuten tulee hyvää trancea pihalle ajoin.
tbo

Posts: 935

#163 • • tbo budhisattva
Täs viime aikoina on tullu kuunneltuu todella paljon biitlesii, jefferson airplanee, greitful dedii, jimi hendriksii, doorssii ja kaikkii muitakin originaaliäsidrokhippiejuttuja. Ens kesänä saatte varautua jonain lauantai-iltapäivänä siellä järven rannalla mettäbileiden tsillissä Summer of Love 2007-kokonaisuuteen jossa raikaa Yellow Submarine ja White Rabbit ja Purple Haze ja All You Need is Love :)

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

John

Posts: 1,384

#164 • • John Lauma
Psyge! Herra jumala että kuulostaa hyvältä monen vuoden jälkeen!*hihu*

--
Fancy some cheese, Gromit?

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#165 • • WiljamiDzay Nyypiö

tbo, 14.12.2006 14:30:
Ens kesänä saatte varautua jonain lauantai-iltapäivänä siellä järven rannalla mettäbileiden tsillissä Summer of Love 2007-kokonaisuuteen jossa raikaa Yellow Submarine ja White Rabbit ja Purple Haze ja All You Need is Love :)



Ja Rölli-laulu? *joo*

(josta tuli mieleen, että saiskohan esim. Robotti-ruttusesta muokattua hyvää psy-trackia, vai onko se jo sellainen*ding**nauru*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#166 • • ikj Guest

tbo, 14.12.2006 14:30:
Ens kesänä saatte varautua jonain lauantai-iltapäivänä siellä järven rannalla mettäbileiden tsillissä Summer of Love 2007-kokonaisuuteen jossa raikaa Yellow Submarine ja White Rabbit ja Purple Haze ja All You Need is Love :)



<3
tbo

Posts: 935

#167 • • tbo budhisattva

WiljamiDzay, 14.12.2006 15:01:

Ja Rölli-laulu? *joo*




no ei, lastenkamarihitit tulee erikseen eri setissä :) Mut siihen kuuluu myös Mauri Anteron Kuinka saisin rikki kookospähkinän, itsestäänselvästi Mikon Känkkäränkkä ja Tohtori Sykerön tunnari :D

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Avatar
#168 • • tanja Guest
aaah, niin ihana poppi!!!
neuronaut

Posts: 121

#170 • • neuronaut
Ai totaks toi Neo-trance tarkottaa. Mä oon ollu siin vääräs käsitykses et se on taas joku ultra-killargh full-on:in alagenre... No, sehän on sitten parempaa kun luulin!

Joo jä mä oon kuunnellu kans viime aikoin paljon 60-70 lukujen rokkia (Grateful Dead, Bob Dylan, Donovan, Mothers of Invention, Captain Beefheart, Jefferson Airplane, 13th Floor Elevators ym.)
Sundust

Posts: 314

#172 • • Sundust Behind The Sun
Noo.. Breakbeat jungle dnb, psyge ja aina se ihq hardtrance ja sun muu kovemmanluokan konemusa..*hihu*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Avatar
#173 • • trusti Guest
neo trance *sydän**jiihaa**uros**pupu**nalle*
RiD

Posts: 2,817

#174 • • Edited RiD Nukemi
Psyke, downbeat, breaks, junkka!

Sit tollai epix/vocal/vitun melodinen ihqplur kiksu menee aina sillontällön.

Suurimmaks osaks kuitenki junkkaräimettä ja downbeat chillailua.

--
*super* *possu*

asdf

Posts: 3,155

#176 • • asdf
Elektrohouse iskee aika hyvin nyt *joo*
Cloud

Posts: 2,162

#177 • • Cloud Game Freak
kaipa se koti on tällähetkel se mikä on pop

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Dasjonna

Posts: 612

#178 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Ei ainakaa nitku *pepsodent*

Synkkä techvaikutteinen psyke olis kova jos jostai sais käsiinsä, breikkivaikutteet iskee aina... Mark Sherry:n uutta tuotantoa olen nyökytellyt näistä uusista.