SE musiikkityyli sulle juuri nyt

668 posts, 34 pages, 417,374 views

m1kk3

Posts: 5,560

#281 • • Edited m1kk3 no-life

Zeratul, 20.10.2007 22:04:
---
ezzy, 20.10.2007 20:42:
Metalcore ja Melodinen Death metal *pepsodent* *jiihaa*

---

Mulla ku on niin heikosti tiedossa enää nykypäivänä, nii voisit olla ystävällinen ja antaa vinkkiä pätevistä bändeistä! *joo*
Varsinkaa Metalcore ei pahemmin soita kelloja, mut kuulostaa ihan mun jutulta! *pahis*


Ja oma suuntaushan on edelleen lähinnä Hard Rock/jotain Metallia, vaikka muka hauskana postasin tänne viimeks kellarihumppa. hah.


Mistäs alotetaan ? *pepsodent*

No mutta joo, tässäpä listaa bändeistä jotka luokittelisin metalcore-osastolle:

Killswitch Engage, Beloved, Misery Signals, uudempi Soilwork (vanhempi enempi ehkä tonne death-osastolle), Mushroomhead (tääki on vähän siinä rajoilla, mukana on enemmän rokkimeininkiä kuin myös sitte rankempaa raastoa), Demon Hunter, Mnemic, Shadows Fall, Five Finger Death Punch, All That Remains, Caliban (tässäkin sama juttu, vanhempi on rankempaa raastoa ja uudempi vähän enemmän melodiapitosta)... onhan noita ;)

Melodisen deathin/-hardcoren lokeroon tiputtaisin vaikkapa nimet: Heaven Shall Burn (*sydän*), Unearth, Living Sacrifice, Devildriver (*sydän*), As I Lay Dying.... Tossa nyt noita mitä äkkiseltään tuli mieleen, ja oikeestaan nää kaikki em. on omia suosikkibändejä :) Itellä tulee edellämainittujen lisäksi kuunneltua jonkin verran black metallia, sitä hitaampaa ja melankolisempaa sorttia. Enempi kyllä nykyään varmaan kummiski metallia ku konemusaa :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#282 • • astaroth Guest

ezzy, 20.10.2007 20:42:
Metalcore ja Melodinen Death metal *pepsodent* *jiihaa*


nyt kuulostaa mun jutulle ^___________^

pitääpäs sivistää itseään
Josssu

Posts: 506

#283 • • Josssu
Kiksua kiksua kiksua *super*
JR Ewing

Posts: 985

#284 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
I *sydän* techno (aina)
Cloud

Posts: 2,162

#285 • • Cloud Game Freak
Kaikkea kuuntelen. Ei mulla silleen oo mitään yhtä. Ainahan vaiheittain menee, mutta ihan yhtälail kuuntelen rumpupassoo, jatsii, salsaa, jonkin asteista iloista death metallia etc etc.. Mä tosiaan olen klisheisesti "lähes" kaikkiruokainen yleensä aina.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Mellu-

Posts: 4,006

#286 • • Mellu-

ezzy, 20.10.2007 20:42:
---
Mellu-, 20.10.2007 18:53:
Hevi..yms rankempi mättö (ei konemusaa siis uppoo ny ollenkaan) et kiitti vaa ezzylle aivopesusta ;D

---


no soriiiiii :D

Metalcore ja Melodinen Death metal *pepsodent* *jiihaa*



*hali**pus* luuv u too

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Septique

Posts: 441

#287 • • Septique
Jotenki rap vaa uppoo helvetin kovaa nyt. Kanyen uusin levy edesautto tätä asiaa hyvinki paljon ^^
ezzy

Posts: 8,060

#288 • • ezzy Droid-pappa

Zeratul, 20.10.2007 22:04:
---
ezzy, 20.10.2007 20:42:
Metalcore ja Melodinen Death metal *pepsodent* *jiihaa*

---

Mulla ku on niin heikosti tiedossa enää nykypäivänä, nii voisit olla ystävällinen ja antaa vinkkiä pätevistä bändeistä! *joo*
Varsinkaa Metalcore ei pahemmin soita kelloja, mut kuulostaa ihan mun jutulta! *pahis*


Ja oma suuntaushan on edelleen lähinnä Hard Rock/jotain Metallia, vaikka muka hauskana postasin tänne viimeks kellarihumppa. hah.



mä voin lisätä listaa Shadows Fall, Still Remains, It dies today, Deadlock (naisvokalisti o ihq *sydän*), Atreyu, All that remains
Zeratul

Posts: 1,170

#289 • • Zeratul Captain miserable

mikke, 20.10.2007 22:20:
Mistäs alotetaan ? *pepsodent*

No mutta joo, tässäpä listaa bändeistä jotka luokittelisin metalcore-osastolle:

Killswitch Engage, Beloved, Misery Signals, uudempi Soilwork (vanhempi enempi ehkä tonne death-osastolle), Mushroomhead (tääki on vähän siinä rajoilla, mukana on enemmän rokkimeininkiä kuin myös sitte rankempaa raastoa), Demon Hunter, Mnemic, Shadows Fall, Five Finger Death Punch, All That Remains, Caliban (tässäkin sama juttu, vanhempi on rankempaa raastoa ja uudempi vähän enemmän melodiapitosta)... onhan noita ;)

Melodisen deathin/-hardcoren lokeroon tiputtaisin vaikkapa nimet: Heaven Shall Burn (*sydän*), Unearth, Living Sacrifice, Devildriver (*sydän*), As I Lay Dying.... Tossa nyt noita mitä äkkiseltään tuli mieleen, ja oikeestaan nää kaikki em. on omia suosikkibändejä :) Itellä tulee edellämainittujen lisäksi kuunneltua jonkin verran black metallia, sitä hitaampaa ja melankolisempaa sorttia. Enempi kyllä nykyään varmaan kummiski metallia ku konemusaa :)


ezzy, 21.10.2007 19:29:
mä voin lisätä listaa Shadows Fall, Still Remains, It dies today, Deadlock (naisvokalisti o ihq *sydän*), Atreyu, All that remains


Jeessss.
Soilworkin Stabbing the drama tuli heräteostoksena hyllyyn joskus keväällä, ihan toimivaa kamaa. Noista muista lähinnä satunnaisesti tullu kuultua Killswitch Engagen ja MushroomHeadin biisejä, loput onki tuttuja korkeintaan nimen perusteella, jos senkään.
Suurkiitokset siis suosituksista, eiköhän noiden joukosta löydy jotain joka kolahtaa kunnolla!

Itellä on pyöriny tässä pari viikkoo Dream Theater: Train of thought. Tuli ostettuu muutama niiden levy ku halvalla sai, mut toi on kyl ainut niistä joka on tarpeeks synkkä omaan makuun, ne muut oli sit ehkä turhan... no ilosia jos nyt ei melodisia. Sen pohjalta mitä kuuntelen nii on kans suositeltu semmosta kokoonpanoa ku Sevendust, ei oo tullu vielä kokeiltuu sitäkään, mut kai se pitäis.

Kakkaa, kai se on pakko opetella käyttää jotain laittomia latauskeinoja et saa kuunneltuu nää kaikki. :(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

ezzy

Posts: 8,060

#290 • • ezzy Droid-pappa

Zeratul, 22.10.2007 10:32:
---
Kakkaa, kai se on pakko opetella käyttää jotain laittomia latauskeinoja et saa kuunneltuu nää kaikki. :(



Toimii ja sit vaan tilausta sisään esim levykauppax.fi *jiihaa* loistavasti toimiva kauppa. kamat tuli nopeasti ja ne mitä ei tullu, niin niistä tuli mailia perässä, että kohta tulee :)
jusqu

Posts: 762

#291 • • jusqu pilipalipilotti
Nyt on menossa sellanen jungle-vaihe ja etenkin d'n'b ja dubstep kolahtaa ja uppoaa ku kilo silavaa! Ontuva vertaus, mutta ei se mitään!

*nuotti*Skream - Lightning*nuotti*

--
*pupu**piis*

Zeratul

Posts: 1,170

#292 • • Zeratul Captain miserable

ezzy, 22.10.2007 10:40:
---
Zeratul, 22.10.2007 10:32:
---
Kakkaa, kai se on pakko opetella käyttää jotain laittomia latauskeinoja et saa kuunneltuu nää kaikki. :(

---


Toimii ja sit vaan tilausta sisään esim levykauppax.fi *jiihaa* loistavasti toimiva kauppa. kamat tuli nopeasti ja ne mitä ei tullu, niin niistä tuli mailia perässä, että kohta tulee :)


Miten osasitki vielä just tollasen suosituksen antaa. :D
Pitäis tilata Hurt:in uus levy, mut sitä ei ees löytyny Cdon.com:ista.
No kappas vaan et se löytyy tuolta, oli vaan mulle ihan uus tuttavuus toi lafka nii ei kehannu heti tilata sitä kautta.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

$

Posts: 1,802

#293 • • Edited $ Destination weekend!
Jackin' funky 4/4 Logic d-quantisize aka M-groove!

"TIKI-DI-TÄKTÄK"

e: Unohdin mainita et myös koiranaama Timbalandin tuotanto uppoaa pelottavan hyvin.
meizi m

Posts: 398

#294 • • meizi m Jytkemeister supreme
mikrohouse

aamuun mennessä toivottavasti taas tekno

--
...

bansq

Posts: 931

#295 • • bansq leftfield winger.
chanson, akustinen folk, vanha hidas mell-o-räp ja breakcore

--
plip goes on.

Avatar
#296 • • astaroth Guest

Septique, 21.10.2007 03:31:
Jotenki rap vaa uppoo helvetin kovaa nyt. Kanyen uusin levy edesautto tätä asiaa hyvinki paljon ^^


kanye on niitä harvoja nykypäivän mainstream rap-artisteja, joiden tuotannosta olen digannut. harvinaisen tyylikästä kaikin puolin
Jinx

Posts: 2,615

#298 • • Jinx Superfeminine
house *sydän*

--
Pyllykkä

Miika

Posts: 893

#299 • • Miika

Mellu-, 21.10.2007 02:32:
---
ezzy, 20.10.2007 20:42:
---
Mellu-, 20.10.2007 18:53:
Hevi..yms rankempi mättö (ei konemusaa siis uppoo ny ollenkaan) et kiitti vaa ezzylle aivopesusta ;D
---
Metalcore ja Melodinen Death metal *pepsodent* *jiihaa*
---
*hali**pus* luuv u too



Kannattaa etsiä Nocturnal Winds'in levy nimeltä "Of Art and Suffering". Melodista deathia tyyliin à la Dissection, ei mitään syntikoita vaan raakaa teknistä kitarointia, kohtalon melodioita ja örinää *sydän*
Wolverine

Posts: 1,860

#300 • • Wolverine
90-luvun rap. RIP tupac shakur *piis*
ps. kanye west on shittii