SE musiikkityyli sulle juuri nyt

668 posts, 34 pages, 417,647 views

Avatar
#261 • • Fuzzy Guest
Industrial ja hard nrg*joo*
reb

Posts: 290

#263 • • reb /saloUG/
minimal..
elektro...
Dana

Posts: 647

#264 • • Dana
rumpu ja basso, ainavain *hihu*
Kriss G

Posts: 1,492

#265 • • Kriss G Wir brauchen bass
Funkyasstribaltechno!

--
DESTROY ALL HIPPIES

CM

Posts: 1,507

#267 • • CM
Mielentilan mukaan edelleen, se oikea (lähinnä) vanha trance (joka on muuten yllättävän lähellä housea ja teknoa, kai se siks on niin hyvääkin), minimal house, minimal techno, deep house, tech house, ambient, proge/experimental/psykerock jne.. ei oo maku muuttunut hetkeen.. eikä varmasti muutukaan
malishousu

Posts: 182

#268 • • malishousu Dr. Philth
No imuripolkka tiätty!!!1!!1 Myös ethnicgroovequasiminimalbostonjazzydownbeatchilltempo eiku siis tarkotin death metal kolistelee. Ja muukin taitava ja svengaava örinä- tai huutomusiikki.

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

display23

Posts: 3,069

#269 • • display23

T-mu, 1.6.2007 09:14:
---
nomic, 24.3.2007 02:09:
---
Tiku, 22.2.2007 22:04:
---
Muuten onkos Sibeliusta lainattu missään biiseissä? Itse en ainakaan muista. Siinä vinkki tekijöille*vink*

---


Taisi olla Stargazerin jossain biisissä Finlandiaa ripattu (Löytyy Proteuksen HardNRG 4:sta). ;)

---


Stargazer - Is there Anybody Out There



Eiks tähän vällin voi vetästä Carbon Spedejen Anthemin? :)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#271 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
tällä hetkellä sanoisin, että: new wave ja/tai post-punk *piis*

edit: ja funky minimal tietysti! :P

--
dasinoaisnvs

1ncarnation

Posts: 542

#272 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
Moscow Glamour House :)

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Mellu-

Posts: 4,006

#273 • • Mellu-
Hevi..yms rankempi mättö (ei konemusaa siis uppoo ny ollenkaan) et kiitti vaa ezzylle aivopesusta ;D

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

nomic

Posts: 4,120

#275 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
EBM, Puukkohippa-junkka, Chilloutti. ^^
tomii

Posts: 3,594

#276 • • tomii kallion herttua
Räpätiräp (ei mitää MTV-bling-blig-shittii) ja junkka ei kyl lähe kulumallakaan. Breiksi, swing, reaggae ja funk poraa kans hyvällä noususuhdanteella sit näiden jälkeen, tällä hetkellä siis. Oon kyllä huomannut, että mulla tosiaan menee aika pitkälti kausiluontoisesti noi musiikkityylit, jotka putoilee. Esim. nyt ei ole pitkään aikaan ambient pudonnut, kun taas joskus muutama vuosi sitten olin ihan hulluna siihen :)

--
reivaan kunnes kuolen

ezzy

Posts: 8,060

#277 • • ezzy Droid-pappa

Mellu-, 20.10.2007 18:53:
Hevi..yms rankempi mättö (ei konemusaa siis uppoo ny ollenkaan) et kiitti vaa ezzylle aivopesusta ;D



no soriiiiii :D

Metalcore ja Melodinen Death metal *pepsodent* *jiihaa*
Android

Posts: 3,908

#278 • • Android
Täällä(kään) ei konemusa uppoa juuri lainkaan tällä hetkellä, lukuun ottamatta ehkä jotain minimalistista ambientia. Uusin Younger Brother lienee niitä harvoja poikkeuksia. Noin muuten Black Metal on ykkönen ja rankempi kuolo iskee myös.
maiu

Posts: 328

#279 • • maiu ..miau..
mä oon kyl aivan regeipäissäni nyt! Eikä oikein jaksa tämäkään kyl konemusaa nyt..

--
sitä saa, mitä tilaa

Zeratul

Posts: 1,170

#280 • • Zeratul Captain miserable

ezzy, 20.10.2007 20:42:
Metalcore ja Melodinen Death metal *pepsodent* *jiihaa*


Mulla ku on niin heikosti tiedossa enää nykypäivänä, nii voisit olla ystävällinen ja antaa vinkkiä pätevistä bändeistä! *joo*
Varsinkaa Metalcore ei pahemmin soita kelloja, mut kuulostaa ihan mun jutulta! *pahis*


Ja oma suuntaushan on edelleen lähinnä Hard Rock/jotain Metallia, vaikka muka hauskana postasin tänne viimeks kellarihumppa. hah.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~