UNITY THE ISLAND 2006 15.7.2006 @ Helsinki

366 posts, 19 pages, 93,077 views

Don Japa

#341 • • Don Japa The Setämies

Amma, 16.7.2006 10:00:
Kuka muuten voitti soutukilpailun? Entäs hiekkalinnakilpailun? (Jonelle apikset.) Mitä niissä oli palkintoina?

Soutukilpailun voitti tehotiimi Infiana, Veerah ja Anselmi. Kisa oli niin kiivasta että ankkuri-Anselmi joutui öyskäröimään maaliin kaksin käsin *nauru*
tomii

#342 • • tomii kallion herttua

pirpeli, 17.7.2006 11:23:
---

Mä oon ollu sun kanssa samoissa bileissä, koska kerrankin näköjään mun huono genretuntemus meni kohdalleen, kun hehkutin, et " törkeen hyvää progetrancee toi Orkidea onneks soitti!"

:D

Kyl mäkin sanoisin, että progehouse ja -trance oli illan menu ja olihan siellä vähän techimpää transsiakin mielestäni välissä. itse kyllä odotin, että encoressa olisi pamahtanut joku todellinen kikkelitranse-klassikko, mut toimi tuo näinkin *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

#343 • • Dorka Guest

Jone,
Me ollaan taas oltu ihan eri bileissä - mä kun nyökyttelin päätäni pääarenan puolella progetrancelle yöllä ja kiksut jäi kuulematta. *vink*

No nyt tullaan siihen et missä vaiheessa menee proge trancen ja housen raja. Jos minä menisin samantyyppistä musaa hakemaan Ibizalla niin Pachaan (house) eksyisin enkä esim. Amnesia / Eden (trance). Joskin en halua ruveta juupaseipäs väittelyyn, sillä jos mennään aivan progeen trancen tai housen puolella niin raja rupee hämärtymään.
Hyzenthlay

#344 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Eipä ole näitä bileitä ihan turhaan hehkutettu! Harvemmin on bileisiin panostettu näin paljon. Näissä oli ihan oma tunnelmansa *joo*

Rannalla tuli oltua kyllä ihan liian pitkään, ois voinu siirtyä vähän aikasemmin sisälle. Ulkona oli vähän kylmä *hyrr* Harmittaa oma huono fiilis bileiden alussa, mutta onneksi sain itseni tanssilattialle niin ei tarvinnu enää murjottaa *hihu*

Harvemmin käy kuitenkaan näin, että minuutin sisään tulee kaks tuntematonta tyyppiä lääppimään tanssilattialla :D Kannattaiskohan vähän miettiä mitä tekee..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

yana

#345 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld
-kivat bileet
-kiitti kaikille
-proge tulee
Trixie

#346 • • Trixie
Kävin tuossa hetki sitten hakemassa uunisaaresta laukkuni ja tavarat kaikki tallella*iloinen* Uunisaaren henkilökunta kertoi että siellä on vielä 2 avain nippua jotka odottavat omistajaansa eli jos on avaimet kateissa kannattaa soittaa kahvilaan ja tiedustellla niitä sieltä*hymy*

--
face your fears and live your dreams

Tapi

#347 • • Tapi Dreamstate

Dorka, 17.7.2006 11:40:
Jos minä menisin samantyyppistä musaa hakemaan Ibizalla niin Pachaan (house) eksyisin enkä esim. Amnesia / Eden (trance).

Okei, eli halutessasi kuulla suurimman osan illasta progetrancea parilla housebiisillä ryyditettynä, niin menet Pachaan kuuntelemaan esim. Roger Sanchezia, Sandy Riveraa, Eric Morilloa, Satoshi Tomiiea, David Guettaa, David Moralesia, Laurent Garnieria ja muita kovia progetrance-nimiä?
#348 • • Annakins Guest
Laitoin tän jo tonne Tunnistusta-topikkiin, mut ehkä joku osais tääl auttaa paremmin:

Eilen Unityissä baarin puolella soitettiin Star Warsin ja Indiana Jonesin (tais olla Raiders of the Lost Arc) tunnareista sangen svengaavat versiot. Star Wars versio on käsittääkseni nimeltään Star Wars Jam, mutta tietääkö kukaan esittäjää? Entäpä tuon Indiana Jones -tunnarin nimeä? Sekin oli sangen svengaava ja molemmissa paljon torvia.
Zapa

#349 • • Zapa Mr Wrangler

Tapi, 17.7.2006 13:07:
---
Dorka, 17.7.2006 11:40:
Jos minä menisin samantyyppistä musaa hakemaan Ibizalla niin Pachaan (house) eksyisin enkä esim. Amnesia / Eden (trance).
---

Okei, eli halutessasi kuulla suurimman osan illasta progetrancea parilla housebiisillä ryyditettynä, niin menet Pachaan kuuntelemaan esim. Roger Sanchezia, Sandy Riveraa, Eric Morilloa, Satoshi Tomiiea, David Guettaa, David Moralesia, Laurent Garnieria ja muita kovia progetrance-nimiä?

Niinpä, eipä kyllä Pachassa kuule sitä soundia mitä tuli Uunisaaressa la:na. Eli kyl Dorkal on ny genret sekasin *piis*

Kiitoksia Unitylle bileistä, jos siihen ulkoterasiile ois saanu housea soimaan niin bileet ois ollu kybät. Kondis oli omalta osalta hyvä, mutkat suoriks :)
KoskiLintu

#351 • • KoskiLintu Sataman Duunari

mardis, 17.7.2006 11:03:
Ekat Unityt takana ja oon ihan sanaton!
Kiitos järjestäjille sekä vanhoille ja uusille ihanille kavereille.*plur*
Aivan loistava fiilis koko illan ja aamun ja vielä seuraavan päivänkin.
Pitkästä aikaa biletettiin oikein pidemmän kaavan kautta.
*sydän*

Joo ekat oli Unityt,meni suoraan top 5 kemuihin
Ei voi muuta sanoa kuin KIITOS järjestäjille*aplodit*
Ei kerennyt syömäänkään kun kokoajan tuli niin hyvää
settiä.

--
Ihminen joka ei tee virheitä ei yleensä tee mitään

Totuuden tietämiseen kuuluu myös hairahdusten sietäminen

texu

#352 • • texu

tomii, 17.7.2006 09:58:
Ainoat oikeat miinukset (jotka eivät liity järjestäjiin) tulevat oikeastaan joistakin bilettäjistä, jotka olivat jo alkuillasta ihan käsittämättömässä tuubassa ja myöhemmin tanssilattialla sitten kaatuilivat ihmisiä päin, eikä myöskään ollut kiva todistaa tanssilattialla jonkun nuorenparin(?) suhteellisen fyysistä riitaa, jossa taisi ainakin neidin nyrkki heilua eikä myöskään sitä, kun jotkut kivittelivät lintuja kalliolla. *eiei* Mutta kaunis kesäpäivä ja humala, niin näitähän sattuu...

Summa summarum hyvät bileet, järjestetty rakkaudesta lajiin. Ja, kun oli vielä mainiota bileseuraakin mukana, niin ei voinut mennä vikaan. *joo*

Joo pari minuspuolta noista kanssabilettäjistä jäi mullekin, muun muassa se pariskunta. Myös eräs muija tuli heittämään suunnilleen tällaista läppää:
"moi, mikä sun nimi on?"
"sä tanssit väärin"
"sä et tanssi oikein"
"sä tanssit väärin, kandee tanssia oikein, koska täällä on narkkeja"
"mä en oo narkki, mutta kandee tanssia oikein"

siin vaiheessa ei voinut muuta sanoa kuin wtf *hmph*

Sit oli tää sankari, joka oli ihan taulut siellä chillin puolella... yht äkkiä kaivoi slerssin esiin ja rupesi kuseksimaan ympäriinsä. Ei näin.

Mutta muuten loistavat bileet. Pääpuolella oli asiat tosi hyvin hoidettu. Ilmastointi pelas, ei ollut mikään järkyttävä ryysis sekä äänentoisto loistava (sopiva äänentaso ja neljän pisteen äänentoisto a'la nosturi toimii aina). Ens vuonna vois tulla vähän aikaisemmin fiilistelemään aurinkoa *joo*
#353 • • jesus Guest
Jotenkin edelleen tosi hyvä fiilis näistä *hihu*

Kyllä tuolla useamminkin viihtyisi *vink*
#354 • • candyraver Guest
Oli kyllä niiiin loistavat kekkerit, että unohtu se viimevuotinen sateessa ja tuulessa mököttäminen ihan täysin! Näistä tulee kyllä jokavuotinen MUST-juttu, tästä eteenpäin*sydän*
ilma oli ihan ok, seura oli ihan parasta (10+) *jiihaa* Tanssimaankin päästiin heti kun sisälle saliin pääsi, loistavaa settiä, tanssitilaa pitäis vaan olla NÄÄÄÄÄÄIN paljon enemmän, että pääsis irrottelemaan täysillä vahingoittamatta ketään siinä sivussa *pahis**tanssittel*
Ens vuonna ehdottomasti uudestaan, samalla porukalla*joo*
Kiitos kultsille, kristalle+pasille ja nooralle*plur* Ja TIETYSTI kaikille niille monille, jotka tekivät näistä bileistä THE BILEET! *pepsodent*
#355 • • *Mirri* Guest
Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna -> *sydän*
Timce

#356 • • Timce
Myös ensimmäiset Unityt, enkä tajua mistä se vuosien hehkutus oikein on saanut alkunsa. ;)
Iltapäivä meni kivasti ruokaillessa ja chillaillessa, mutta en nyt tiedä eroaako tuo millään tavalla perus piknikistä. No illan tullessa ja pääpuolen avautuessa odotin jotain ihan ihmeellistä ja ainutlaatuista, mut vielä mitä. Perus settiä helvetin kuumassa bunkkerissa, parit tappelut ja mulle sai riittää.
Yhden bileen perusteella ei hirveesti johtopäätöksiä voi tehdä ja kai tänne pitää myös ens kesänä lähteä metsästämään sitä teh fiilistä, koska en myönnä vielä ainakaan tässä vaiheessa olevani se vanha ja kyyninen paska. :)
Niin joo, Maijalle kiitti kyydistä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

mardis

#357 • • mardis Humppa-Hannele
Mä oon ehkä ollu just oikeessa paikassa oikeeseen aikaan kun
en mielestäni kohdannu mitään tappeluja ja öykkäröintejä..
Enkä mielestäni itsekään hirveemmin öykkäröiny.
Harmi et joillain on bileet sit menny pilalle kun on sattunu
just jonku riehujan uhriks *hmph*

--
~Dancers have happy feet~

Yrjösen Pirre

#358 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Pirjon skumppa ja piknik kiittää osallistujia! Ilman skumppamatkoja, aurinkoa ja kuplivaa humalaa, olisivat bileet olleet vähän liian progemaiset.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

#359 • • infiana Guest
oli kivaa mutta tanssilattialla en viettänyt kuin varmaa vartin koko illan aikana.
Tapi

#360 • • Edited Tapi Dreamstate
Unity is a state of mind.

Timce & Mayah = Out *vink*