Teitenkään EI voi tietää, mutta kaunis hymy niin eiköhän se 2 kk sillä kuittaannu...
366 posts, 19 pages, 93,072 views
pupuTupuna, 10.7.2006 22:07:
Viikonloppumenot peruuntuivatkin, joten nyt tarvis kolme lippua, että kolme tyttöä pääsisi saarelle!
Laittakaahan viestiä, jos lippuja löytyy!
MiLiaNa, 19.6.2006 18:22:
Siis ootte sitä mieltä että yli parikymppisetkin on "kakaroita"?!? Tosi ärsyttävää yleistystä... *hmph*Ehkä allekirjoittaneet itse oli siinä iässä vielä ihan pentuja? Itse haluaisin tonne Unityyn musiikin ja erityisesti Orkidean takia. Väitän osaavani käyttäytyä vaikka oonkin vasta 21 -vuotias. Selvää ikäsyrjintää ja piste.
Macandron, 11.7.2006 11:06:
---
MiLiaNa, 19.6.2006 18:22:
Siis ootte sitä mieltä että yli parikymppisetkin on "kakaroita"?!? Tosi ärsyttävää yleistystä... *hmph*Ehkä allekirjoittaneet itse oli siinä iässä vielä ihan pentuja? Itse haluaisin tonne Unityyn musiikin ja erityisesti Orkidean takia. Väitän osaavani käyttäytyä vaikka oonkin vasta 21 -vuotias. Selvää ikäsyrjintää ja piste.
---
Niinhän se onkin ikäsyrjintää. Mutta aiheellista sellaista. Ja se on kuule helppo yleistää koska suuri osa alle 24-vuotiaista ei osaa käyttäytyä bileissä. Tai ainakin se taso on varmasti ihan eri K-24-bileissä kuin K-20-bileissä. Kuulun itse samaan ryhmään kuin sinä, eli olen aina osannut käyttäytyä ja bilettää niin että ottaa muut huomioon. Kuulutaan vaan valitettavasti vähemmistöön. Totuus on että mitä nuorempaa porukkaa, sitä enemmän riehutaan. Piste.
Onneks puuttuu enää vuosi tosta 24 vuoden iästä. Ens vuonna ikärajaa kyl varmaan taas nostetaan.
MiLiaNa, 11.7.2006 18:56:
Jos sitä ikärajaa vielä tosta nostetaan niin huhhuh....sit en semmosiin mummojen bileisiin enää haluiskaan
ville, 11.7.2006 20:19:
Joo, ei tod kannata. Sitähän voisi pelästyä kun mummot joraa ja saa aikaan tunnelman, jota ei muualta löydy