UNITY THE ISLAND 2006 15.7.2006 @ Helsinki

366 posts, 19 pages, 93,072 views

Peppi Pitkätossu

#141 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Uskoisin että ikäpolitiikka meinaa lähinnä syntymävuotta, tuskin lähetään päivälleen pilkkua viilaa...
Teitenkään EI voi tietää, mutta kaunis hymy niin eiköhän se 2 kk sillä kuittaannu...

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

kala

#142 • • kala Selfmade Executable
Aurinkoista ilmaa tilattu:

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

tuittu

#143 • • tuittu
Täällä olisi kanssa kaksi lippua hakusessa! Jos vaan keneltäkään löytyy, niin mullekin saa privana ilmottaa!!! Osatan VARMASTI *plur*!!!
Tarsu

#144 • • Tarsu
kohta :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Marjo

#145 • • Marjo pupuTupuna
Viikonloppumenot peruuntuivatkin, joten nyt tarvis kolme lippua, että kolme tyttöä pääsisi saarelle!
Laittakaahan viestiä, jos lippuja löytyy!
#146 • • cjet Guest

pupuTupuna, 10.7.2006 22:07:
Viikonloppumenot peruuntuivatkin, joten nyt tarvis kolme lippua, että kolme tyttöä pääsisi saarelle!
Laittakaahan viestiä, jos lippuja löytyy!

Neljä että mäki pääsen teidän kaa.. *nauru*

#147 • • ville olen oikeasti ujo
lauantain säätiedotus tällä hetkellä: +23 ja aurinkoa

saarelle jo aikaisin päivällä *jiihaa*
La Petite

#148 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Ei enää jaksais odottaa päivääkään *pepsodent*

--
Rem tene, verba seqventur

mrhotcakes

#149 • • Edited mrhotcakes Ex-clubber

MiLiaNa, 19.6.2006 18:22:
Siis ootte sitä mieltä että yli parikymppisetkin on "kakaroita"?!? Tosi ärsyttävää yleistystä... *hmph*Ehkä allekirjoittaneet itse oli siinä iässä vielä ihan pentuja? Itse haluaisin tonne Unityyn musiikin ja erityisesti Orkidean takia. Väitän osaavani käyttäytyä vaikka oonkin vasta 21 -vuotias. Selvää ikäsyrjintää ja piste.

Niinhän se onkin ikäsyrjintää. Mutta aiheellista sellaista. Ja se on kuule helppo yleistää koska suuri osa alle 24-vuotiaista ei osaa käyttäytyä bileissä. Tai ainakin se taso on varmasti ihan eri K-24-bileissä kuin K-20-bileissä. Kuulun itse samaan ryhmään kuin sinä, eli olen aina osannut käyttäytyä ja bilettää niin että ottaa muut huomioon. Kuulutaan vaan valitettavasti vähemmistöön. *uuh* Totuus on että mitä nuorempaa porukkaa, sitä enemmän riehutaan. Piste.

Onneks puuttuu enää vuosi tosta 24 vuoden iästä. Ens vuonna ikärajaa kyl varmaan taas nostetaan. *nyyh*
#150 • • ALIEN Guest
moi! voisin ostaa lippusen lappusen jos joku haluaa päästä eroon moisesta.
privaan vaan viestii, kiitos heipä hei! :)
Aamu

#151 • • Aamu you had me at hello
ei voi ku hymyillä näille ikäkeskusteluille.

varsinkin kun tännekkin taas tänävuonna menossa sisään niitä
ineskenes ihmisiä jotka ei oo vielä muutamaankaan vuoteen 24

EI SILLÄ ETTÄ SE HENKILÖKOHTAISESTI MINUA HAITTAISI
kuhan sanon.
oisitte suosituimpia niin sittenhän se ei ois niin justiinsa.
häh.

--
Do you think the expansion will make me fat?

MiLiaNa

#152 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN

Macandron, 11.7.2006 11:06:
---
MiLiaNa, 19.6.2006 18:22:
Siis ootte sitä mieltä että yli parikymppisetkin on "kakaroita"?!? Tosi ärsyttävää yleistystä... *hmph*Ehkä allekirjoittaneet itse oli siinä iässä vielä ihan pentuja? Itse haluaisin tonne Unityyn musiikin ja erityisesti Orkidean takia. Väitän osaavani käyttäytyä vaikka oonkin vasta 21 -vuotias. Selvää ikäsyrjintää ja piste.

---

Niinhän se onkin ikäsyrjintää. Mutta aiheellista sellaista. Ja se on kuule helppo yleistää koska suuri osa alle 24-vuotiaista ei osaa käyttäytyä bileissä. Tai ainakin se taso on varmasti ihan eri K-24-bileissä kuin K-20-bileissä. Kuulun itse samaan ryhmään kuin sinä, eli olen aina osannut käyttäytyä ja bilettää niin että ottaa muut huomioon. Kuulutaan vaan valitettavasti vähemmistöön. *uuh* Totuus on että mitä nuorempaa porukkaa, sitä enemmän riehutaan. Piste.

Onneks puuttuu enää vuosi tosta 24 vuoden iästä. Ens vuonna ikärajaa kyl varmaan taas nostetaan. *nyyh*

Jos sitä ikärajaa vielä tosta nostetaan niin huhhuh....sit en semmosiin mummojen bileisiin enää haluiskaan *justjoo*

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!

#153 • • ville olen oikeasti ujo

MiLiaNa, 11.7.2006 18:56:
Jos sitä ikärajaa vielä tosta nostetaan niin huhhuh....sit en semmosiin mummojen bileisiin enää haluiskaan *justjoo*

Joo, ei tod kannata. Sitähän voisi pelästyä kun mummot joraa ja saa aikaan tunnelman, jota ei muualta löydy *whaat*
pirpeli

#154 • • pirpeli

ville, 11.7.2006 20:19:
Joo, ei tod kannata. Sitähän voisi pelästyä kun mummot joraa ja saa aikaan tunnelman, jota ei muualta löydy *whaat*

Joraavat mummot o/
*tirsk*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

h@rri

#156 • • h@rri
1 lippu myytävänä Unityyn jos noudat Riihimäeltä 11 tai 12 päivä. Hinta 25.

050 4056426
#157 • • *Mirri* Guest
Joraavia mummoja tulossa täältäki suunnasta... *iloinen*
tomii

#159 • • tomii kallion herttua
Mä laitan ainakin villahousut jalkaan ja tyrävyön ja syön kihtilääkkeet ja sit ei kun rollaattori alle ja tansseihin muiden vanhuksien kanssa! *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen