UNITY THE ISLAND 2006 15.7.2006 @ Helsinki

366 posts, 19 pages, 93,325 views

inf

#302 • • inf
Kivaa oli :) Uunisaaren rannasta näkyy kaunis auringonlasku.

Ehkä ensi kerralla yksi grilli lisää ja esikypsennys kehiin :)
Tarsu

#303 • • Tarsu
Bilejärjestelyt 10 pistettä!
Erittäin iso osa "aikuisista" ihmisistä -10pistettä!

Ei hitto mitä jengiä liikenteessä, porukat rynni,
töni, etuili, käveli yli, tappeli jopa lattialla (vieläpä mies vs. nainen), öyskäili yms.,
noistakin olisi monesta kohtaa selvinnyt esim. sanomalla anteeksi!

Tarvii kyl sanoa että en o missäään hipoissa piiitkään aikaan nähny
noin paljoo jengiä laittomien huimausaineiden vaikutuksen alaisena!
Hyi saatana sitä yhtäkin jätkää joka separoi siellä
narikan vieressä naama kenossa pitkän aikaa (mahtaakohan olla hengissä vielä)
oli järjestysmiehillä varmasti raskasta koittaa pitää sitä silmällä!

UNITYt kuitenkin on t3h hipat :)
Kiitos järjestäjille!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

#304 • • tanja Guest
Ystävät, kaverit, tutut, tuntemattomat iloiset ihmiset, musiikki, saari --> I *sydän* Unity! Ja pisteenä iin päälle YEKE YEKE!!!
vaavu

#305 • • vaavu vara-vana

tarsu, 16.7.2006 16:34:
Ei hitto mitä jengiä liikenteessä, porukat rynni,
töni, etuili, käveli yli, tappeli jopa lattialla (vieläpä mies vs. nainen), öyskäili yms.,
- - -

Kyllä mä melkein väittäisin, että iso osa niistä tönivistä ja horjuvista ihmisistä oli vaan nauttineet liikaa päivän mittaan juomia rannalla. Monilla oli iltasella koko päivän tinttaamisen jälkeen aika huojuva olo. Mutta ei se ainakaan mun oloani häirinnyt, hyvässä sovussa siellä kuitenkin mahtui liikkumaan.
Tarsu

#306 • • Tarsu

vaavu, 16.7.2006 16:47:
---
Kyllä mä melkein väittäisin, että iso osa niistä tönivistä ja horjuvista ihmisistä oli vaan nauttineet liikaa päivän mittaan juomia rannalla.

Iso osa varmasti juu, mutta kyllä oli niiin paljoo jengii superkuosissa!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Anselmi

#307 • • Anselmi And sell me

Burncycle, 16.7.2006 11:31:
En tällä kertaa törmännyt kehenkään joka olisi selvästi laittomien aineiden vaikutusken alaisena, mikä oli hyvä.

tarsu, 16.7.2006 16:34:

--
sen pituinen se

Jone

#308 • • Edited Jone Archibald Haddock

Amma, 16.7.2006 10:00:
Kuka muuten voitti soutukilpailun? Entäs hiekkalinnakilpailun? (Jonelle apikset.) Mitä niissä oli palkintoina?

Soutukilpailusta ei hajua, mutta nappasin sen hiekkalinnaskaban voiton plakkariini, toinen sija taisi mennä neppisradalle ja kolmas poitsujen jättimäiselle hiekkavaginalle. 2 kolmesta parhaasta siis Keravalta - näytettiin taas närhen munat Stadin giltseille ja kundeille. *nauru*

Kolmanneksi tulleet saivat palkinnoksi skumppapullon, toisista en tiedä ja oma palkintoni jäi mulle vähän epäselväksi, mutta kyllä mä sen perhanan linnan tein anyway aikalailla huvin ja urheilun kannalta. Selkäkin sai kivasti aurinkoa.
irrrma

#309 • • irrrma huumori narikassa
Siis en tiiä oliko sitten toi saaristoilma, mutta vois jopa sanoo että olipa hurjan huikeat *plur* meinigit koko illan. aivan loistokkaat, antoisat ja pirskahtelevan hupaisat kemut totta tosiaan!!
kiitos unity! sielt se, THE fiiling taas vaan löyty! *sydän**hih**pihkassa**super**känni**tanssittel*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Unik

#310 • • Unik
Kiitos ja anteeksi.
#311 • • Annakins Guest
Yhdyn lähes kaikkeen aiemmin sanottuun. Helsingin kesä, ranta, aurinko ja loistava musiikki on maailman paras yhdistelmä!

Ja sinä DJ, joka soitit Top Gun Anthemin, KIITOS! Se oli niin loistavaa :)

Yhden naisen miekkari kiittää =D

#312 • • Edited ville olen oikeasti ujo
Vuoren parasta odotin ja kyllähän se sieltä tuli :)

Lähes kaikki asiat meni nappiin, muutamista jutuista erityismaininnat: valkoiset korkeat teltat ulkona ja niiden tunnelmavalaistus, dj-korokkeen siirto salin päähän, pääsali kokonaisuudessaan, tanssilattian hyvä tuuletus, buffet, k24 ja siitä aiheutunut kävijäprofiili, kaksi lauttaa poismenomatkalla sekä tietysti kerrassaan loistava seura :)

Jos Unity vielä ensi vuonna jatkaa, niin kovasti toivon yhtä tapahtumaa kesässä...

*plur*

ps jone: se voitto taisi mennä neppisradelle, tai niin mä ainakin ymmärsin. Sä olit toinen ja jättimäinen vagina kolmas *hihu*
La Petite

#313 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Ooh olipas taas superihQua *plur*

Ihanat kaverit, ihana musa ja THE island *sydän*

Pikku miinus tulee muutamista *toktok* ihme sekoilijoista:
- kundit jotka otti jotain potkumatsia tanssilattialla
- kundi joka joras housut kintuissa (itse sitä vissiin huomaamatta *ding* )
- ne *grr* öyskäilijät, voisko jengi jo pikkuhiljaa opetella käyttäytymään *poks*

Mut eipä nää jutut mun iltaa pilanneet, oli vaan tosi *plur*

--
Rem tene, verba seqventur

Jone

#314 • • Edited Jone Archibald Haddock

ville, 16.7.2006 18:34:
ps jone: se voitto taisi mennä neppisradelle, tai niin mä ainakin ymmärsin. Sä olit toinen ja jättimäinen vagina kolmas *hihu*

Noups. Kyllä mulle ainakin infottiin et olin eka. *joo*

Doesn't make much of a difference though. Oli hauskaa et tosta saatiin skaba aikaiseksi, koska mua alkoi pikkasen kuumottaa kun olin tehnyt yksin nelisen tuntia linnaa ja muista kilpailijoista ei ollut hajuakaan. Mun lemppari oli mun kyhäelmäni ja neppisradan väliin sijoittunut naisfiguuri ehdottomasti.
OlliS

#315 • • OlliS Further

Jone, 16.7.2006 18:39:
---
ville, 16.7.2006 18:34:

---

Noups. Kyllä mulle ainakin infottiin et olin eka. *joo*

Doesn't make much of a difference though. Oli hauskaa et tosta saatiin skaba aikaiseksi, koska mua alkoi pikkasen kuumottaa kun olin tehnyt yksin nelisen tuntia linnaa ja muista kilpailijoista ei ollut hajuakaan. Mun lemppari oli mun kyhäelmäni ja neppisradan väliin sijoittunut naisfiguuri ehdottomasti.

Ja aivan ansaitusti :)

Monen tunnin urakka ja vielä yksin; talking about dedication :D
#316 • • jesus Guest

Jone, 16.7.2006 09:40:
Oli niin tykkiä etten oikein edes tiedä mitä siitä kirjoittais. *plur*

Aika sanattomaks vetää kyl *super*
Vaikka muisti pätkii hetkittäin niin todella hyvä fiilis jäi jälleen kerran *plur*

Kiitos!

*sydän*
pirpeli

#317 • • pirpeli

a, 16.7.2006 14:44:
no toimisto pahoittelee :D

Sä vedit ihan hyvin :D, mutta ne öyskääjät...*eiei*
ps. Pääsitteks Annan kanssa yhteisymmärrykseen..? Mä arvaan, että ette :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Simon Templar

#318 • • Simon Templar
Kaikki tunnustus Jonelle 4 tunnin puurtamisesta!Itseltäni ei olisi varmaan paukut riittänyt vastaavaan suoritukseen=)Tosin oman joukkueemme edellisen vuoden toinen sija himmeni tänä vuonna pykälällä ja nyt vaatimaton kolmas sija=)Tosin tuomariston xtra tunnustus isoimmasta hiekkaan koskaan tehdystä vaginasta lämmitti joukkueemme sydäntä=)..Ässä bileet taas kerran,josta kaikki kunnioitus Unity posselle.
Howdy

#319 • • Edited Howdy Oldie
Khyyl .. mahtava meno ja vanhallakin oli hymy herkässä *plur* oli varmaan vuoden kivoin ilta, mahtavat kiitokset ystäville ja uusille tutuille joita tuli jokunen illan aikana *hali* kaiken kaikkiaan 10 ilta .. harmi vaan kun loppui liian aikaisin *iloinen*

Nyt on väsynyt mutta onnellinen ...

--
Käpy vailla vertaa

gluester

#320 • • Edited gluester Further
Suuret kiitokset Unity-posselle, ilta oli jälleen taianomainen ja kaikin puolin loistelias; ehdottomasti kesän parasta bileantia sekä mainio tapa aloittaa kesälomat. Kaikki rokkas kympillä ja meininki oli mitä parhainta.

... lukuunottamatta jotain tuntematonta sankaria joka jostain kumman syystä potki lähiympäristössä olevia ihmisiä nilkkoihin tahallaan (mm. minua ja tyttöystävääni & kavereitamme). Kiitos siis siitä ja homottelusta, ilta ei olisi varmasti ollut mitään ilman niitä! *släp*

Tästä onkin kurkunpään tulehduksen saaneena hyvä aloittaa matkalaukkujen pakkaaminen ja suunnistaa kohti Espanjan ah niin ihanan lämpimiä saaria pariksi viikoksi...*plur*

Kiitos! *nod*