UNITY THE ISLAND 2006 15.7.2006 @ Helsinki

366 posts, 19 pages, 93,527 views

#121 • • niomic Guest
Vaikka tuenkin täysin sydämin Unityn valintaa nostaa ikärajaa, tulee tässä itselle parista syystä vähän höntti olo.

Loppuvuodenlapsi voi imee peukaloaan (moi äiti ja isä!)
Kävijähinkumäärä rajoittanee tuon 24-rajan tasan tiukaks toisinkuin ravintoloissa on tottunut :G
Miks kaikki tyhmät kaverit on syntyny alkuvuodesta :*

Mut hyviä bileitä ja toivottavasti mahtavia säitä menijöille!
Howdy

#122 • • Howdy Oldie
By the way ... tarvis lisää unity flaboi .. et jos jollakulla sattuu olemaan pari tai enemmän ylimääräisiä niin olis tarpeen, tarjoa niin katsotaan .... hyvän hinnan saa *vink*

--
Käpy vailla vertaa

r0n

#123 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
LipuT taskussa *hihu*

--
6er reihe

#125 • • jesus Guest
On kyllä kiva taas mennä Uunisaareen fiilisteleen *plur* Paras bilemesta Stadissa! Viime vuonna löytyi jopa aarre *pepsodent*
juGis

#126 • • juGis
can't wait *jiihaa*
Uhuu

#127 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
jeejee.. lippu taskussa (kiitos sinnikkään ystävän) ja bileitä odotellessa..
toivottavasti sää suosii!! =)

-saarihuuhkajauunissauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

*jen*

#128 • • *jen*
Täällä kaipaillaan myös lippuja!! joten jos saarelle meno estyy tai lippuja on taskussa ylomääräisiä, OTTAKEEHAN YHTEYTTÄ!!

:)
h@rri

#129 • • h@rri

beltzi, 27.6.2006 16:00:
Jos joku jostainkumman syystä ei pääsekkään bileisiin.. kiinnostusta löytyis..

sulla ei oo ville ikää ja myin jo oman lipun lapin matkan takia... kysy tommilta jos haluut lippua...
caitrin

#130 • • caitrin ö_____ö
Tietääkö kukaan miten tiukka ikäpolitiikka tuolla on? Heitetäänkö mut laidan yli paatista jos mulla on lippu, mutta olen 2kk liian nuori?
Tyhmänä ostin lipun ja vasta jälkeenpäin kuulin kauhukseni että ikäraja onkin 24... *whaat* Ei sillä etteikö lipusta eroon pääsisi, mutta... 2kk? *ding*
#131 • • Equalizer Guest

caitrin, 30.6.2006 14:37:
Tietääkö kukaan miten tiukka ikäpolitiikka tuolla on? Heitetäänkö mut laidan yli paatista jos mulla on lippu, mutta olen 2kk liian nuori?
Tyhmänä ostin lipun ja vasta jälkeenpäin kuulin kauhukseni että ikäraja onkin 24... *whaat* Ei sillä etteikö lipusta eroon pääsisi, mutta... 2kk? *ding*

Luulis jotta ne 2kk pystyy joustaa
duvin

#132 • • duvin Jay v/d Veen

Mosquito, 30.6.2006 14:38:

Niin, miksei sit samalla laita ikärajaksi 23 vuotta ja 10 kuukautta jos kerran pystyy joustaa 2 kk?
tomii

#133 • • tomii kallion herttua
hehe... tää on aina sama noiden ikärajojen kanssa *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

Zapa

#134 • • Zapa Mr Wrangler

duvin, 30.6.2006 15:12:
---
Mosquito, 30.6.2006 14:38:

---

Niin, miksei sit samalla laita ikärajaksi 23 vuotta ja 10 kuukautta jos kerran pystyy joustaa 2 kk?

niin tai oikeesti voisivat tehdä silleen että joustavat kellon mukaan. eli esim klo 16-18 sisääntulevilla on 23 vuotta 9 kuukautta ja 13 päivää ikäraja. Sit taas klo 18-20 se pomppaakin tonne 23 vuotta 11 kuukautta ja 29 päivää. Klo 20-22 se taas jostain kumman syystä laskee 23 vuotta 8 kuukautta ja sitä rataa. Vielä jännittävämmäksi homman sais kun arvottais noi jousto-rajat eli kukaan ei tiedä miten paljon joustetaan minäkin kellonaikana. Hassua.
tomii

#135 • • tomii kallion herttua

Zapa, 30.6.2006 15:32:

niin tai oikeesti voisivat tehdä silleen että joustavat kellon mukaan. eli esim klo 16-18 sisääntulevilla on 23 vuotta 9 kuukautta ja 13 päivää ikäraja. Sit taas klo 18-20 se pomppaakin tonne 23 vuotta 11 kuukautta ja 29 päivää. Klo 20-22 se taas jostain kumman syystä laskee 23 vuotta 8 kuukautta ja sitä rataa. Vielä jännittävämmäksi homman sais kun arvottais noi jousto-rajat eli kukaan ei tiedä miten paljon joustetaan minäkin kellonaikana. Hassua.

Tai sit ihan rehti arvonta: et tiedä pääsetkö kuuskybäsenäkään sisään *vink*... no joo okei nyt alkaa jo menee v*ttuilun puolelle *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

*hymy*

#136 • • Edited *hymy*

caitrin, 30.6.2006 14:37:

Minä kans menossa kk:n "ali-ikäisenä" *igor*, kundikaverilta puuttuu ½kk ikärajasta (niin ja jos jollain edelleen olis myydä yks lippu ni Kimmo/kimbexx tarvis!!) .. itkuraivari tulee jos ei jousta *grr*
#137 • • candyraver Guest
Toivottavasti pekka pouta ennustaa vähän paremmat ilmat meille tällä kertaa...*hmph*
Tiedossa loistava reissu parhaassa seurassa*vink**jiihaa**tanssittel*
Amnesia

#138 • • Amnesia
Helsingissä olisi mukava käväistä heinäkuussa morjestamassa veljen perhettä jne., mutta täältä asti lähteminen yleensä edellyttää motivaatiota hyvien bileiden muodossa *nauru*
Eli jos joltain löytyy ylimääräinen tiketti, niin kiitollisena otan vastaan hitusen ylihinnalla. Yhteydenotto vaikka privaviestillä *hymy*
Athene

#139 • • Athene Tiina
Löytyisiköhän vielä paria lippua joltakin...? Yksikin olisi jo eteenpäin. Privalla voi vastata, jos näin onnellisesti pääsisi käymään. :)
#140 • • kimi_ Guest
Täällä kans 2 lippua hakusessa