SUN 6.8.2006 @ Helsinki

74 posts, 4 pages, 5,190 views

orkidea

Posts: 771

#1 • • orkidea
sun.jpg

SUN CLUB
Sunday 6th of August 13:00-03:00
Kuudes Linja terrace & club, Helsinki, Finland
Orkidea (Unity), Mr.A (DanceteriA), Lil' Tony (Rose Garden), Unity Collective
Tickets 6 - Free entry before 21:00 - No presale so be early!
Hosted by Ritu (DTM) and her drag queen bitches...

Sun - hedonistic & gay summer Sunday craziness since 1997
pirpeli

Posts: 5,533

#2 • • Edited pirpeli
*jiihaa*
Kesäkesäkesä tuli!!!!

peeäs. toi flaikku on söpöin aikoihin<3

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ElNiño

Posts: 289

#4 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Klassikko. *plur*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Armadance

Posts: 322

#5 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer
*plur*

SUN!

Ja loma alkaa sunnuntaina klo 22 -> ...täältä! *tanssittel*
DiamonDie

Posts: 676

#6 • • DiamonDie mediahippi
Jos vielä mitenkään Assyjen jälkeen jaksaa, niin pakko kyllä tulla tänne.
thomas

Posts: 5,618

#7 • • thomas
hitsi tännehän pääsee - OLEN TÄÄLLÄ :)
Dana

Posts: 647

#8 • • Dana
Toki toki *plur* täällä ollaan! Viime vuonna SUNnit oli vkoa aikaisemmin, nyt ei pääse juhlimaan synttäreitä Auringossa.. *tanssittel*
Maradona

Posts: 20

#9 • • Maradona
mä oon sunnuntaina niin GAY
Miksan

Posts: 1,464

#10 • • Miksan
Joo tänne on kyl tultava ennenku lähtee takas sotaväen palvelukseen*hymy*
orkidea

Posts: 771

#11 • • orkidea
Hola!

Huomiselle luvattu +26C' ja aurinkoa koko päivä! Kutosen terassi aukeaa klo 13 ja on auki klo 24 asti. Terassilla on grilli kuumana koko päivän missä voi grillata omia eväitä. Lipunmyyntiä on muutettu siten, että terassi on ilmainen koko päivän & illan ja lipunmyynti (sisälle) alkaa klo 17 kun sisätilat aukeavat. Samalla klo 17 sisällä booli-, hedelmäsalaatti- ja siideritarjoilua.

Klubilla Lil' Tony, Mr.A ja minä soitetaan tunnin settejä koko ilta ja terassilla Unity Collective (vahvistettuna Indigolla sekä Paarmalla) tarjoilee baleaarisia tunnelmia koko päivän. Paikalle kannattaa saapua aikaisin koska ilta tulee varmasti olemaan loppuunmyyty...

-Tapsa & Unity Possé

PS. Ja tässä vähän fiiliksiä viime vuodelta:
http://www.platinum.ac/phpbb/album_cat.php?cat_id=108
pirpeli

Posts: 5,533

#12 • • pirpeli
Voi tästä tulee mahtava päivä ja ilta*sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#13 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Toivottavasti nyt ei tule ihan loppuunmyydyksi ennen kuutta. Töistä siis suoraan tänne.

(Miksi, oi miksi suostuin ottamaan sunnuntaivuoron?)
daffy

Posts: 737

#14 • • daffy duck and cover
Tänään pärähtää *jiihaa*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

pirpeli

Posts: 5,533

#15 • • Edited pirpeli
Pyydän antgeeksi. Olen nyt alkoholissa, ja olen kotona menossa nukkumaan. Antti on jk''nnissä. Mahtavaa mussaaa, sen mitä muistan.

Oli kivaa. Terassilla oli muikeeaa. Kiitti kaikiullöle.

No niin, pirpelikin on sitte taas kunnossa :D Olipas kyllä kesän parhaat bileet, vaikka loppuki kisakunto kesken. Siinä poislähtiessä ei ois oikein malttanut, kun terassi oli valaistu, ihmiset olivat iloisia ja musiikki soi. Oli kyllä suorastaan taivaallinen tunnelma. Sisällä meno oli samanmoista, tuli vaan tukeuduttua liikaa siihen Virtas- lasiin...Nyt olon kohentelua ja chillailua, jos vaikka menis ulos....Kiitos Ana, Orkidea, Ritu<3, Tomas ja Petri, koko Unity-poppoo, koko poppoopoppoo ja kaikki :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#16 • • cjet Guest
Ihan loistavat kesäkemut. *nauru* Kotka kuittaa ja menee nukkusemaan ku aamulla tärkeenä töihin.. ^Voi ollas paha olla.. *tirsk*
timoteus

Posts: 335

#17 • • timoteus FURTHER
Ihan parhaat bileet *plur*...ois pitäny maanantai hoitaa vapaaks duunista *nyyh*

--
Aka DjVäbä...

My current mix: -

Kukkei

Posts: 48

#18 • • Kukkei Sekai
Ihan Parasta *plur**pihkassa**sydän* Tähän vastaa Dinsku kans! Kiva kiva kivaaaaaa!!!!

Jeiiiiiiii!!! Ja Kymmenen kerta lisää *aplodit*

--
Mä oon duunis täällä

Unik

Posts: 4,117

#19 • • Unik
kiitos ja anteeksi.
Loose Grip

Posts: 330

#20 • • Loose Grip
Terangilla oli ihan ibizafiilis, vieläkun siellä soi Till Westin same man. Musiikki oli kautta linjan oikein kelvollista. Siinä kahdentoista maissa tuli helmi potpuri oikein maistuvaa elektrovääntöä. Siitä viis pistettä ja papukaijamerkki. Loppuillasta sitten neljä pistettä lisää. Yhden pisteen vähentää v***n terävästi soivat diskantit (lue: liian kovaa soivat), korvat huusi hoosiannaa. Tosin tämä oli oma vika, kun unohdin korvatulpat matkasta, mutta valitan silti. Lämmintä piisasi, mutta onneksi oli tuulettimia edessä ja takana. Ja siitäkin huolimatta; sanotaan, ettei lämmin luita riko, mutta ei kaukana ollut kun pari biisiä kävi lavalla heilumassa. Melkein hävetti kun hikeä lensi kuin kastelukannusta. Ja mikähän mahtoi valomiestä vaivata? Valot oli aika aneemiset ja illan teemana näytti olevan pimentää sali ennätysmontakertaa. All in all, hyvät sunit oli. Tosin viime ja edellisvuoden vastaavat dtm:ssä oli vieläkin aurinkoisemmat. Muistelen vieläkin lämmöllä sitä komeeta värilaseria mikä dtm:n oli viritett viime vuonna... Kiitokset vaan hyvistä bileistä.