SUN 6.8.2006 @ Helsinki

74 posts, 4 pages, 5,196 views

daffy

Posts: 737

#41 • • daffy duck and cover
Voi veljet. Oli kyllä niin kivaa *sydän* Kiitti kaikille, yhdet tän kesän parhaista kemuista ehdottomasti!

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Anime

Posts: 1,939

#42 • • Anime Retrostööpeli
Eipä voi muuta sanoo ku ohhoh *ding* Terde potki ihan kybällä just viimeisen tunnin ja sama meininki jatku loppuun asti sisätiloissa *tanssittel*

SUN ei kyl ikinä petä.

Siitä todisteena rikkinäiset flip flopit *justjoo*

Ens vuoteen *plur* Mahtii.

--
-K

Ant

Posts: 1,351

#43 • • Edited Ant africant
Jos bileiden tasoa mittaa kapulan määrä, niin aika hiton hyvät bileet - otti ihan mahanpohjasta! *nauru* Terde oli ihan loistava ja saunaosasto sai mukavasti hien pintaan ennen kotiin zygäilyä. Sashan Expanderista tuli kans kylmiä väreitä saunassa... *aplodit* Sun toimi kyl tosi hyvin 6. linjalla, vaik vähän etukäteen mietityttikin. Mas mas!

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

Fyrisch

Posts: 4,525

#44 • • Edited Fyrisch
Oli kyl taas niin rules meno iltapäiväst tappiin asti!

Edit: olis pitäny tulla jo heti yheks sinne grillailee..

Mutta ens kerral sit!
Jammailija

Posts: 3,224

#45 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

ville, 7.8.2006 09:35:
en varmaan oo ainoa joka hiukan kärsii tällä hetkellä töissä ...


L O M A *sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-Minttu-

Posts: 26

#46 • • -Minttu-
Oli tosi mahtavat bileet! Taas kerran oli vuoden parhaat bileet. Niin mä taidan sanoa kaikkien hyvien bileiden jälkeen mut kuitenkin. Pieni krapulakaan ei menoa haitannut.

--
Trying to crowd a lifetime of thrills into one night.. every night!

Avatar
#47 • • Marianne Guest
Nämä jäi meidän porukan osalta pihabileiksi vaikka kovalla taisteluasenteella paikalle Hallu-risteilyn jälkeen vielä saavuttiin, oli erittäin kivaa näinkin*plur*
Avatar
#48 • • jesus Guest
*poks*

Onneks on vapaapäivä..
Aune-mummo

Posts: 543

#49 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Vapaapäivä*joo*
Dana

Posts: 647

#50 • • Dana
joutui jättää välistä kun lauantain Ihanat venyivät aamu kahdeksaan asti.. oli hieman rikkipoikkikatki olo.. höh *poks*
Trash biatch

Posts: 53

#51 • • Trash biatch
Ihan loistavaa musiikkia ja parasta seuraa!!! *sydän* loisto bileet, ainoa huono puoli oli että siellä oli ihan jumalattoman lämmin ja kyl oma liekitys myös vaikutti asiaan *nauru* Kiitos kaikille ihanille tyypeille siellä.!
Avatar
#52 • • ikj Guest
alku illan terassi meininki oli kyl *sydän*
kahlis

Posts: 13

#53 • • kahlis Team spoon - Team Kukkunäätä ;)
Olihan taas sitte pileet, perkule!! *jiihaa* Tykkäsin niin paljon että nestehukkaa meinasi pukata lun ei tanssimasta päässyt millään pois. Terassilla oisin viihtyny pidempääkin kun oli ilmastointi hiukkasen paremmassa kunnossa kuin sisällä *plur*
Lasketaan jo päiviä ens vuoden Suneihin...

--
Mä oon mitä mä oon ja muut mitä ne uskaltaa

Mar6

Posts: 2,178

#54 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Tämä viikonloppu oli selkeestikin just se ainoo ja oikea viikonloppu olla helvetillisessä kuumeessa*pahis*

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#55 • • tanja Guest

JR Ewing, 7.8.2006 12:47:
Oli kyl mahtavaa. Upee viikonloppu..ensin Danceteria ja sit tää Sun. Huhhuh *aplodit*
Nyt aivan järkyttävä darra. yritin jatkoillekki..sit löysin itseni Pietun ja Jarkon lattialta aamulla. Olin syöny poikien leivät nälissäni..Jokatapauksessa Suomen parhaat bileet tänä kesänä!



pitäähän sitä nälkäänsä syödä *nauru**possu*!
La Petite

Posts: 1,160

#56 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Olipas mahtavaa taas *pepsodent* !

Tää kesä on kyl ollut THE ultimate party summer *tirsk*

Mä itse tykkäsin tuosta Kuudennesta Linjasta todella paljon, kivaa et pääsee välillä omassakin kotikaupungissa ihan uuteen ympäristöön. Jollain tavalla tuntui välillä, et olisin ollut Berliinissä *hihu* koska tuo paikka oli virkistävän erilainen.
Kuuma tuli, mut ei se haitannu *jiihaa*
Hienoa bileissä oli myös se, että en nähnyt yhtäkään känniääliötä enkä öyskä-teiniä *pepsodent*

AINIIN, koko bileiden aikana kuulin VAIN yhden biisin mistä en tykänny, kaikki muut olivat juuri mun makuun *iloinen*

--
Rem tene, verba seqventur

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#57 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Huhuh! oli kivaa *iloinen* paikalle saavuttiin siin kuuden pintaan monen tunin lähtöyrityseten jälkeen *iloinen* Musa oli mainioo, ja terassi olkin paras osa näitä bileitä. Tuli istuttuu myös siinä pihalla, ja juotuu kohtalainen määrä siideriä. Sellanen huomio, että porukka oli täällä kohtalaisen humalasha *känni**nauru*

Ihana kesäpäivä *sydän*

Miinuksena sitten se, että sisällä oli puolenyön jälkeen _ihan_ liikaa porukkaa. Olis voinut olla mun puolesta ehkä puolet vähemmän. Piti sit lähtee sitä tungosta karkuun, enkä edes kerennyt tanssilattialle...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jusuplussa

Posts: 1,293

#58 • • Jusuplussa UG-///
Oli kyllä taas niin rokrokrok-bileet, et on ihan fiiliksissä vielä pari seuraavaaki päivää, ku muistelee bileitä (sama homma unityjen jälkeen :P). Ekaa kertaa olin tuolla paikassa ja hyvältähän se vaikutti. Tanssiakki mahtu todella hyvin, ku tanssi siellä korokkeella takana. Välillä oli kyllä aika hukassa kun tuli tanssilattialle ja pelkkä strobo siellä paukkuu, nii eihän siinä nähny ees minne kävelee :D mutjoo, kuuma oli, mut niin pitää ollakki ku tulee tykkii musaa. Ja nyt joku saa kertoo mitä biisejä siinä lopussa soi. Siinä joskus 02:20 tuli se sama tykitysbiisi, ku unityissä suunnilleen samoihin aikoihin (niin tai siis unityissä 03:20 ;) ..sitä raitaa ei vaan pystyny tanssia hymyilemättä *iloinen*
Tapi

Posts: 1,437

#59 • • Tapi Dreamstate

yusu, 8.8.2006 13:46:
Siinä joskus 02:20 tuli se sama tykitysbiisi, ku unityissä suunnilleen samoihin aikoihin (niin tai siis unityissä 03:20 ;)


Tuolla vika biisi ennen encorea oli Fonzarelli - Moonlight Party ja Unityssä vika biisi Kylie Minoque - Too Far (Brothers In Rhythm remix).
Jusuplussa

Posts: 1,293

#60 • • Jusuplussa UG-///

Tapi, 8.8.2006 14:17:
Tuolla vika biisi ennen encorea oli Fonzarelli - Moonlight Party


Se tais olla sit just tota ennen