Tämä on viellä aika kaukana valmiista mutta tässä vaiheessa alkaa olemaan jo apu tarpeen jotta osaa jatkaa.
Kaikki vinkit siis otetaan ihan avosylin vastaan.
Tää on jotain tällaista melodista trancea?
trance, jotain
lisätiedot - kuuntele
17 posts, 1 page, 4,120 views
efo, 15.6.2006 10:14:
Reason?
Saarre, 15.6.2006 16:55:
fruity.
Vastausta edelleen odottelen niin vois vähän analysoidaSteven Hoaks, 18.6.2006 11:11:
Enpä ole yhtä rakentavaa palautetta ikinä kuullut Näiden kahden kommentin perusteella voimmekin tehdä puistokemistin kanssa yhden aikamme parhaimmista biiseistä ()
elysion:., 22.6.2006 00:08:
Alku kuulosti tosi hyvältä. Tosin toi pianosample kuulostaa jotenkin kovin pehmeeltä.
Biitti on vähän jotenkin hassu. Vaatis vähän uudelleenmiksausta ja muutenkin säätöä.
Alun bassoo vois varmaan korjailla soimaan vähän matalammilla taajuuksilla.
hardikaveri, 22.6.2006 09:29:
oliks tää tehty ihan tosissaan?
ehkä täst vois saada vähän paremman kun kuuntelisitte viel kerran ne trancelätyt läpi ja koittaisitte vähän apinoida niiden peruspohjia ja sit vasta alkaa kehitellä omaa siihen..
Puistokemisti, 22.6.2006 12:27:
---
hardikaveri, 22.6.2006 09:29:
oliks tää tehty ihan tosissaan?
---
Riippuu miten määritellään tosissaan.
Jos tarkoituksena olis päästä myydyinpien sinkkujen listalle niin ei.
Oon katsos opetellu satunnaisesti, erillaisten softien käyttöä vasta vähän päälle vuoden.
Mulla ei ole minkäänlaista musiikillista pohjaa, eli mikätahansa melodia jonka pystyn saamaan aikaiseksi, on ihan vitun monimutkainen. Mulle.
Ja mulle on joskus sanottu että kaikki biisit, oli ne miten huonoja tahansa, kannattaa tehdä loppuun, koska siinä oppii aina lisää.
Kuulen että tästä puuttuu jotain että sen vois viedä loppuun, mutta en itse tiedä mitä.
Mulle oo ikinä tuottanu vaikeuksia kysyä neuvoa jos en osaa, joidenkin ihmisten on vaan hirveän vaikeaa tajuta että kaikki ei vaan voi olla tosi hyviä.
---
ehkä täst vois saada vähän paremman kun kuuntelisitte viel kerran ne trancelätyt läpi ja koittaisitte vähän apinoida niiden peruspohjia ja sit vasta alkaa kehitellä omaa siihen..
---
Mä en tykkää apinoinnista ja mulla on ihan näin alusta lähtien tavoitteena saada joskus aikaiseksi jotain mikä on hyvää ja erillaista.
Tässä maailmassa on meinaan tuhat+n määrä ihmisiä jotka osaa tehdä mua paremmin sitä ns. "normikamaa" Eikä se oo kaikkien mielestä hyvää sekään.
hardikaveri, 22.6.2006 13:25:
-
äläs nyt hermostu ei ollut tarkoitus dissata.. :D
johannyt, 22.6.2006 12:50:
jotain ajatuksen kulkua biisiä kuunnellessa:
soundit ja miksaus tässä lähinnä vaatisi paljon työtä. rakenne ja melodiat on keskimääräistä alottelijan biisiä toimivammat. pianoon kyllästyy neljän minsan kohdalla, sitä voisi käyttää vähemmän tai varioida niinkuin muita synia toimivasti varioitte. myös biisin pituutta pitäis lyhentää pari minsaa. mut ihan jänskä oldschool trance -meininki tässä on. bassolinja ei oikein toimi tai edes kuulu. nyt biisistä puuttuu draivi. olis ehkä parempi alottaa ihan perus biitti-introlla niin melodia ei kuluis niin paljon.
mut tästä on hyvä jatkaa. :)
Puistokemisti, 22.6.2006 05:58:
Alku kuulosti tosi hyvältä. Tosin toi pianosample kuulostaa jotenkin kovin pehmeeltä.
---
Mitä tarkoittaa pehmeältä?
Biitti on vähän jotenkin hassu. Vaatis vähän uudelleenmiksausta ja muutenkin säätöä.
---
Mä kuulen että se on väärin mutta en tiedä miten.
Alun bassoo vois varmaan korjailla soimaan vähän matalammilla taajuuksilla.
---
Yritetty on, ehdotuksia teknisen toteutuksen osalta?
Mä en tykkää apinoinnista ja mulla on ihan näin alusta lähtien tavoitteena saada joskus aikaiseksi jotain mikä on hyvää ja erillaista.