Soittopöytä

81 posts, 5 pages, 41,017 views

Tupe-san

Posts: 447

#1 • • Tupe-san
Juu tuli sellanen juttu eteen ette pitäs ostaa isompi pöytä soittimille mihin mahtuu 1210 teknarit ja väliin mikseri oisko missään pöytiä missä vois säätää korkeutta oman maun mukaan ? Tai muuten tyylikkäitä pöytiä soittimille. ?

--
No Reality

laeski^

Posts: 478

#2 • • Edited laeski^ LaiskaLäski

Tupe-san, 13.6.2006 21:50:
Juu tuli sellanen juttu eteen ette pitäs ostaa isompi pöytä soittimille mihin mahtuu 1210 teknarit ja väliin mikseri oisko missään pöytiä missä vois säätää korkeutta oman maun mukaan ? Tai muuten tyylikkäitä pöytiä soittimille. ?




e tiiä minkä kokoset noi teknarit o... mut ikeas myyää pöytä levy 120x50cm 25e ja jalat mis voi säätää korkeut 60-90cm välil 40e... aattelin just ite hommaa noi ku tarvis kans uutta pöytää..



edit.

eih ikeas enää valmisteta tot koko pöytä levyy.. ja noi jalat oli loppu... siispä päädyin ostaa keittiön työ tason*nauru* ja oikei hyvä o, ja siihe sit toisellaiset vähä kalliimmat säädettävät jalat. ny o hyvä harjotella soitteluu *jiihaa* eikä hintaakaa ollu ku 25e iiiso pala levyy ja jalat 15e/kpl...
samlainio

Posts: 1,264

#4 • • Edited samlainio
Mä ostin joskus Ikeasta tollasen Magiger hyllyn, 20197_PE092828_S3.jpg nyt näytti olevan hintaa 120 rahaa. Käänsin sen vaan sivuttain, ni on kyl aika oivallisen kokonen levyhylly. Levyt menee just loistavasti ja tohon päälle mahtuu jämpiins levarit (vaikka kolmekin) ja mixeri. Leveys 104cm eli ku kääntää poikittain, ni korkeus toi 104cm. Just passeli.
hrdkvr

Posts: 3,929

#5 • • hrdkvr KURGO
eiks 104 oo ihan sika matala??

selkä tulee tälläisellä 185 körmyllä kipeeks jo tällä mun 120 korkeellakin

--
-keep it hard-

samlainio

Posts: 1,264

#6 • • Edited samlainio

hrdkvr, 14.9.2006 16:37:
eiks 104 oo ihan sika matala??

selkä tulee tälläisellä 185 körmyllä kipeeks jo tällä mun 120 korkeellakin



mä oon joskus kuullu, ett 105cm olis sellanen ihanne korkeus. Mulle toi 104 on ainaki ihan ok ja mä oon pituudeltani 190 ;)

Mites helvettii sä oikeen niitä levyjä soittelet?? =D
hrdkvr

Posts: 3,929

#7 • • hrdkvr KURGO

samlainio, 14.9.2006 16:53:
---
hrdkvr, 14.9.2006 16:37:
eiks 104 oo ihan sika matala??

selkä tulee tälläisellä 185 körmyllä kipeeks jo tällä mun 120 korkeellakin

---


mä oon joskus kuullu, ett 105cm olis sellanen ihanne korkeus. Mulle toi 104 on ainaki ihan ok ja mä oon pituudeltani 190 ;)



dj foot

--
-keep it hard-

laeski^

Posts: 478

#8 • • laeski^ LaiskaLäski

hrdkvr, 14.9.2006 16:37:
eiks 104 oo ihan sika matala??

selkä tulee tälläisellä 185 körmyllä kipeeks jo tällä mun 120 korkeellakin




mun pöytä o 73cm...*hih*
haluuks tulla soittaa jonku 6h setin *nauru*
hrdkvr

Posts: 3,929

#10 • • hrdkvr KURGO
aih samlainio..

olitkin oikeassa.. eihän se meidän pöytä ollutkaan kun sen metrin..mut korkeempi olis kyl poikaa..ehkä joku 115

--
-keep it hard-

nuance

Posts: 1,963

#11 • • nuance cov ops, combat, sunrise
mulla on ikean (muistaakseni) effektiv -toimistohyllypaloista tehty soittopöytä. jätin sokkelin/jalat pois siitä ni korkeus on jossain 80cm tienoilla -> just sopiva. raaputtelu on vaikeeta jos joutuu nostaa kädet koukkuun.
Tupe-san

Posts: 447

#12 • • Edited Tupe-san
Joo, päädyin ostamaan ikeasta joku aika sitten valkoisen pöytälevyn joka on todella tilava ja tukeva. Ja siihen säädettävät jalat. Olisiko tullut maksamaan 80e.. Siel myydään myös tukevampia jalkoja jos jollain on tarvetta mutta eipä tuo pöytä noillakaan heilu. :P

http://koti.mbnet.fi/tupee/table.jpg

--
No Reality

¡ Previous post about a year ago !
remotion

Posts: 5,283

#17 • • remotion nostatus guru
tossa http://www.hoerboard.com/
...toinen samanlainen valmistaja, tosin eivät tee betonisia jos joku semmoisen haluaa.

mut joo kyllähän noita designejä voi itsekin kopioida ja joku lokaali puuseppä hommiin, tosin voi hyvin tulla vähintään yhtäkalliiksi.
Timce

Posts: 5,381

#18 • • Timce
Tiedä sitten, mitä tommonen maksais teettää, mutta Vepsäläiseltä mittojen mukaan perus pöytä, missä 8 lokeroa levyille: 1500 euroa.

Elämä on. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Tupe-san

Posts: 447

#19 • • Tupe-san
Vepsäläisest ku ostaa leivänpaahtimen sillekki saadaan hintaa yli 400e :D

--
No Reality